Се сруши "GOL Boeing 737-800"

Факти, причини и последици од авионските несреќи.
Facts, reasons and outcomes from aircrash investigations.
Post Reply
User avatar
BORG
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 1328
Joined: 15 Jul 2006, 23:09
Location: YYZ Toronto -Mississauga ON
Contact:

Се сруши "GOL Boeing 737-800"

Post by BORG »

SAO PAULO -Brazil

Boeingot 737-800 na Brazilskata "GOL" avio-kompanija vo petokot se rusi po sudarot so drugo pomalo letalo.Na spasuvacite im trebase 2 dena i dobro secenje na lokalnata shuma za da mozat da se priblizat do mestoto na nesrecata.Brazilskata avio-kompanija "GOL' izvestuva deka ne veruvaat deka do nesrecata doslo poradi tehnicki pricini poradi toa sto avionot go primile vo upotreba pred samo dve nedeli odnosno avionot imal samo 200 h let.Vo nesrecata zivotot go izgubija 149 patnici i 6 clena na ekipazot.


ImageImage
User avatar
Scylla
Капетан на Concorde
Капетан на Concorde
Posts: 4913
Joined: 12 Jul 2006, 03:21
Location: Лозана
Contact:

Post by Scylla »

Пак некој каубој со цесна разгледувал природа... :evil:
Airplanes usually kill you quickly - a woman takes her time.
User avatar
avijacijamk
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 2476
Joined: 18 Jul 2006, 13:23
Location: Skopje, Republic of Macedonia
Contact:

Post by avijacijamk »

Не е со цесна, со некој друг авион беше ама не ми текнува сега во моментов...
Премногу анализа доведува до парализа!!!
[url]http://www.avijacija.com.mk[/url]
User avatar
avijacijamk
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 2476
Joined: 18 Jul 2006, 13:23
Location: Skopje, Republic of Macedonia
Contact:

Post by avijacijamk »

БРАЗИЛИЈА, 2 октомври (Би-Би-Си) - Бразилскиот претседател Луис Инасио Лула да Силва прогласи три дена национална жалост по падот на патничкиот авион со 155 патници.
Нема знаци од преживеани на местото на падот во амазонската држава Мато Гросо, вели воената авијација. Војниците кои се спуштија во подрачјето ја расчистуваат густата вегетација за да можат да слетаат хеликоптери.
Боингот 737-800 леташе од Манаус до главниот град Бразилија, кога исчезна од радарите во петокот. Надлежните во авијацијата ја испитуваат можноста дека се судрил со помал авион.
Ако не бидат најдени преживеани, ова ќе биде најголемата авионска катастрофа во историјата на Бразил. Авионот е сопственост на авиокомпанијата "Гол".
"Тешко дека некој би преживеал ваков пад. Замислете ја брзината со која удрил во земјата паѓајќи од височина од 11.000 метри", изјави за новинарите Жозе Карлос Переира, претседател на бразилските аеродромски власти.
"Нашето искуство покажува дека кога не може да се најде релативно зачуваниот труп на авионот и кога деловите се концентрирани на релативно мало подрачје, шансите дека ќе бидат најдени преживеани се практично никакви", додава тој.
Меѓутоа, властите велат дека уште имаат некаква надеж и ќе продолжат да трагаат.
Авиокомпанијата Гол изјави дека паднатиот авион, за кој се смета дека веројатно паднал вертикално - со клунот надолу, е најден 30 километри северно од гратчето Пеихоте Азеведо.
Оваа бразилска фирма, која продава евтини билети, е основана во 2001 година по урнекот на британската фирма Изиџет. Нејзината флота се состои од 55 авиони заедно со паднатиот. Досега ниеден не паднал. Гол до 2012 година се очекува да има преку 100 авиони.
Десетици потресени роднини и пријатели на исчезнатите во несреќата се собраа на аеродромите во Бразилија, Рио де Жанеиро и Манаус, барајќи информации за своите сакани.
Првичните извештаи велат дека авионот се судрил со помал приватен авион, но надлежните од авијацијата велат дека тоа не може да се потврди. Авионот требало да лета за Бразилија преку Рио де Жанеиро. Гол вели дека авионот бил нов, и дека почнал да лета во септември.
Премногу анализа доведува до парализа!!!
[url]http://www.avijacija.com.mk[/url]
User avatar
avijacijamk
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 2476
Joined: 18 Jul 2006, 13:23
Location: Skopje, Republic of Macedonia
Contact:

Post by avijacijamk »

Нема преживеани во авионската несреќа во амазонската џунгла

Ниту еден 155-те патници и членови на екипажот во бразилскиот „боинг 737“ не го преживеал уривањето на авионот во амазонската џунгла, по воздушен судир со помал приватен авион.

Сосема новиот „боинг 737-800“ на компанијата „Гол“ удрил со носот во земјата и се распрснал, потврдија екипите што го пронашле на местото на несреќата. Регионот бил непристапен за хеликоптери, па спасувачките екипи вчера регрутираа амазонски Индијанци да пробијат пат низ густата вегетација до остатоците од авионот, за да се открие дали можеби, сепак, некој ја преживеал несреќата и да се утврдат детали за уривањето.

Малиот авион „легаси 600“ со пет патници, изнајмен од анонимен деловен клиент, слетал безбедно на воената база Качимбу.

- Авионите се судриле во воздух. Авионот паѓал од височина од 11.000 метри и не се распрснал на голема површина, што значи дека удрил вертикално. Не веруваме дека има преживеани - изјави Жозе Карлош Переира, шефот на бразилските аеродромски власти.

Авионот на „Гол“ со 149 патници и шест члена на екипажот во петокот летал од Манаус до Бразилија, двата најголеми града во амазонската џунгла. Остатоците се пронајдени во Мато Гросо.

Дневник
Премногу анализа доведува до парализа!!!
[url]http://www.avijacija.com.mk[/url]
User avatar
Scylla
Капетан на Concorde
Капетан на Concorde
Posts: 4913
Joined: 12 Jul 2006, 03:21
Location: Лозана
Contact:

Post by Scylla »

On September 29, 2006, an Embraer Legacy was reported to have collided with Gol Flight 1907, a Boeing 737-800 for Gol Transportes Aéreos while flying over the northern state of Pará en route from Manaus to Brasília. Initial reports indicate that the Boeing collided with the Legacy business jet which landed safely with damage to the left part of the tail and left winglet. It is believed that 155 people were on board the GOL 737 (149 passengers and 6 crew members).

TCAS? Внимавање, слушање фрекфенција, контрола на летање? Еден куп работи има за да спречи вакво судирање на две летала. И сега нормално ќе испадне дека едниот TCAS бил расипан, другите пилоти спиеле, итн итн... Многу чудна несреќа.

Image
Airplanes usually kill you quickly - a woman takes her time.
User avatar
BORG
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 1328
Joined: 15 Jul 2006, 23:09
Location: YYZ Toronto -Mississauga ON
Contact:

Post by BORG »

RIO DE JANEIRO, Brazil Americkite piloti koj go upravuvale Embraer Legacy 600 (executive jet ) koj se pretpostavuva deka se sudril so Boiengot ,Joseph Lepore i Jan Paladino na negoviot prv let od Brazil prema Amerika (samo sto bil kupen od strana na ExcelAire Service Inc) se zadrzani od stana na Brazilskata policija pod obvinenie deka predizvikale "opst kolez" odnosno smrt na 155 lica.
Prvicnite istragi pokazuvaat deka pilotite na ovoj mal avion go isklucile sistemot za "odbegnuvanje na sudir so drug avion" po sto doslo do samiot.
Planot na Boeingot bil da leta na standardna visina od 11.300 m a pomaliot avion na 11.000 no poradi ne pocituvanje na pravilata od strana na pilotite od Embraer Legacy 600 (executive jet ) doslo do ovoj nemil nastan.
Dvajcata piloti imale vo prosek 7,000 h let i bile povece nego kvalifikuvani da pilotiraat so vakov tip na avioni.
Istragata odi vo pravec na dokazuvanje dali nekoj od avionite ne se odnesuval spored pravilata na Civilnata Sluzba od Brazil.

ImageTCAS_IndicatorImageEmbraer Legacy 600
User avatar
Scylla
Капетан на Concorde
Капетан на Concorde
Posts: 4913
Joined: 12 Jul 2006, 03:21
Location: Лозана
Contact:

Post by Scylla »

И вака, да исклучиле TCAS (можно е да се исклучи за време на лет?!), сигурно Контролата на летање ќе ги приметеле дека ќе се судрат со Боингот, и нивните команди не ги слушале?

Многу чудно. Или биле пијани или стварно сакале да се заебаваат.
Airplanes usually kill you quickly - a woman takes her time.
User avatar
BORG
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 1328
Joined: 15 Jul 2006, 23:09
Location: YYZ Toronto -Mississauga ON
Contact:

Post by BORG »

Po najnovite informacii preneseni od Brazilskite mediumi vo vrska so ovoj nemil nastan se doaga do zaklucok deka Brazilskata Civilna Avijacia nemala pojma koj go napravil planot na letanje na Maliot Ler Jet odnosno ednite vikaat deka kompanijata koja go napravila avionot bila odgovorna za toa, a drugite deka pilotite i kulata za letanje trebale da izberat pravec i visina na letanje.
No sepak civa i da e greskata 155 zivoti bea izgubeni i za toa sea baraat vinovnicite.......

Povece za ovaa vest na

http://www.topix.net/content/trb/143939 ... 9153UAJ3V7
User avatar
BORG
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 1328
Joined: 15 Jul 2006, 23:09
Location: YYZ Toronto -Mississauga ON
Contact:

Post by BORG »

BORG wrote:Po najnovite informacii preneseni od Brazilskite mediumi vo vrska so ovoj nemil nastan se doaga do zaklucok deka Brazilskata Civilna Avijacia nemala pojma koj go napravil planot na letanje na Maliot Ler Jet odnosno ednite vikaat deka kompanijata koja go napravila avionot bila odgovorna za toa, a drugite deka pilotite i kulata za letanje trebale da izberat pravec i visina na letanje.
No sepak civa i da e greskata 155 zivoti bea izgubeni i za toa sea baraat vinovnicite.......

Povece za ovaa vest na

http://www.topix.net/content/trb/143939 ... 9153UAJ3V7
Image
User avatar
avijacijamk
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 2476
Joined: 18 Jul 2006, 13:23
Location: Skopje, Republic of Macedonia
Contact:

Post by avijacijamk »

Штета, како и секогаш пилотите на крај ќе ги накриват...
Премногу анализа доведува до парализа!!!
[url]http://www.avijacija.com.mk[/url]
User avatar
BORG
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 1328
Joined: 15 Jul 2006, 23:09
Location: YYZ Toronto -Mississauga ON
Contact:

Post by BORG »

avijacijamk wrote:Штета, како и секогаш пилотите на крај ќе ги накриват...


American pilots charged in Amazon jetliner crash!!!

Imeno Brazilskata federalno i oficijalno gi obvini pilotite na "Amazon jetliner ".......

Bas go pratev slucajov da vidam koj ce bide obvinet na kraj.
celata prikazna tuka


http://www.cnn.com/2006/WORLD/americas/ ... index.html
User avatar
avijacijamk
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 2476
Joined: 18 Jul 2006, 13:23
Location: Skopje, Republic of Macedonia
Contact:

Post by avijacijamk »

Ете тоа што и кажав излезе точно.
Премногу анализа доведува до парализа!!!
[url]http://www.avijacija.com.mk[/url]
User avatar
ATC@LWSK
Падобранец
Падобранец
Posts: 59
Joined: 27 Sep 2006, 23:09
Location: LWSK
Contact:

Post by ATC@LWSK »

Исто сра*е е низ цел свет, дури откога ќе се случи несреќа, се откриваат недостатоците на еден систем.

Господ да не чува!

Truth Emerging in Brazilian Air Traffic Control Crisis

After tragedy and various investigations, authorities admit flaws



Since Sept. 29, 2006, flying in Brazil has never been the same. Flight 1907, the Boeing 737 that collided with a small aircraft in the Amazon and killed 154 people -- constituting the worst tragedy of its kind in the nation's history -- spurred a sequence of accusations and investigations that caused the air traffic controllers (ATCs) of the country, who were already under pressure, to come out and expose the ugly reality of air traffic control in Brazil.

Suddenly, the population was aware of the overworked and often underpaid Brazilian ATCs, working with outdated equipment under stressful conditions. They decided to talk when, under the tension that followed the accident, some authorities tried to blame the accident on the controllers responsible for the flight. A report by the Center for Investigation and Prevention of Aeronautic Accidents was considered biased and ambiguous by the International Federation of Air Traffic Controllers Association.

An ATC strike followed, bringing chaos to the Brazilian flight schedule, with flight delays and cancellations, gigantic lines in airports throughout the country and overwhelming amounts of complaints.

The crisis followed for months, the lines in airports kept growing and recently, a group of dazzled senators decided to open a Parliamentary Investigation Committee (CPI, in Portuguese) to put an end to the crisis.

Starting on May 18, the senators came up with a number of 58 key testimonies required to talk in front of the committee, mostly in relation to the accident and crisis that followed, the strike and the back-and-forth of accusations in the media, in a search for the ones responsible for the mess.

And then the truth started to come out.

Among the revelations exposed in the media, there was a warning from 2003, given by the Brazilian minister of defense, that the ATC system was on the verge of collapse, in case investments weren't made -- the budget for next year was reduced. On the following years until the accident, the Brazilian Air Force -- also responsible for the ATC system -- repeatedly warned in its annual budget proposals for the same, asking for more resources, but the cuts continued.

After the accident, a 2006 report by the TCU (Tribunal de Contas da Uniao, in Portuguese) a governmental oversight and accountability organization concluded that the lack of resources and planning was the cause of the flight delays and cancellations that followed the accident, as well as the infrastructure problems in national airports. It was also uncovered that a report was sent in November 2006 to the presidential office, listing the issues with civil aviation in Brazil, but there was no answer.

The deficiencies with the ATC system in Brazil are not only in lack of planning and investment, as the reports indicated. There's also a serious problem with the structure involved.

One of the required testimonies in the CPI, Wellington Rodrigues, a sergeant for the Brazilian Air Force, air traffic controller and representative of the Brazilian ATC association, said that not only the low salaries but also the military hierarchy that commands the put military norms above the well-being of the controllers. Not to mention the flaws on the very infrastructure of the system.

He stated that Brazil only has four ATC centers, while the U.S., which is only slightly larger in size, has 23. He also mentioned that the National Civil Aviation Association, which is responsible for coordinating civil aviation in Brazil, has been giving many flight concessions without updating infrastructure, which adds up to the increase of the aircraft load on the small number of landing strips in airports throughout the country.

However, the worst part was yet to come. Sergeant Rodrigues, in the same testimony, admitted two cases of near-collision that happened only in the last 20 days, clearly breaking the rules of flight safety -- one of them involved a military aircraft. In one instance, occurring on May 11, an aircraft from the Brazilian airline TAM passed by a small Cessna double-engine within a meager 200-meter range, vertically. The minimum by law is 300 meters.

But the case involving the military aircraft was even worse: A distance of only 60 meters, laterally, separated the Air Force plane and an undisclosed aircraft, only 20 percent of the distance required by law. Both cases had wide repercussions in the media, and shocked the senators responsible for the investigation.

In turn, the head of the Airspace Control Department, Ramon Carneiro, an Air Force brigadier, quickly denied the near accidents, saying that he investigated the complaints himself, and found no risk of collision between two big aircraft. He said he would investigate the Cessna-TAM case, though.

It's hard to tell if there's any political manipulation happening on the case, by the ATCs, the Air Force commanders or even the senators. What is certain, though, is that this kind of politicking was one of the main reasons of the Flight 1907 accident, the crisis that followed and the meltdown of the Brazilian ATC system. And as long as the same politicking continues in the search for an escape-goat, as well as in the restructuring of the system, it won't take long for another accident -- hopefully not as serious as the last one -- to happen.
Nine on the glide, have a nice ride,
Tower insight, one eighteen five
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests