Пилотска плата
- Skopjeair
- H.M. MURDOCK
- Posts: 3197
- Joined: 12 Oct 2006, 10:23
- Contact:
Re: Пилотска плата
Да се добиваат ако немаш никаква обука спреми си околу 50 бона и ќе ги добиеш за 15 месеци
I fly BELL 206 when I am sober!
- Pilot4e
- Падобранец
- Posts: 12
- Joined: 28 Dec 2008, 12:04
- Location: Битола
- Contact:
Re: Пилотска плата
Фала на одговорот сепак јас во план сум првин да земам PPL дозвола но сепак незнам и што ќе биде со оваа школа што викат дека ке ја отварат оваа година за пилоти тука во МК какви услови нудат и каква корис би имал од то но сепак уште еднаш фала на информаците.
- Skopjeair
- H.M. MURDOCK
- Posts: 3197
- Joined: 12 Oct 2006, 10:23
- Contact:
Re: Пилотска плата
Ништо од тоа џабе не чекај! Ако имаш пари и години спакувај се одма ич не му ја мисли!Pilot4e wrote:Фала на одговорот сепак јас во план сум првин да земам PPL дозвола но сепак незнам и што ќе биде со оваа школа што викат дека ке ја отварат оваа година за пилоти тука во МК какви услови нудат и каква корис би имал од то но сепак уште еднаш фала на информаците.
I fly BELL 206 when I am sober!
- Scylla
- Капетан на Concorde
- Posts: 4913
- Joined: 12 Jul 2006, 03:21
- Location: Лозана
- Contact:
Re: Пилотска плата
Првите 2-3 години во Рајан Ер копилотите не само што не земаат плата туку и плаќаат за да летаат. Некаде околу 35 илјади евра за сите саати да ги набијат. А после тоа платата е мизерна.
Airplanes usually kill you quickly - a woman takes her time.
- Pilot4e
- Падобранец
- Posts: 12
- Joined: 28 Dec 2008, 12:04
- Location: Битола
- Contact:
Re: Пилотска плата
Епа не сум при пари а и незнам дали со PPL дозволата би заработил некој динар за да можам понатаму да продолжам иначе ги имам 18 години сега завршувам средно и вонредно го земам МВТ па до крајо на годината ќе го завршам и ќе видиме што понатаму сепак јасно ми е дека не е така лесно за жал.
- Skopjeair
- H.M. MURDOCK
- Posts: 3197
- Joined: 12 Oct 2006, 10:23
- Contact:
Re: Пилотска плата
Ne mozes da zarabotis so PPL nisto osven ako ne sakas da letas za rudnici vo afrika sto ne bi ti go preporacal!Pilot4e wrote:Епа не сум при пари а и незнам дали со PPL дозволата би заработил некој динар за да можам понатаму да продолжам иначе ги имам 18 години сега завршувам средно и вонредно го земам МВТ па до крајо на годината ќе го завршам и ќе видиме што понатаму сепак јасно ми е дека не е така лесно за жал.
I fly BELL 206 when I am sober!
- Pilot4e
- Падобранец
- Posts: 12
- Joined: 28 Dec 2008, 12:04
- Location: Битола
- Contact:
Re: Пилотска плата
Ќе видиме сепак не се знај што не очекува понатаму се надевам со оваа школата што ќе ја отворат тука во МК ќе нуди доста добри услови како што слушнав ќе имало обука која потоа можело да се вработат во некоја авиокомпанија тука или надвор од државата но сепак тоа воопшто не ми е сигурно.
- Scylla
- Капетан на Concorde
- Posts: 4913
- Joined: 12 Jul 2006, 03:21
- Location: Лозана
- Contact:
Re: Пилотска плата
Искрено, сето ова што го напиша е НАУЧНА ФАНТАСТИКА. Македонија не може досега обучените пилоти да им обезбеди работа а камоли на нови. А за надвор работите не се сјајни...еден куп невработени пилоти или многу малку платени пилоти. Едноставно последниве години и наредните што следат се најкатастрофални за летачкиот персонал во авиоиндустријата.Pilot4e wrote:Ќе видиме сепак не се знај што не очекува понатаму се надевам со оваа школата што ќе ја отворат тука во МК ќе нуди доста добри услови како што слушнав ќе имало обука која потоа можело да се вработат во некоја авиокомпанија тука или надвор од државата но сепак тоа воопшто не ми е сигурно.
Airplanes usually kill you quickly - a woman takes her time.
- zdravkin2000
- Едриличар
- Posts: 233
- Joined: 02 Dec 2007, 20:00
- Contact:
Re: Пилотска плата
mali ne sonuvaj treba da imas mnogu kes za da stanes profesionalen pilot kakvi skoli kakvi gluposti vo makedonija ne sonuvaj odi vo stranstvo zaraboti para i iskoluvaj se za pilot oti tuka toa nema da go ostvaris osven ako tvoute doma nemaat 50000 evra da ti daadat jas so toj son zievam eve 36 godini porasnav so toj son stanav tatko so toj son ali kesov nikako da dojde zatoa slusaj so kazuuvaat postarite i ne letaj vo oblacite ovdeka takvo nesto nema da se sluci. pozdrav mali
- Pilot4e
- Падобранец
- Posts: 12
- Joined: 28 Dec 2008, 12:04
- Location: Битола
- Contact:
Re: Пилотска плата
Сепак вие сте повозрасни и поискусни знаете повеќе а за тоа дека во странство треба да се оди така е тука тешко се заработуват пари.Поздрав до сите што ми дадофте некој совети и фала ви на сите.
- Scylla
- Капетан на Concorde
- Posts: 4913
- Joined: 12 Jul 2006, 03:21
- Location: Лозана
- Contact:
Re: Пилотска плата
Ама ни странство не е мед и млеко. Пријател мој шпанец слични години и слична приказна како здравкин се окози од работа по Косово и Авганистан во специјалци за конечно на скоро 40 години да стане пилот за веќе 3 години не може да најде работа освен како Flight instructor, од што не може да преживее.Pilot4e wrote:Сепак вие сте повозрасни и поискусни знаете повеќе а за тоа дека во странство треба да се оди така е тука тешко се заработуват пари.Поздрав до сите што ми дадофте некој совети и фала ви на сите.
Airplanes usually kill you quickly - a woman takes her time.
Re: Пилотска плата
Ако сакаш да работиш во оваа област - ама навистина да работиш, не да зависиш од партиски агенди - отвори си го умот и излези од државава.Pilot4e wrote:Сепак вие сте повозрасни и поискусни знаете повеќе а за тоа дека во странство треба да се оди така е тука тешко се заработуват пари.Поздрав до сите што ми дадофте некој совети и фала ви на сите.
- AlexGreat
- Пилот на Су-25
- Posts: 13296
- Joined: 05 Mar 2009, 22:18
- Contact:
Re: Пилотска плата
Za zal...toa e edinstvenoto pametno sto moze da se napravi.brynner wrote:Ако сакаш да работиш во оваа област - ама навистина да работиш, не да зависиш од партиски агенди - отвори си го умот и излези од државава.Pilot4e wrote:Сепак вие сте повозрасни и поискусни знаете повеќе а за тоа дека во странство треба да се оди така е тука тешко се заработуват пари.Поздрав до сите што ми дадофте некој совети и фала ви на сите.
Svi ruski ratni ciljevi biće ostvareni, ali postepeno. Pošto se postepeno i menjaju.
- zlatko83
- Капетан на А380
- Posts: 1644
- Joined: 10 Sep 2006, 16:47
- Location: Skopje
- Contact:
Re: Пилотска плата
denes nigde vo evropa nem baksis obuka za piloti vo niedna kompani a i pocetnite plati se normalni. eve pogledajte i lufthansa i swiss naprimer za vre na obukata ne placat nisto inace trae 18 meseci. a posle za oni koi odad na airbus da letat morad del od skoluvanjeto da go vratat kaj swiss se 40 000 eu a kaj lufthasa 50 000 eu. a onie koi odad swiss regional ili lufthansa regional placat po 10 000 eu za skoluvanjeto ali zatoa imat posle pomali plati razlika 2000 eu.
- IgorMKD
- Астронаут
- Posts: 15403
- Joined: 23 Nov 2006, 14:06
- Location: Автокоманда, Скопје
- Contact:
Re: Пилотска плата
Злате, за мене ова е сосема нормално. Никој нема да те обучува за после да му се вратиш во компанија и да му бараш огромни плати. Светот е променет и секој си го гледа својот интерес па секако и комерцијалните компании.zlatko83 wrote:denes nigde vo evropa nem baksis obuka za piloti vo niedna kompani a i pocetnite plati se normalni. eve pogledajte i lufthansa i swiss naprimer za vre na obukata ne placat nisto inace trae 18 meseci. a posle za oni koi odad na airbus da letat morad del od skoluvanjeto da go vratat kaj swiss se 40 000 eu a kaj lufthasa 50 000 eu. a onie koi odad swiss regional ili lufthansa regional placat po 10 000 eu za skoluvanjeto ali zatoa imat posle pomali plati razlika 2000 eu.
"Dodju tako ponekad vremena, kada pamet zacuti, budala progovori, a fukara se obogati" - Ivo Andrić
- zlatko83
- Капетан на А380
- Posts: 1644
- Joined: 10 Sep 2006, 16:47
- Location: Skopje
- Contact:
Re: Пилотска плата
samo za orentacija pred 2001 g. vo swissair ili lufthansa polna plata za vreme na obuka 2 g. sve plateno sto e povrzano so obuka. pocetna plata 7 000 sfr.
kapetan na 747 imal 20 000 sfr plata vo swissair.
denes ima samo vo vv gratis obuka so toa sto 8 g nemas pravo da napustis.
kapetan na 747 imal 20 000 sfr plata vo swissair.
denes ima samo vo vv gratis obuka so toa sto 8 g nemas pravo da napustis.
- Pilot4e
- Падобранец
- Posts: 12
- Joined: 28 Dec 2008, 12:04
- Location: Битола
- Contact:
Re: Пилотска плата
Pozdrav do zdravkin2000. Eve me posle 7 godini uspeav da stanam profesionalen pilot i ne sum poveke mal imam 25godini. Sepak upornosta se ispalati i sleden pat koga ke dojdi nekoj mlad clen na forumot ne go demotivirajte da ne leta vo oblaci oti tokmu toa mene me donese do ovaj uspeh.zdravkin2000 wrote:mali ne sonuvaj treba da imas mnogu kes za da stanes profesionalen pilot kakvi skoli kakvi gluposti vo makedonija ne sonuvaj odi vo stranstvo zaraboti para i iskoluvaj se za pilot oti tuka toa nema da go ostvaris osven ako tvoute doma nemaat 50000 evra da ti daadat jas so toj son zievam eve 36 godini porasnav so toj son stanav tatko so toj son ali kesov nikako da dojde zatoa slusaj so kazuuvaat postarite i ne letaj vo oblacite ovdeka takvo nesto nema da se sluci. pozdrav mali
Pozdrav do site vo forumot i se naj ubavo kade i da ste.
- karamba
- Капетан на Enterprise
- Posts: 14214
- Joined: 26 Jun 2009, 23:07
- Location: Skopje,R.Makedonija
- Contact:
Re: Пилотска плата
Честитки дечко, само напред во нови успеси во животот. Може не е лошо да напишеш во кратки црти како ти одеше тебе развојот до ова место каде што си сега, за да на некој млад член му биде барем малце полесно ако некогаш чита на овие страници како да стане пилот и да си го исполни сонот.
Само напред
Само напред
- zdravkin2000
- Едриличар
- Posts: 233
- Joined: 02 Dec 2007, 20:00
- Contact:
Re: Пилотска плата
Mali cestitki i od mene bravo za uspehot ali raskazi ja poveke prikaznata kade ucese kolku kostalo kako uspea za da i pomladite generacii se nafanat da ucat za piloti. pozdrav Goran
- Pilot4e
- Падобранец
- Posts: 12
- Joined: 28 Dec 2008, 12:04
- Location: Битола
- Contact:
Re: Пилотска плата
Почнав 2012 во Ваљево Србија школата случајно ја најдов на интернет и отидов лично да се распрашам.Таму завршив PPL и потоа се префрлив во Белград и продолжив со обуката за професионална дозвола.Луѓето премногу ми помогнаја, а и беа задоволни од моето напредување во летањето.Кога ќе ги соберам месеците за обука мислам дека за 3 години се завршува ако имаш финанси. PPL обуката(50ч) ми траеше 3 месеци потоа берев сати (100ч) морав да имам вкупно 150 за да продолжам за професионална дозвола. Кога го завршив тоа се запишав на ATPL теорија која трае 6 до 9 месеци. После тоа предавање се полгат 14 испити во директоратот за цивилно воздухопловство Србија. Тука мора многу учење и знаење.Јас по цели денови од сабајле до вечер морав да учам за да ги положам бидејќи има премногу прашања и се е на англиски и ако некој испит 4 пати го падниш се ти пропаѓа почнуваш од почеток а мораш минимум 75% да одговориш.Бара доста брзина и концентрација на испити. После тоа започнав обука за IFR/SE инструментално летање за едномоторен авион. Тука имаше летање на симулатор и авион вкупно 50ч. После тоа следи обука за CPL дозвола,тоа беа некои вежби VFR a кога го завршив и тоа упишав MEP multi engine piston кој трае 6.5ч летање и на крај полагав на двомоторен авион. Пред да почниш да полагаш IFR/SE мораш да завршиш 5ч NQ ноќно летање.Тоа е нај убаво нешто во цело мое летање што сум го поминал.
Исто така пред сето ова мораш да имаш лекарско уверение класа 1 и сертификат за англиски јазик минимум ниво 4.
Јас од сета моја обука сега имам CPL dozvola so MEP,SEP, IFR/SE, ATPL theory credit i English level 4.
Оваа година планирам да завршам MEP/IR кое трае 5ч преобука,MCC i JOC.
Кога ќе ги имам и овие со 300ч total time искуство летање исполнувам услови за аплицирање во wizz air а и други нискобуџетни авиокомпани.Проблем е е што дозволата не е EASA по европски стандарди но и за тоа има решение па ги конвертират.За Wizz air брзо прочитав дека освен EASA ги признават Србски, Македонски и Украински дозволи.
Моментално од типови на авиони имам летано:
Cessna 150 110hp
Cessna 172 160hp/210hp remis rocket
Piper pa-38 tomahawk 112hp
Piper pa-44 seminole 2x 180hp
Финансите ме костаја околу 30 000е , но тоа што сум го врвел јас сите овие години тешко дека некој млад човек ке го изджи па мислам дека ќе има дополнителен трошок од 5000е бидејќи доста кошта смештај превоз и сите давачки шо ги имаш додека си таму.
Јас имав среќа и голема помош од инструкторите и буквално сега ми се како фамилија.
Бев изненаден и покрај обуката научив доста многу работи во животот и направаија од мене сосема нов човек.
На младите ако го читат ова ги советувам ако ја сакат авијацијата од љубов и живеат за тоа неќа почнат и никогаш да не се одкажат. Низ годините ќе се соочат со многу пречки но треба да бидат силни. Ако се некои ко мене кој немат доволно финанси и родителите му се со една обична македонска плата ќе мора да се одкажат од многу задоволства во животот за да го постигнат тоа.
Ако не се храбри да го издржат тоа поарно да не почнуват бидејќи после тоа имат само загуба.
Ја за ова изгубив доста години, изгубив и пријатели односно непријатели но на крај се исплатува потполно ти се променува се во животот па и луѓето околу тебе.Премногу бев критикуван и понижуван од луѓето околу мене за тоа што споро го исполнував мојот сон но јас сум среќен и благодарен на мојата фамилија и сите инструктори кои ми беа како родители и ми го овозможија да го исполнам тоа.
Тоа е од мене што имам да споделам.
Во иднина планирам да летам на Airbus a320 и да се надоградувам на а350 или а380.
Се надевам и тоа 1 ден ќе ми се исполни бидејќи научив дека се е возможно ако вложиш доволно труд и веруваш во тоа.
Поздрав уште еднаш до сите.
Алексадар од Битола
Исто така пред сето ова мораш да имаш лекарско уверение класа 1 и сертификат за англиски јазик минимум ниво 4.
Јас од сета моја обука сега имам CPL dozvola so MEP,SEP, IFR/SE, ATPL theory credit i English level 4.
Оваа година планирам да завршам MEP/IR кое трае 5ч преобука,MCC i JOC.
Кога ќе ги имам и овие со 300ч total time искуство летање исполнувам услови за аплицирање во wizz air а и други нискобуџетни авиокомпани.Проблем е е што дозволата не е EASA по европски стандарди но и за тоа има решение па ги конвертират.За Wizz air брзо прочитав дека освен EASA ги признават Србски, Македонски и Украински дозволи.
Моментално од типови на авиони имам летано:
Cessna 150 110hp
Cessna 172 160hp/210hp remis rocket
Piper pa-38 tomahawk 112hp
Piper pa-44 seminole 2x 180hp
Финансите ме костаја околу 30 000е , но тоа што сум го врвел јас сите овие години тешко дека некој млад човек ке го изджи па мислам дека ќе има дополнителен трошок од 5000е бидејќи доста кошта смештај превоз и сите давачки шо ги имаш додека си таму.
Јас имав среќа и голема помош од инструкторите и буквално сега ми се како фамилија.
Бев изненаден и покрај обуката научив доста многу работи во животот и направаија од мене сосема нов човек.
На младите ако го читат ова ги советувам ако ја сакат авијацијата од љубов и живеат за тоа неќа почнат и никогаш да не се одкажат. Низ годините ќе се соочат со многу пречки но треба да бидат силни. Ако се некои ко мене кој немат доволно финанси и родителите му се со една обична македонска плата ќе мора да се одкажат од многу задоволства во животот за да го постигнат тоа.
Ако не се храбри да го издржат тоа поарно да не почнуват бидејќи после тоа имат само загуба.
Ја за ова изгубив доста години, изгубив и пријатели односно непријатели но на крај се исплатува потполно ти се променува се во животот па и луѓето околу тебе.Премногу бев критикуван и понижуван од луѓето околу мене за тоа што споро го исполнував мојот сон но јас сум среќен и благодарен на мојата фамилија и сите инструктори кои ми беа како родители и ми го овозможија да го исполнам тоа.
Тоа е од мене што имам да споделам.
Во иднина планирам да летам на Airbus a320 и да се надоградувам на а350 или а380.
Се надевам и тоа 1 ден ќе ми се исполни бидејќи научив дека се е возможно ако вложиш доволно труд и веруваш во тоа.
Поздрав уште еднаш до сите.
Алексадар од Битола
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 11 guests