Авион на подвижна лента

Неврзани работи кои и немаат баш многу врска со авијацијата.
Simple chit chat for things that may not really correspond with aviation.
Post Reply

Дали авионот ќе полета?

 
Total votes: 0

User avatar
firefox
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 1335
Joined: 04 Aug 2006, 16:44
Location: Skopje
Contact:

Post by firefox »

Dobro prasanje sepak?
User avatar
Scylla
Капетан на Concorde
Капетан на Concorde
Posts: 4913
Joined: 12 Jul 2006, 03:21
Location: Лозана
Contact:

Post by Scylla »

За авионот да полета, потребно е воздухот да го сече крилото со одредена брзина, каде се создава поголем притисок на долниот дел од крилото што прави авионот да полета. Во случајов кога воздухот не би бил присутен - нема да може да полета.
Airplanes usually kill you quickly - a woman takes her time.
User avatar
Ikar
Падобранец
Падобранец
Posts: 109
Joined: 24 Mar 2007, 14:27
Location: Skopje
Contact:

Post by Ikar »

За да полета авионот (ако зборуваме за такви авиони какви што ги познаваме, значи со крила и се останато класично) потребно е воздухот да опструјува околу крилата со одредена брзина со која ќе се створи разлика на притисоци помеѓу долната и горната површина на крилото. Значи со стварањето на разликата на притисоците а заради профилот на крилото, силата која го подигнува крилото е поголема и на тој начин авионот лета. Општо е позната дека за да се створи струење на воздухот доволно за полетување а подоцна и за лет авионот забрзува до одредена брзина и на тој начин го извршува летот. Заклучок* ако авионот стои на место и ако само ги врти тркалата во место па макар и на подвижна лета нема шанси авионот да се помрдне. Единствен начин авионот да *одлета* во воздух на подвижната лента е со експлозив под крилата и БУМ!
User avatar
zlatko83
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 1644
Joined: 10 Sep 2006, 16:47
Location: Skopje
Contact:

Post by zlatko83 »

ako avijonot stoi vo mesto, ako toa go uspes tehincki eve naprimer airbus 320 i imas edna brzina od 350km. kade sto sigurno na normalna pista ce poleta. imas eden problem ti so toa ne ostvaruvas na ta lenta dvizenje na vazduhot okolu krilata taka da nema da poleta.
sekoj onoj koj ce ti kaze deka ce poleta ne ja svatil aerodinamikata.
tkaa da motorot sluzi da avijonot dobije nekoja podviznost da vozduhot pocen okolu nego da raboti i da stvori pod pritisok kaj krilata za da poleta. ako ti avijonot go ostavis na mesto togas nemas nikakva cirkulacija na vozduh.
pobrzo ce poleta vo kanal nego na lenta.
za letanje vi e potreben najpre vazduh koj cirkulira okolu avijonot pa pota sila od motorot.
User avatar
BORG
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 1328
Joined: 15 Jul 2006, 23:09
Location: YYZ Toronto -Mississauga ON
Contact:

Post by BORG »

Image

Za da bilo kakov avion da se najde vo vozduh odnosno da poleta potrebno e da se ispolnat nekolku uslovi i toa :

- treba da se pobedat cetirite osnovni sili na dejstvuvanjeto na avionot odnosno
(TRUST,LIFT,GRAVITY I DRAG)
vo prevod dokolku avionot kako sto naveduvate vo pogornite prasanja e postaven na podvizna lenta NEMA DA POLETA zato sto so samiot cin samo se prenesuva energija od mashinata na trkalata od avionot.
Ova znaci deka samo trkalata od avionot ce zavrtat onolku pati kolku sto ce se zavrti mashinata nisto povece.

Za da avionot da poleta a toa i go znaat skoro site koj tuka se vkluceni vo avijacijata potrebni se pogore navedenite uslovi.

Bez razlika kakov "trust"ima avionot mislam na propelers,jet engines ili sl.
Ce go prodvizat letaloto kon napred i so samoto pridvizuvanje letaloto vo istiot moment treba da gi sovlada gravitacijata (zemjinata teza) i drag-ot(prirodnata kocnica koja ja sozdava avionot so svojata povrsina) koga seto ova ce se sovlada letaloto se zdobiva so zabrzuvanje i doaga do onoj fenomen koj se narekuva "LIFT" (podignuvanje,poletuvanje,odlepuvanje i tn)
Liftot na letaloto e fenomen koj se slucuva vo onoj moment koga letaloto ce gi sovlada odnapred kazanite barieri.Vo toj moment okolu krilata na letaloto doaga do :

Image

Znaci po moja logika potrebno e da se dvizi odredena kolicina vozduh okolu krilata za da se postigne ova a ne da se pridvizat trkalata.

Za podobro razbiranje na seto ova moze da potrazite na internet ili po knigi za da go razberete
NAPOMENUVAM seto ova bese moe mislenje i odgovorot MOJ e deka ne moze a eve sega nekolku linkovi podole da vidite sto nekoj luge probuvale pa vie samite odlucete........

http://youtube.com/watch?v=cDliz-YinyY

http://youtube.com/watch?v=kHUnAU0MyHM& ... ed&search=

http://youtube.com/watch?v=IZGdUAiMcPs& ... ed&search=

http://youtube.com/watch?v=aX7-_g5LaiQ& ... ed&search=

http://pogue.blogs.nytimes.com/2006/12/ ... ment-10929
User avatar
Scylla
Капетан на Concorde
Капетан на Concorde
Posts: 4913
Joined: 12 Jul 2006, 03:21
Location: Лозана
Contact:

Post by Scylla »

Филип, не ни го кажа твоето мислење или се разочара од нашиот ентузијазам. :)

Јас сеуште мислам дека штом нема струење на ветар, не се создава притисок кој може да делува како подигнувач. Пробувам да замислам некое отскокнување поради вибрации, но пак ми е нелогично, како и целава ситуација.

Што мислиш ти за ова?
Airplanes usually kill you quickly - a woman takes her time.
User avatar
Skopjeair
H.M. MURDOCK
H.M. MURDOCK
Posts: 3197
Joined: 12 Oct 2006, 10:23
Contact:

Post by Skopjeair »

Штотуку на MYTHBUSTER's докажаа дека авион на трака може да полета....
I fly BELL 206 when I am sober!
User avatar
EDRILICAR
Капетан на B747
Капетан на  B747
Posts: 806
Joined: 24 Jan 2007, 15:56
Location: Skopje, Republic of Macedonia
Contact:

Post by EDRILICAR »

i jas ja gledav dokazaa deka moze
User avatar
zlatko83
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 1644
Joined: 10 Sep 2006, 16:47
Location: Skopje
Contact:

Post by zlatko83 »

kako moze koga se vrata samo trkalata a nema nikakva proteka na vaz0duh na kroilata???'
User avatar
Skopjeair
H.M. MURDOCK
H.M. MURDOCK
Posts: 3197
Joined: 12 Oct 2006, 10:23
Contact:

Post by Skopjeair »

I fly BELL 206 when I am sober!
User avatar
Scylla
Капетан на Concorde
Капетан на Concorde
Posts: 4913
Joined: 12 Jul 2006, 03:21
Location: Лозана
Contact:

Post by Scylla »

http://mythbustersresults.com/episode97

Сега видов уствари што направиле...И нормално, го заборавија најбитниот факт во приказната.

[quote=filipv]Лентата е така програмирана да кога авионот ќе се придвижи напред, оваа со точно истата брзина се придвижува наназад. Колку повеќе гас - толку лентата побрзо се движи наназад.[/quote]

Со тоа што кај нив, брзината на авионот беше поголема од брзината на лентата, што нормално - предизвикува струење на воздух околу крилата.

Доколку брзината на лентата и авионот беа еднакви, авионот ќе стоеше во место и немаше да постои круцијалната појава кај летањето - струење на воздух околу крилата.

Мислам дека ги "откривме" Mythbusters.
Airplanes usually kill you quickly - a woman takes her time.
User avatar
Princ
Администратор
Posts: 166
Joined: 03 Aug 2006, 16:34
Location: SKP
Contact:

Post by Princ »

Интересна тема :)
Не се разбирам во авијација, но сепак според логика мислам дека авионот НЕ МОЖЕ да полета без воопшто да добие придвижување нанапред со гумите. Макар малку, како што "докажаа" на Mythbusters.
Иако на Mythbusters авионот барем стотина метри вака од груба процена според око се движеше по пистата/платното додека најпосле не полета.
Важна е иницијалната сила, онаа првата, малата.
User avatar
Scylla
Капетан на Concorde
Капетан на Concorde
Posts: 4913
Joined: 12 Jul 2006, 03:21
Location: Лозана
Contact:

Post by Scylla »

Околу еден битен детаљ не можеме да се согласиме/разбереме.
filip wrote:Брзина... во однос на што? Брзината секогаш се мери во однос на некоја референца. Според условот на задачата, лентата и авионот се движат со еднаква брзина, во спротивна насока, во однос на некоја надворешна референца (дрво, на пример). Нас таа брзина не интересира (во однос на дрвото/околниот воздух) и ниту една друга. Брзината на авионот во однос на лентата е ирелевантна.
Не гледам ништо поразлично од едно обично полетување на било каква основа, единствената разлика со тоа што при ваков момент потреба е двојно поголема сила на моторите за да го добие потребното забрзување. Значи авионот се движи, без разлика дали има платно, лента или ограда за подлога.

Од муабетот, јас ситуацијата ја сфатив како, со самото забрзување авионот, лентата се движи со адекватна брзина, земено во поглед на дрвото, авионот да стои во место. Од тука и мојот заклучок, кој сметам дека сеуште е издржан доколку ситуацијата тече вака.
Airplanes usually kill you quickly - a woman takes her time.
User avatar
Scylla
Капетан на Concorde
Капетан на Concorde
Posts: 4913
Joined: 12 Jul 2006, 03:21
Location: Лозана
Contact:

Post by Scylla »

Мојата грешка е евидентна. Од нацртаното разбрав каде ми беше грешката, која ја изоставував во формулата.

Само нацртај, ќе ти стане појасно.
Airplanes usually kill you quickly - a woman takes her time.
User avatar
Princ
Администратор
Posts: 166
Joined: 03 Aug 2006, 16:34
Location: SKP
Contact:

Post by Princ »

Ај вака.
Ако брзината на движење на лентата наназаде еквивалентна со брзината на која се движат тркалата нанапред, не е можно авионот да полета. Најлесно јас ова би го докажал со кревање на ручна на авионот. Па нека повели пилотот да полета.

На mythbusters авионот на неколку моменти ја "победи" лентата и ги искористи гумите за убрзување а на темата многу јасно пишува
Лентата е така програмирана да кога авионот ќе се придвижи напред, оваа со точно истата брзина се придвижува наназад. Колку повеќе гас - толку лентата побрзо се движи наназад.
Тоа значи дека mythbusters измислија топла вода, односно не излажаа.

Скратена верзија: се додека авионот се движи по писта нанапред со ИСТА брзина со која лентата се движи наназад, нема да полета. Нема ни да се помрдне од одредена физичка точка.
User avatar
WINGMAN
Падобранец
Падобранец
Posts: 163
Joined: 17 Jul 2007, 02:56
Contact:

Post by WINGMAN »

Ги немам гледано mythbusters така да не знам што се случувало тамо, ама сепак мислам дека филипв е во право.

Енергијата од моторите не се пренесува на тркалата како кај автомобилот (кој би стоел во мессто во ваков случај) туку директно го потиснува авионот напред и како што рече филипв потребно е малку од енергијата на моторите за да се придвижат тркалата.
Овде би требало истата таа енергија да биде неколку пати поголема но сепак би останало доволно енергија за тркалата да се задвижат дупло побрзо и авионот да се придвижи.

Филипв кажа дека дека лентата е долга колку и нормална писта. Зошто воопшто лентата би била толкава кога тој не би се движел по неа. Значи тој ќе даде full thrust и одкако ќе ја совлада лентата ќе се придвижи нанапред за да ја искористи останата должина и да ја постигне потребната БРЗИНА ВО ОДНОС НА ВОЗДУХОТ и со створеното струење да полета.

Инаку едно не ми е јасно. Нема ли да му биде потребана малку поголема должина за полетување од вообичаената?
User avatar
Princ
Администратор
Posts: 166
Joined: 03 Aug 2006, 16:34
Location: SKP
Contact:

Post by Princ »

Wingman, не пазиш само на една многу важна работа. А тоа е
Лентата е така програмирана да кога авионот ќе се придвижи напред, оваа со точно истата брзина се придвижува наназад. Колку повеќе гас - толку лентата побрзо се движи наназад.
значи хипотетички, лентата никогаш не може да се надвладее.
Кога би зборувале за одредена брзина на движење на лентата наназад (колкава и да е, само да е одредена), ќе нема место за дискусија. Ќе се измисли метода со која авионот сепак ќе ја победи брзината на движењето на лентата наназад. Зборуваме за фиксирана брзина на движење, до последен км/ч :)
User avatar
Trpkovski Vladimir
Капетан на SR-71 Blackbird
Капетан на SR-71 Blackbird
Posts: 6112
Joined: 17 Jan 2008, 19:22
Location: Tetovo
Contact:

Post by Trpkovski Vladimir »

Филип авионот не се придвижува во однос на дрвото. Авионот има нулта брзина во однос на околината и еднаква брзина во однос на лентата само во спротивна насока.
За да полета авионот мора да има одредена брзина на опструјуванје на крилата со воздух што значи дека брзината на работа на моторот нема блага врска со полетувањето на авионот бидејќи брзината на опструјување на крилата со воздух е иста како и претходната т.е. Vo=Vmah=0 што значи ништо од било какво полетување.
Крај
"Тонеме се подлабоко , моралот ни е на висина" - Извод од историскиот филм "Доброволци"
Bobo
Капетан на Bell 412
Капетан на Bell 412
Posts: 9674
Joined: 26 Oct 2007, 21:16
Contact:

Post by Bobo »

Vo odnos na drvoto ne...ama vo odnos na vozduhot da...mislam deka propelerot pravi dovolno pritisok za da poleta...pritisokot e ist samo sto e vo mesto...
User avatar
WINGMAN
Падобранец
Падобранец
Posts: 163
Joined: 17 Jul 2007, 02:56
Contact:

Post by WINGMAN »

Trpkovski Vladimir wrote: брзината на работа на моторот нема блага врска со полетувањето на авионот
Силата со која работат моторите има и тоа каква врска со полетувањето. Тие се тие кои директно преку крилата (во случајов да земеме дека се поставени на нив) па на трупот ја пренесуваат целата своја енергија. Значи тие само го потиснуваат авионот нанапред а немаат никаква врска со тркалата, како што е на сликата со тегот само што тамо тегот влече наместо да турка. Тркалата се само за да не се гребе по стомакот авионот, а не за да добие на брзина.

Еве да земеме дека авионот наместо тркала има скии, а површината на лентата е доволно мазна за скиите да можат да лизгаат. Значи како што авионот додава гас лентата се движи наназад и скиите се лизгаат. Што тогаш? Дали авионот ќе се однесува исто како кога би бил со тркала?
Bobo wrote: propelerot pravi dovolno pritisok za da poleta...pritisokot e ist samo sto e vo mesto...
Инаку пропелерот само го влече или турка (зависи како е поставен) авионот нанапред за да постигне брзина, а нема врска со притисокот околу крилата. Тој се создава со самата брзина што ја постигнува авионот. Или како што некој имаше потпис на форумов: Пропелерот е само направа која го лади пилотот. Кога ке престане да работи можеш да видиш дека пилотот се поти :D .
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 19 guests