Клуб за ултра лесни летала "Метаморфоза"
- avijacijamk
- Капетан на А380
- Posts: 2476
- Joined: 18 Jul 2006, 13:23
- Location: Skopje, Republic of Macedonia
- Contact:
Клуб за ултра лесни летала "Метаморфоза"
Овој клуб е нешто ново во Република Македонија. Сите сме свесни дека ултра лесните летала се повеќе се застапени во спортската авијација, па тоа не е исклучок и кај нас. На спортскиот аеродром Стенковец е базиран и овој клуб за ултра лесни летала. Во овој момент клубот има еден авион од типот Zenair CH-701 и еден авион од типот Cora. Неодамна овој клуб купи и една моторна едрилица во кит, која се уште не е завршена.
Премногу анализа доведува до парализа!!!
[url]http://www.avijacija.com.mk[/url]
[url]http://www.avijacija.com.mk[/url]
- avijacijamk
- Капетан на А380
- Posts: 2476
- Joined: 18 Jul 2006, 13:23
- Location: Skopje, Republic of Macedonia
- Contact:
Еве и еден клип од ова авионче како ме вади од памет на неколку метра од мене...
http://www.youtube.com/watch?v=d5PnpH2cxmY
http://www.youtube.com/watch?v=d5PnpH2cxmY
Премногу анализа доведува до парализа!!!
[url]http://www.avijacija.com.mk[/url]
[url]http://www.avijacija.com.mk[/url]
- avijacijamk
- Капетан на А380
- Posts: 2476
- Joined: 18 Jul 2006, 13:23
- Location: Skopje, Republic of Macedonia
- Contact:
Летањето се‘ поблиску до обичниот човек
Небојша Антиќ досега обучил 12 пилоти од луѓе кои претходно имале само добра воља и огромна желба да го реализираат она што со милениуми го посакувал човекот.
Сите инструменти покажувааат дека воздухопловот е спремен да полета. После изминати само пеесетина метри се наоѓаме во воздухот. Исконскиот сон на човекот ни одзема само петнаесетина минути - од изнесувањето од хангарот на ултра-лесниот авион до пловењето низ воздухушниот простор.
- Ја гледаш разликата меѓу ултра-лесно летало од постара и од понова генерација? - вели пилотот Небојша Антиќ, додека се обидувам да направам добри панорамски фотографии и покрај тоа што веќе ја чувствувам мачнината од влечењето на гравитационите сили.
Антиќ веќе десет години е инструктор за обука на пилоти на ултра-лесни летала. Тој е и секретар на “Метаморфоза”, првиот клуб за леталата од ваков вид. Досега тој обучил 12 пилоти од луѓе кои претходно имале само добра воља и огромна желба да го реализираат она што со милениуми го посакувал човекот.
- Мојата идеја е да се демистифицира воздухопловството. Секој што сака научи да лета и ги задоволува основните критериуми, може да го направи тоа - вели Антиќ.
Обуката се состои од 2 месеци интензивна теориска и практична работа во која се вклучни неопходните 25 часа летање.
Во неговиот хангар на спортскиот аеродром Стенковец во Скопје веќе се наоѓаат неколку различни ултра-лесни воздухоплови. Таму е неговиот прв авион “Кора” кој пред 8 години го донесол од Чешка, моторната едрилица која се& уште е во процес на изработка, дури и авионот кој е прв обид во земјава самостојно да се направи ултра-лесен авион со мотор од автомобил. За жал, ова летало успеало да се оддели само 5 метри од површината на земјата.
-Во поготовка е целосно составување на летало кое во земјава ќе биде донесено во неговите основни делови - вели Антиќ.
Тој вели дека иако не е голем подржувач на идејата, за составување на ултра-лесен авион може да се уптореби и мотор од автомобил или мотоцикл.
Зен Еир-от, воздухопловот со кој што туку летавме и за една минута стигнавме до другиот крај на Скопје, за 10 минити по слетувањето веќе беше вратен назад во хагарот.
На Антиќ му останува да ги реализира своите планови -етаблирањето на школата за летање и формирање на призвотство на ултра-лесни летала, кои се навистина пионерски подвизи во македонската спортска авиација .
Што се ултра лесни летала?
Ултра-лесните воздухоплови се нарекуват оние кои не тежат повеќе од 450 килограми. Нивниот развој досега прошол низ фаза од 5 генерации. Ултра-лесните авиони од 5 генерација имаат приближно исти перформанси како оние од оне од повисока класа кои тежат повеќе од 450 килограми, што се однесува до брзината, висината и техичката опременост. Разликата е во десетпати пониската цена на леталото, но и во давачките за регистрацијата. Цените за еден солиден ултра-лесен авион се движат од 25 до 50 илјади евра. Работат на обичен бензин, а потрошувачката е иста, во некои случаи и е помала од онаа кај автомобилите. Можат да полетаат од најниската класа на терени. Со вградување на пловци можно е и полетување од вода.
http://kyse.blog.com.mk/node/37942
Небојша Антиќ досега обучил 12 пилоти од луѓе кои претходно имале само добра воља и огромна желба да го реализираат она што со милениуми го посакувал човекот.
Сите инструменти покажувааат дека воздухопловот е спремен да полета. После изминати само пеесетина метри се наоѓаме во воздухот. Исконскиот сон на човекот ни одзема само петнаесетина минути - од изнесувањето од хангарот на ултра-лесниот авион до пловењето низ воздухушниот простор.
- Ја гледаш разликата меѓу ултра-лесно летало од постара и од понова генерација? - вели пилотот Небојша Антиќ, додека се обидувам да направам добри панорамски фотографии и покрај тоа што веќе ја чувствувам мачнината од влечењето на гравитационите сили.
Антиќ веќе десет години е инструктор за обука на пилоти на ултра-лесни летала. Тој е и секретар на “Метаморфоза”, првиот клуб за леталата од ваков вид. Досега тој обучил 12 пилоти од луѓе кои претходно имале само добра воља и огромна желба да го реализираат она што со милениуми го посакувал човекот.
- Мојата идеја е да се демистифицира воздухопловството. Секој што сака научи да лета и ги задоволува основните критериуми, може да го направи тоа - вели Антиќ.
Обуката се состои од 2 месеци интензивна теориска и практична работа во која се вклучни неопходните 25 часа летање.
Во неговиот хангар на спортскиот аеродром Стенковец во Скопје веќе се наоѓаат неколку различни ултра-лесни воздухоплови. Таму е неговиот прв авион “Кора” кој пред 8 години го донесол од Чешка, моторната едрилица која се& уште е во процес на изработка, дури и авионот кој е прв обид во земјава самостојно да се направи ултра-лесен авион со мотор од автомобил. За жал, ова летало успеало да се оддели само 5 метри од површината на земјата.
-Во поготовка е целосно составување на летало кое во земјава ќе биде донесено во неговите основни делови - вели Антиќ.
Тој вели дека иако не е голем подржувач на идејата, за составување на ултра-лесен авион може да се уптореби и мотор од автомобил или мотоцикл.
Зен Еир-от, воздухопловот со кој што туку летавме и за една минута стигнавме до другиот крај на Скопје, за 10 минити по слетувањето веќе беше вратен назад во хагарот.
На Антиќ му останува да ги реализира своите планови -етаблирањето на школата за летање и формирање на призвотство на ултра-лесни летала, кои се навистина пионерски подвизи во македонската спортска авиација .
Што се ултра лесни летала?
Ултра-лесните воздухоплови се нарекуват оние кои не тежат повеќе од 450 килограми. Нивниот развој досега прошол низ фаза од 5 генерации. Ултра-лесните авиони од 5 генерација имаат приближно исти перформанси како оние од оне од повисока класа кои тежат повеќе од 450 килограми, што се однесува до брзината, висината и техичката опременост. Разликата е во десетпати пониската цена на леталото, но и во давачките за регистрацијата. Цените за еден солиден ултра-лесен авион се движат од 25 до 50 илјади евра. Работат на обичен бензин, а потрошувачката е иста, во некои случаи и е помала од онаа кај автомобилите. Можат да полетаат од најниската класа на терени. Со вградување на пловци можно е и полетување од вода.
http://kyse.blog.com.mk/node/37942
Премногу анализа доведува до парализа!!!
[url]http://www.avijacija.com.mk[/url]
[url]http://www.avijacija.com.mk[/url]
- zenair601
- Падобранец
- Posts: 1
- Joined: 26 Feb 2007, 09:40
- Location: Skopje
- Contact:
aERO kLUB mETAMORFOZA
Od 23.02.2007 godina, flotata na METAMORFOZA e zgolemena na 3 vozduhoplovi. Pristigna i dolgonajavuvaniot ZENAIR 601, verzija DX, eden od najprodavanite UL letala vo svetot. Avionot e so ceski registarski oznaki i e opremen so maksimalna pilotska i navigaciska oprema sto moze da se instalira vo UL letalo. Avionot go preletaa dva pilota na klubot Metamorfoza od Ceskata Republika do Skopje so samo edno zastanuvanje (Belgrad) sto pokazuva za izdrzlivosta i pouzdanosta na ova UL letalo. Se nadevame deka Makedonskoto nebo dobi uste eden ubav ukras koj ke bide gordost na site a osobeno na clenovite na METAMORFOZA. :D
- Mad Scientist
- On the mike at 120.3
- Posts: 773
- Joined: 05 Oct 2006, 18:42
- Contact:
Во саботата имавме шанса и да се увериме во тоа со мал аеро митинг во кој што Господинот Антиќ ги покажа своите но и способностите на авиончето. Јас лично сум импресиониран. Повеќе од тој настан ќе има во галерија.
[color=blue]No good deed remains unpunished.[/color]
Нормален текст - Пишува љубител на авијација
[b][i][color=red]Здебелен црвен и искосен текст - Пишува модератор[/b][/i][/color]
Нормален текст - Пишува љубител на авијација
[b][i][color=red]Здебелен црвен и искосен текст - Пишува модератор[/b][/i][/color]
- avijacijamk
- Капетан на А380
- Posts: 2476
- Joined: 18 Jul 2006, 13:23
- Location: Skopje, Republic of Macedonia
- Contact:
Така е... јас темава ја отворив во УЛЛ ама нема везе, еве линк и од мојот пост овдека...
http://forum.avijacija.com.mk/viewtopic.php?t=1518
http://forum.avijacija.com.mk/viewtopic.php?t=1518
Премногу анализа доведува до парализа!!!
[url]http://www.avijacija.com.mk[/url]
[url]http://www.avijacija.com.mk[/url]
- nikola
- Падобранец
- Posts: 123
- Joined: 10 Oct 2007, 18:53
- Contact:
- avijacijamk
- Капетан на А380
- Posts: 2476
- Joined: 18 Jul 2006, 13:23
- Location: Skopje, Republic of Macedonia
- Contact:
-
- Капетан на Bell 412
- Posts: 9675
- Joined: 26 Oct 2007, 21:16
- Contact:
-
- Капетан на Bell 412
- Posts: 9675
- Joined: 26 Oct 2007, 21:16
- Contact:
- EDRILICAR
- Капетан на B747
- Posts: 806
- Joined: 24 Jan 2007, 15:56
- Location: Skopje, Republic of Macedonia
- Contact:
- EDRILICAR
- Капетан на B747
- Posts: 806
- Joined: 24 Jan 2007, 15:56
- Location: Skopje, Republic of Macedonia
- Contact:
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 14 guests