МАКС 2013
- karamba
- Капетан на Enterprise
- Posts: 14217
- Joined: 26 Jun 2009, 23:07
- Location: Skopje,R.Makedonija
- Contact:
Re: МАКС 2013
Линков за стримингот е бар за сеа дип шит, нема ништо, доле на линков слики од припремиве, ај нека го истераат МАКС-ов па ќе ги искоментираме
http://michaeldec.livejournal.com/5677.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://michaeldec.livejournal.com/5677.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- karamba
- Капетан на Enterprise
- Posts: 14217
- Joined: 26 Jun 2009, 23:07
- Location: Skopje,R.Makedonija
- Contact:
Re: МАКС 2013
Горе доле интересни а добар дел и видени работи до сега на МАКС 2013, мислам на тоа што можеме да го видиме ние, неможам слика да начекам од Ка-62 сам сликан од статиката, а колумбијциве веќе пазариле 5 комада заедно со 5 комада Ми-171А1, ако сачекате некоја слика стајте напраен е и добар пазар со SSJ100 и MS21 мислам за домашен пазар.
Во очи ми упадна Ан-70 кава, може ли да се умеша во тој сегмент на пазарот оваа машина? Не делува уопште лошо вака на прва топка, вероватно ќе има и некоја прифатлива цена мајку му? Што се добива со ваквиот *густ* распоред на лопаткиве на моторот и со нивнава големина, дали е причината економска/намалување на потрошувачка, брзина, постигање висина поголема со помалце напор на мотор за побрзо време или друго нешто...баш се онака уочливи не дека се во колор него баш се масивни и формата им е интересна
Тука има слики доста
http://fotografersha.livejournal.com/428096.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Во очи ми упадна Ан-70 кава, може ли да се умеша во тој сегмент на пазарот оваа машина? Не делува уопште лошо вака на прва топка, вероватно ќе има и некоја прифатлива цена мајку му? Што се добива со ваквиот *густ* распоред на лопаткиве на моторот и со нивнава големина, дали е причината економска/намалување на потрошувачка, брзина, постигање висина поголема со помалце напор на мотор за побрзо време или друго нешто...баш се онака уочливи не дека се во колор него баш се масивни и формата им е интересна
Тука има слики доста
http://fotografersha.livejournal.com/428096.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- karamba
- Капетан на Enterprise
- Posts: 14217
- Joined: 26 Jun 2009, 23:07
- Location: Skopje,R.Makedonija
- Contact:
Re: МАКС 2013
Уште некоја од Ан-70-кава
Mi-38-цава
Mi-38-цава
- alvarhanso
- Тест пилот
- Posts: 33447
- Joined: 21 Jul 2007, 13:34
- Location: Skopje
- Contact:
Re: МАКС 2013
http://www.youtube.com/watch?v=d5wgyMwOGoA" onclick="window.open(this.href);return false;
- Iko
- Тест пилот
- Posts: 45825
- Joined: 06 Dec 2008, 22:55
- Location: Cape Town, RSA
- Contact:
Re: МАКС 2013
Ne se raboti za nikakov "gust" raspored na propelerskite lopatki druzhe - tuku za takanarechena "prop-fan" elisa...dva reda na lopatki eden pozadi drug koi imaat megjusebna kontra-rotacija...
Inaku po mene...An-70T e mrtov proekt...se forsira zasileno noviot Il-112V na negovo mesto...a kade i da e - treba da iskochi i najnoviot Il-214MTA...nemaat potreba od nego koga vekje imaat svoi ponovi i posovremeni modeli (i za nishto ne zavisat od Ukraincite - shto ne e sluchaj so An-70T proektot)...
Inaku po mene...An-70T e mrtov proekt...se forsira zasileno noviot Il-112V na negovo mesto...a kade i da e - treba da iskochi i najnoviot Il-214MTA...nemaat potreba od nego koga vekje imaat svoi ponovi i posovremeni modeli (i za nishto ne zavisat od Ukraincite - shto ne e sluchaj so An-70T proektot)...
- karamba
- Капетан на Enterprise
- Posts: 14217
- Joined: 26 Jun 2009, 23:07
- Location: Skopje,R.Makedonija
- Contact:
Re: МАКС 2013
Се разбираме Ико, знам како фунционира ова не е топла вода сеа да го измислуваат они го имаат и од порано, него овде се баш онака *крупни* лопаткиве, тоа прашувам што се постигнува со таква изведба, еве на пример кај Ту-95 зошто не се такви(или има да бучат и бетер него сега, па да го чујат сите уште неполетан ) или на пример зошто кај EADS-овата CASA се само единечни, Spartanot C27J на Alenia исто...дали се зголемува капацитетот за кревање поголем товар или е нешто друго?Iko wrote:Ne se raboti za nikakov "gust" raspored na propelerskite lopatki druzhe - tuku za takanarechena "prop-fan" elisa...dva reda na lopatki eden pozadi drug koi imaat megjusebna kontra-rotacija...
А ова што викаш мртов проект од кај ги знаеш упм, може они да го нарачаат самите Русија и Украина заедно едно 50 комада, да се налепат уште некои традиционални пациенти уште со 50-тина и да пркне пилецот
- Iko
- Тест пилот
- Posts: 45825
- Joined: 06 Dec 2008, 22:55
- Location: Cape Town, RSA
- Contact:
Re: МАКС 2013
Vaka druzhe..
Prop-fan elisen (turbo-vinten) motor e meshavina na turbo-elisen i turbo-ventilatorski motor...ima visoka ekonomichnost...a golema mokjnost...
Zakrivuvanjeto na samite elisi kaj An-70T se dolzhi na eden fakt...potencijalno (matematichki vozmozhno - iako, do skoro neprezentirano) - sekoj propeler mozhe da razvie maksimalna potisna sila ekvivalentna na brzina od 700 km/h - no ne i nad nea (vnimatelno, govorime za maksimalnata brzina na rotacijata na samiot propeler - a ne za maksimalnata brzina na samiot vozduhoplov koj e opremen so takva pogonska grupa)...zoshto nad taa brzina, samata propelerska rotacija vleguva poleka no sigurno vo transonichen rezhim na let vo koj po zakonot na fizikata - sekoj propeler pochnuva vednash da ja gubi svojata sila zaradi visokiot koeficient na branovo zavlekuvanje pri opstruiranjeto na protokot na vozduh...so drugi zborovi i poprosto...se nad taa brzina uslovuva da vozduhot tolku brgu propelira megju perkite da istiot svoevidno se "lepi" na niv i gi "zavlekuva"...so shto gi opstruira i im go namaluva obrtniot moment...
Teoriski...bar po kalkulacii...vozhmozhno e da ova se izbegne (i po matematichki princip presmetano - da uspeshno se postignat pogolemi brzini) - dokolku se vgradi reduktor pomegju kompresorot i povekje-osovinskata turbo-vintna elisa...a PRED i NAD se so ZAKRIVUVANJE na kontra-rotirachki postaveni propelerni nizi...
E edino...shto nikoj do sega ne proba (zaradi rizikot) - da istovo go proektira i proizvede (iako e kako princip do detali objasneto istoto ushte vo Vtorata Svetska Vojna)...
...Nikoj...osven nenormalnite Sovetski aero-dinamichki i pogonski inzhenjeri...koi go proektiraa tokmu vakviot prop-fan motor D-27 na deneshen "Progres" (poraneshen "Ivchenko") vo 1984-ta...i gi ostavija site zanemeni...i postignaa propelerska brzina od 780 km/h...so mnogu nizok koeficient na branovo zavlekuvanje...so shto - uspeshno "premostija" ogranichuvanje postaveno od eden zakon na fizikata...
Prop-fan elisen (turbo-vinten) motor e meshavina na turbo-elisen i turbo-ventilatorski motor...ima visoka ekonomichnost...a golema mokjnost...
Zakrivuvanjeto na samite elisi kaj An-70T se dolzhi na eden fakt...potencijalno (matematichki vozmozhno - iako, do skoro neprezentirano) - sekoj propeler mozhe da razvie maksimalna potisna sila ekvivalentna na brzina od 700 km/h - no ne i nad nea (vnimatelno, govorime za maksimalnata brzina na rotacijata na samiot propeler - a ne za maksimalnata brzina na samiot vozduhoplov koj e opremen so takva pogonska grupa)...zoshto nad taa brzina, samata propelerska rotacija vleguva poleka no sigurno vo transonichen rezhim na let vo koj po zakonot na fizikata - sekoj propeler pochnuva vednash da ja gubi svojata sila zaradi visokiot koeficient na branovo zavlekuvanje pri opstruiranjeto na protokot na vozduh...so drugi zborovi i poprosto...se nad taa brzina uslovuva da vozduhot tolku brgu propelira megju perkite da istiot svoevidno se "lepi" na niv i gi "zavlekuva"...so shto gi opstruira i im go namaluva obrtniot moment...
Teoriski...bar po kalkulacii...vozhmozhno e da ova se izbegne (i po matematichki princip presmetano - da uspeshno se postignat pogolemi brzini) - dokolku se vgradi reduktor pomegju kompresorot i povekje-osovinskata turbo-vintna elisa...a PRED i NAD se so ZAKRIVUVANJE na kontra-rotirachki postaveni propelerni nizi...
E edino...shto nikoj do sega ne proba (zaradi rizikot) - da istovo go proektira i proizvede (iako e kako princip do detali objasneto istoto ushte vo Vtorata Svetska Vojna)...
...Nikoj...osven nenormalnite Sovetski aero-dinamichki i pogonski inzhenjeri...koi go proektiraa tokmu vakviot prop-fan motor D-27 na deneshen "Progres" (poraneshen "Ivchenko") vo 1984-ta...i gi ostavija site zanemeni...i postignaa propelerska brzina od 780 km/h...so mnogu nizok koeficient na branovo zavlekuvanje...so shto - uspeshno "premostija" ogranichuvanje postaveno od eden zakon na fizikata...
- karamba
- Капетан на Enterprise
- Posts: 14217
- Joined: 26 Jun 2009, 23:07
- Location: Skopje,R.Makedonija
- Contact:
Re: МАКС 2013
Ееее т'ка момчета т'ка, фино објаснето и напишано фала ти друже...читав и јас нешто ама немам многу време за подетално. Финално ваквиот момент со лопаткиве генерално би требало да крене поише товар, побрзо да иде и да иде повисоко, а све тоа за помала потрошња? Баш да видиме Ико дали ќе најде пазар Ан-70-кава(руси+украинци, тоа ти е ко мачето и кучето, се они се во некоја добра релација ама ќе улета некоја друга гарнитура ко што улета кај украинциве па ете ти гужва), не делуе лошо мајку му и од него бар има финализирано неколку примероци за разлика од Иљушинот Ил-112В тој мислам само на хартија е сеуште...
- Iko
- Тест пилот
- Posts: 45825
- Joined: 06 Dec 2008, 22:55
- Location: Cape Town, RSA
- Contact:
Re: МАКС 2013
Da se razbereme...chisto kako mashina...An-70T e bonbonche...shteta shto go gushi so godini politika...inaku po performansi i karakteristiki vo svoja klasa - e strava avionche...
Ama Sloveni ne bi bile Sloveni - ako "bratski" ne se iskolat i zadavat megju sebe...
Ama Sloveni ne bi bile Sloveni - ako "bratski" ne se iskolat i zadavat megju sebe...
-
- Капетан на Bell 412
- Posts: 9687
- Joined: 26 Oct 2007, 21:16
- Contact:
Re: МАКС 2013
http://www.airliners.net/photo/Russia-- ... 2307297/L/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ready to take photos!
- karamba
- Капетан на Enterprise
- Posts: 14217
- Joined: 26 Jun 2009, 23:07
- Location: Skopje,R.Makedonija
- Contact:
Re: МАКС 2013
Еве го КАмов КА-62
И Иљушинот Ил-114, користен од ОАО НПП *РАДАР* како лабораторија, http://www.radar-mms.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
И Иљушинот Ил-114, користен од ОАО НПП *РАДАР* како лабораторија, http://www.radar-mms.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- IgorMKD
- Астронаут
- Posts: 15403
- Joined: 23 Nov 2006, 14:06
- Location: Автокоманда, Скопје
- Contact:
Re: МАКС 2013
Во позадина се вее нашето знамеkaramba wrote:Еве го КАмов КА-62
"Dodju tako ponekad vremena, kada pamet zacuti, budala progovori, a fukara se obogati" - Ivo Andrić
- AlexGreat
- Пилот на Су-25
- Posts: 13296
- Joined: 05 Mar 2009, 22:18
- Contact:
Re: МАКС 2013
Значи точна беше шпекулацијата дека купуваме М2 заедно со Србија...
Svi ruski ratni ciljevi biće ostvareni, ali postepeno. Pošto se postepeno i menjaju.
- Trpkovski Vladimir
- Капетан на SR-71 Blackbird
- Posts: 6115
- Joined: 17 Jan 2008, 19:22
- Location: Tetovo
- Contact:
Re: МАКС 2013
Не, ние за инает ќе купиме М3.
"Тонеме се подлабоко , моралот ни е на висина" - Извод од историскиот филм "Доброволци"
- karamba
- Капетан на Enterprise
- Posts: 14217
- Joined: 26 Jun 2009, 23:07
- Location: Skopje,R.Makedonija
- Contact:
Re: МАКС 2013
Јок бре нашите се отидени по хеликоптери, знаете дека ние со хеликоптерите си го имаме, Ми-28, Ми-35М, Ми-171 и Камов исто може ќе земеле нешто, чисто да не се лутат камовци дека све со Мил ја редиме, ќе земат изглеа нешто и од тие како ги викаа Ка-52, Ка-32 за пожари шо се, нека се врти низ куќа.
- Iko
- Тест пилот
- Posts: 45825
- Joined: 06 Dec 2008, 22:55
- Location: Cape Town, RSA
- Contact:
Re: МАКС 2013
Ako govorite za Mi-35 - togash da ve demantiram...definitivno ideme na M4...da se nadopolnat na postoechkite Ka-52K koi stignaa 2001-va...
Ako pak govorite za MiG-29 - i tuka da ve demantiram...definitivno ideme na SMT2...vo paket so modernizacija na postoechkite nashi "Frogfoot"-i na standardot Su-39TM...
E dodushe ako govorite za Su-30 - togash vekje mozhebi ste vo pravo...mada ne se znae dali kje ideme na Su-30M2, ili kje kupime S-300PMU2, BUK M-2E i Tor M-1V - da gi nadopolnime postoechkite 2S6 "Tunguska" M-1 stacionirani kaj Batinci i Rankovce...
Ako pak govorite za MiG-29 - i tuka da ve demantiram...definitivno ideme na SMT2...vo paket so modernizacija na postoechkite nashi "Frogfoot"-i na standardot Su-39TM...
E dodushe ako govorite za Su-30 - togash vekje mozhebi ste vo pravo...mada ne se znae dali kje ideme na Su-30M2, ili kje kupime S-300PMU2, BUK M-2E i Tor M-1V - da gi nadopolnime postoechkite 2S6 "Tunguska" M-1 stacionirani kaj Batinci i Rankovce...
- Iko
- Тест пилот
- Posts: 45825
- Joined: 06 Dec 2008, 22:55
- Location: Cape Town, RSA
- Contact:
Re: МАКС 2013
Iliti u prevod...
"Beshe toplo leto deve'ese' i trekjata...Skopje se gusheshe vo sparina i prav - a Srbija vo sankcii...popoleka go ispivav svoeto ladno 'Skopsko' dur ventilatorot brmcheshe niz sobata i ja gledav Blagica od Mralino kako gola spie na mojot krevet - a kremcheto i minivalot skroz i se izmestile, dodeka kreonot i se razmachkal po buzlite...Ena Veko - my ass!...Sobata seushte b'zdeshe na sinokjeshnite pleskavici so kromid od 'Destan' kako i na chadot od poslednata prastara drzhavna 23-ka...od bliskiot tranzistor echeshe: 'Hajde da se drogiramo nek se ochi sjajeeeeeee!'...Blagica ushte mirno pothrknuvashe i sonuvashe za zaednichki odmor vo Grcija...ne ni znaeshe deka ja varam so sestra i Mitrusha koja beshe mazhena za Stojmir od Dolno Dupeni koj radi tranzicijata ostana bez rabota vo bliskata svinjarska farma i po celi denovi se opivashe so varena rakija vo okolnata sredselska meana "Zlatna bunjela, majke!" - dodeka dechinjata im crkavaa od glad so podueni meshinja od jadenje suv leb so svinska mast i bukovec...a Branko-Narkomanko se vozeshe u mechka - i ideshe na odmor u Grcija za koj kutrata Blagica sonuvashe vo mojata postela...ehh...toa bea vreminja..."
"Beshe toplo leto deve'ese' i trekjata...Skopje se gusheshe vo sparina i prav - a Srbija vo sankcii...popoleka go ispivav svoeto ladno 'Skopsko' dur ventilatorot brmcheshe niz sobata i ja gledav Blagica od Mralino kako gola spie na mojot krevet - a kremcheto i minivalot skroz i se izmestile, dodeka kreonot i se razmachkal po buzlite...Ena Veko - my ass!...Sobata seushte b'zdeshe na sinokjeshnite pleskavici so kromid od 'Destan' kako i na chadot od poslednata prastara drzhavna 23-ka...od bliskiot tranzistor echeshe: 'Hajde da se drogiramo nek se ochi sjajeeeeeee!'...Blagica ushte mirno pothrknuvashe i sonuvashe za zaednichki odmor vo Grcija...ne ni znaeshe deka ja varam so sestra i Mitrusha koja beshe mazhena za Stojmir od Dolno Dupeni koj radi tranzicijata ostana bez rabota vo bliskata svinjarska farma i po celi denovi se opivashe so varena rakija vo okolnata sredselska meana "Zlatna bunjela, majke!" - dodeka dechinjata im crkavaa od glad so podueni meshinja od jadenje suv leb so svinska mast i bukovec...a Branko-Narkomanko se vozeshe u mechka - i ideshe na odmor u Grcija za koj kutrata Blagica sonuvashe vo mojata postela...ehh...toa bea vreminja..."
- AlexGreat
- Пилот на Су-25
- Posts: 13296
- Joined: 05 Mar 2009, 22:18
- Contact:
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 18 guests