DCS: A-10C Warthog

Flight simulator, Lock on и останати симулации.
Flight simulator, Lock on and other flying simulators.
User avatar
dragan_mig31
Тест пилот
Тест пилот
Posts: 35462
Joined: 04 Aug 2006, 14:01
Location: Југославија
Contact:

Re: DCS: A-10C Warthog

Post by dragan_mig31 »

filipv wrote:
dragan_mig31 wrote:Ја тврдам дека српското ПВО со таа техника што располагаше и повеќе од добро помина 95та за време на бомбардирањето на Босна и 99та за време на бомбардирањето на Србија
па нормално кога ни еден радар не е упален ни еднаш :-)

Не баш :) од кај ти информации дека радарите не се упалени ниеднаш?еве ја сум имал прилика да седам со ракеташи од тие единици кои во 99та беа активни офицери и ми го имаат кажано ова горе.Е сеа ваљда и тоа не е објективен извор пошто не е од википедија или од некој реномиран западен сајт или човек.
♥Мuammar Muhammad Abu Minyar al-Gaddafi♥
User avatar
AlexGreat
Пилот на Су-25
Пилот на Су-25
Posts: 13296
Joined: 05 Mar 2009, 22:18
Contact:

Re: DCS: A-10C Warthog

Post by AlexGreat »

Filip,koga PVO sistemot go gasi radarot HARM-ot usporeno odi po svojata trajektorija no ne e naveduvan kon PVO sistemot...vo 2003 mozam da ti navedam milion primer ako sakas koga SA-2 sistemi pa i SA-6 imaat gagjano Americki F-16CJ koi sto vozvratile so HARM-ovi,a ovie go gasele radarot,i nisto od HARM-ot...ova ti kazuvam vo 2003ta godina druze.
Svi ruski ratni ciljevi biće ostvareni, ali postepeno. Pošto se postepeno i menjaju.
User avatar
AlexGreat
Пилот на Су-25
Пилот на Су-25
Posts: 13296
Joined: 05 Mar 2009, 22:18
Contact:

Re: DCS: A-10C Warthog

Post by AlexGreat »

filipv wrote:
AlexGreat wrote:Filip,koga PVO sistemot go gasi radarot HARM-ot usporeno odi po svojata trajektorija no ne e naveduvan kon PVO sistemot...vo 2003 mozam da ti navedam milion primer ako sakas koga SA-2 sistemi pa i SA-6 imaat gagjano Americki F-16CJ koi sto vozvratile so HARM-ovi,a ovie go gasele radarot,i nisto od HARM-ot...ova ti kazuvam vo 2003ta godina druze.
Нема везе, важно позицијата е онеспособена за дејство. Тоа е идејата. S во SEAD значи „suppression“.
Toa da,otkriena e pozicijata,no ako e mobilen PVO sistem moze da ja promeni.Vo voeni uslovi se e mnogu potesko..nemas bas mnogu vreme ni za "slikanje" ni nisto.Interesna mi e prikaznata za Bagdad koga izvrsuvale napad F-16CJ,osobeno SEAD operacii...imam dosta citano na taa tema zatoa ti velam.
Svi ruski ratni ciljevi biće ostvareni, ali postepeno. Pošto se postepeno i menjaju.
User avatar
dragan_mig31
Тест пилот
Тест пилот
Posts: 35462
Joined: 04 Aug 2006, 14:01
Location: Југославија
Contact:

Re: DCS: A-10C Warthog

Post by dragan_mig31 »

не сум седел со типови што бомбардирале апачи него сум седел со типови кои имаат извршено преку 30 летови за време на 99та година за време на комплетна ваздушна превласт на западните сили у тоа време.Нема што више да ти зборам на оваа тема кога очигледно не веруваш во ништо сем твоите објективни извори како википедија и остали шарлатански сајтови на итнернетов.
♥Мuammar Muhammad Abu Minyar al-Gaddafi♥
User avatar
dragan_mig31
Тест пилот
Тест пилот
Posts: 35462
Joined: 04 Aug 2006, 14:01
Location: Југославија
Contact:

Re: DCS: A-10C Warthog

Post by dragan_mig31 »

Еве ти филип истинита прича од луѓе кои у реалноста 99та година биле на лице место и руковале со ПВО системи или сеа и ова не е објективно.

http://media.rtv.rs/sr_lat/specijali/802" onclick="window.open(this.href);return false;
♥Мuammar Muhammad Abu Minyar al-Gaddafi♥
User avatar
dragan_mig31
Тест пилот
Тест пилот
Posts: 35462
Joined: 04 Aug 2006, 14:01
Location: Југославија
Contact:

Re: DCS: A-10C Warthog

Post by dragan_mig31 »

Не се секирај не ме возеле :) Прогуглај го Života Đurić има и цел документарец за него :) погина после 24ти март поточно на 25ти на косово и тоа е едина загуба на ЛБА у цел тој рат.А тоа што не ти одговориле што мислиш така е тоа ќе прашаш и ќе одговорат луѓето па после ОП хаг апсаана :) тбреа и од тој аспект да размилиш малце.Ја сум бил со човек кој има учествувано у ратот до 92-3 година на ј-22 орао на страна на ЈНА и ако он ме лаже онда и они не лажеа нас заедно :)


http://www.mojheroj.com/sr/component/co ... oriju.html" onclick="window.open(this.href);return false;

П.с. еве ти и документарен филм кој пак е од РТС која не е објективен извор на ифнормации и човекот не е ни погинат а тоа е само пропаганда за напалени мајмуни ко мене

http://www.youtube.com/watch?v=EAsUQoN5Io0" onclick="window.open(this.href);return false;
♥Мuammar Muhammad Abu Minyar al-Gaddafi♥
User avatar
dragan_mig31
Тест пилот
Тест пилот
Posts: 35462
Joined: 04 Aug 2006, 14:01
Location: Југославија
Contact:

Re: DCS: A-10C Warthog

Post by dragan_mig31 »

Нормално дека незнам кој сум па ја да знам.Еден напалем млад мајмун зелен неук и што уште не балканец што се ложи на чаршиски муабети :)
♥Мuammar Muhammad Abu Minyar al-Gaddafi♥
User avatar
dragan_mig31
Тест пилот
Тест пилот
Posts: 35462
Joined: 04 Aug 2006, 14:01
Location: Југославија
Contact:

Re: DCS: A-10C Warthog

Post by dragan_mig31 »

filipv wrote:
dragan_mig31 wrote:Нормално дека незнам кој сум па ја да знам.Еден напалем млад мајмун зелен неук и што уште не балканец што се ложи на чаршиски муабети :)
не одговори што те прашав




P.S. Ова више е чат меѓу нас двајца, и тоа - остај друго - у тотано погрешен подфорум, мислам дека другите форумаши ќе се самоубијат од досада :-)

нормално ај на скајп :)
♥Мuammar Muhammad Abu Minyar al-Gaddafi♥
User avatar
dragan_mig31
Тест пилот
Тест пилот
Posts: 35462
Joined: 04 Aug 2006, 14:01
Location: Југославија
Contact:

Re: DCS: A-10C Warthog

Post by dragan_mig31 »

Ирачки дваескецови се 12 а дваестројки се 9 така да незнам што тука е чудно и нејасно.израчунај коку радари се у прашање сам и дали се мал број кој би бил искористен како варка наравно а не како обид за одбрана.Овој број не е мал кога ќе се земе у обзир и бројката на дваескецови кои се уништени според дејтонски договор у 95та година кои дел од нив носат ознаки ИР што значи извршено разроужање и испитивање и развој на кои им се извадени сите инсталации и системи за наоружање.Додај ги тие 20-30 мигови -21 кои се расходовани ради дејтон + овие ирачките ќе ти стане јасно дека се користени успешно како средство за ометање на операциите на непријателот.Па не се мајкому америве терминатори кои без грешка обавуваат задачи и коа ќе си зацрта една цел готово е со таа цел.Успешно водење на рат со таква техника каква што имаа србите е остварен кога ќе ги видиш бројките кои зборат сами за себе.Колку ПВО системи беа уништени и покрај тоа што имаа радарско покривање на цела југославија у тоа време дури и до не ми текнува у момент колку километри над јадран маџарска и на останатите страни.Користени се и жирафи и оние енглеските радари набавени за време на југа па ниеден не беше уништен.Све е тоа така ради правилно користење и партизанска доктрина на ратовање.% саати си тука наредните пет дислокација на 50 километра подоле и чекаш у заседа.Така се оборени сите авиони кои ги оборија,а така се и оштетени сите што ги оштетија што другата страна нејке да ги признае :) и немој сеа пак да почињаш со критико размислување правата вистина и такви глупости пошто тоа и сам знаеш дека противната страна никад нема да го удоволи.Најпрост пример за тоа ти се сите делови од оборени и оштетени авиони кои ги има у МЈВ на сурчин.Е ако тоа е лажњак и пропаганда онда незнам како ти резонираш кое гледам дека не е уопште објективно и разумно пошто слепо форсираш само една страна цело време.
♥Мuammar Muhammad Abu Minyar al-Gaddafi♥
User avatar
apo_bullseye
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 1695
Joined: 26 Feb 2010, 13:53
Location: Скопје
Contact:

Re: DCS: A-10C Warthog

Post by apo_bullseye »

@filipv
Based on experiences of the 1981 Syrian War, constant relocation of all assets was key to survival of Dani's unit, the 3rd missile detachment of the 250th Serbian Air Defence Battalion. Although the SA-3 / "S-125M Neva" system is not a mobile SAM complex per design, its solid fueled missiles are transportable in near combat ready condition (in fact the Polish military created a mobile SA-3 version on T-72 tank chassis in the 1990s).

Therefore Lt. Col. Dani trained his SA-3 unit to achieve a 90 minute equipment break-down time with minimal lighting provided for better camouflage, one hour better than the standard time. Further set-up and break-down time reductions were achieved by reducing the SA-3 unit's number of active 5P73 launchers and V-601P missiles to just 2x2 from the original 4x4 configuration.

This reduction in missile capability was justified, because of the expected strictly limited time slots and occasions where a Serbian SAM battery could open fire in face of a tremendous NATO Wild Weasel capability, with any hope of self-preservation. The lean use of SAM missiles also became a necessity later on, as the initial March 24, 1999, 20:20 NATO air strike destroyed 100pcs of ready to use V-601P spare missiles in two concrete vaults at the Jakovo SAM base.

Lt. Col. Dani made it a strict field rule that the SA-3's UNV type fire control radar could only be turned on for a maximum of 2 x 20 seconds in combat, after which the battery's equipment must be immediately broken down and trucked to a pre-prepared alternative launch site, whether or not any missile has been fired. This rule proved essential, because other Serbian AAA units, emitting high-frequency radiation for any longer periods or forgetting to relocate, were hit by AGM-88 HARM missile counter-strikes from NATO aircraft, suffering radar equipment and personnel losses.

In order to train personnel operate efficiently under such pressures, Zoltán Dani obtained access to an "Accord" electronic signal simulator, which allowed the SA-3 radar and guidance crew practice combat scenarios based on imitated engagements. Several soldiers were removed from position both during the pre-war practice drills and wartime guard shifts, when they proved unable to cope with the psychological stress of being targeted by enemy aircraft.

It was decided two missiles would be launched against any target near simultaneously, in order to maximize hit probability. Unusually, launches were to be conducted against NATO aircraft that had already accomplished their ground strike missions and were about to leave Serbian airspace. Their northern heading was pointing away from the direction of powerful NATO airborne jammer sources, thereby allowing the SA-3's un-modernized UNV fire control radar set to operate with less interference.

Dani's mobility rule was strictly observed in his unit, with the trucks travelling more than 100.000 km during the 78 days of Kosovo War, as they constantly shuttled missiles, radars and equipment between the dozen alternative launch sites, most of them embankments left over from already phased out SA-2 (S-75) units.

Radar sets obtained from confiscated Iraqi MiG-21 planes were planted around the SAM sites to serve as active emitter decoys, which diverted some anti-radiation missiles from the actual targets (dozens of Iraqi MiG-21/23 warplanes, sent to Yugoslavia for industrial overhaul, were seized in 1991, after Saddam Hussein's invasion of Kuwait.) Retired SAM radar sets were used as optical decoys, left at well-known military bases to lure NATO planes waste munition on worthless targets. Owing to these measures, Dani's unit evaded 23 incoming HARM missiles, all of which impacted off-site with insignificant or zero damages.


General surveillance of NATO aircraft was provided by vintage P-18 radar sets, which used vacuum tubes and a large rotating Yagi antenna grid for meter-band illumination. Under optimal conditions the soviet-made P-18 was able to plot large-Radar cross-section aircraft from 125 to 200 km, depending on the target's size, but with a high range inaccuracy of several hundred meters.

Zoltán Dani tuned his P-18 to the lowest possible frequency and further replaced four major capacitors in the electronics to achieve an even longer wavelength, hoping that meter band waves would reflect from the inside of targets, rendering stealth aircraft skin technology ineffective. In practice his modified P-18 provided stable plot of F-117 movements from just 25 km, which was useful when combined with the comparatively short missile range of the SA-3 air defence complex. Furthermore, the P-18 meter band radar could be kept almost constantly emitting, since most NATO radar warning receiver devices did not cover such a very low frequency band.
User avatar
dragan_mig31
Тест пилот
Тест пилот
Posts: 35462
Joined: 04 Aug 2006, 14:01
Location: Југославија
Contact:

Re: DCS: A-10C Warthog

Post by dragan_mig31 »

цел систем ВОЈИН има работено за време на цело бомбародвање.Војин е комплексна стурктура од поише делови на ПВО и радари за набљудување склопени како една целина така да во било кое време е можен преглед на ваздушен простор над југославија и пошироко.
♥Мuammar Muhammad Abu Minyar al-Gaddafi♥
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests