Што се подразбира под зборот стјуардеса или стјуард?
- avijacijamk
- Капетан на А380
- Posts: 2476
- Joined: 18 Jul 2006, 13:23
- Location: Skopje, Republic of Macedonia
- Contact:
Што се подразбира под зборот стјуардеса или стјуард?
Flight attendants или во минатото познати како воздушни девојки, воздушни хостеси, стјуарди или стјуардеси се кабински персонал во авио компанијата чија што примарна работа е да се грижат за безбедноста на патникот во воздухопловот. Секундарна работа е да обезбедат комфорт на патниците во воздухопловот.
Тренингот и обуката на кабинскиот персонал обично се обавува во матичната авио компанија каде што се вработени. Обуката обично трае од шест недели до шест месеци во зависност од законите во секоја земја посебно и главниот фокус на обуката е безбедноста. На секои 50 патници има една стјуардеса или пак на секој излез од авионот по една стјуардеса, но тоа не е некој податок, затоа што обично авио компаниите избираат да го зголемат тој број на стјуардеси. Обуката на кабинскиот персонал опфаќа менаџмент на евакуирање на патниците во итни случаи, користење на тобоганите во случај на опасност, опремата за спасување во вода, гасење на пожари во текот на летот, преживување во џунгли, пустини, мориња и заледени предели, прва помош, слетување на вода, принудни слетувања на суво, декомпресија и друго.
Кабинскиот персонал покрај мајчиниот јазик не е лошо да знаат уште неколку. Секогаш на прво место е Англискиот јазик, но доста стјуардеси и стјуарди зборуваат и Италијански, Германски, Шпански, Француски и други.
Кабинскиот персонал, како и техничкиот персонал (пилоти, механичари, контролори), подлежи на редовни лекарски испитувања и критериуми. Кабинскиот персонал треба да има малце над просечна подобра здраствена состојба од обичните луѓе. Секако тука е пресуден и физичкиот изглед, како тежината и височината на кабинскиот персонал.
Првата стјуардеса т.е. стјуард се појавил во 1911 година на Гермаскиот цепелин LZ10 Schwaben. Чудно е тоа што оваа професија почнале да ја работат мажи. Imperial Airways од Обединетото кралство имало стјуарди во 1920 година познати како летачките момци. Првата стјурадеса била вработена во 1930 година во United Airlines и се викала Ellen Church.
Text by: avijacijamk
Тренингот и обуката на кабинскиот персонал обично се обавува во матичната авио компанија каде што се вработени. Обуката обично трае од шест недели до шест месеци во зависност од законите во секоја земја посебно и главниот фокус на обуката е безбедноста. На секои 50 патници има една стјуардеса или пак на секој излез од авионот по една стјуардеса, но тоа не е некој податок, затоа што обично авио компаниите избираат да го зголемат тој број на стјуардеси. Обуката на кабинскиот персонал опфаќа менаџмент на евакуирање на патниците во итни случаи, користење на тобоганите во случај на опасност, опремата за спасување во вода, гасење на пожари во текот на летот, преживување во џунгли, пустини, мориња и заледени предели, прва помош, слетување на вода, принудни слетувања на суво, декомпресија и друго.
Кабинскиот персонал покрај мајчиниот јазик не е лошо да знаат уште неколку. Секогаш на прво место е Англискиот јазик, но доста стјуардеси и стјуарди зборуваат и Италијански, Германски, Шпански, Француски и други.
Кабинскиот персонал, како и техничкиот персонал (пилоти, механичари, контролори), подлежи на редовни лекарски испитувања и критериуми. Кабинскиот персонал треба да има малце над просечна подобра здраствена состојба од обичните луѓе. Секако тука е пресуден и физичкиот изглед, како тежината и височината на кабинскиот персонал.
Првата стјуардеса т.е. стјуард се појавил во 1911 година на Гермаскиот цепелин LZ10 Schwaben. Чудно е тоа што оваа професија почнале да ја работат мажи. Imperial Airways од Обединетото кралство имало стјуарди во 1920 година познати како летачките момци. Првата стјурадеса била вработена во 1930 година во United Airlines и се викала Ellen Church.
Text by: avijacijamk
Премногу анализа доведува до парализа!!!
[url]http://www.avijacija.com.mk[/url]
[url]http://www.avijacija.com.mk[/url]
- MaKoM
- Капетан на Concorde
- Posts: 4639
- Joined: 04 Aug 2006, 19:07
- Location: Strumica R. Makedonija
- Contact:
Чесно да ти кажам , стујардесите се многу корисни за функционирањето на авионот, само што многу луги ги сметаат со многу низок IQ и така прашајте мегу обичната народна маса , ке ви кажат, стјуардеса ухааа. сите се јаки пи... (оваа не важи за ЈАТ, ми имаат расправано дека се грди ама ептен).Сепак не е малку да се знае + 2 јазика и да се секогаш насмеан(а) и да си имаш работа со секакви будали и кретени и луге што прдат и палат кибрити и дебелин што се потат,терористи и што ти знам уште не.....
...shoveling shits up the hill...
- GarGamel
- Падобранец
- Posts: 14
- Joined: 15 Nov 2006, 17:29
- Contact:
- avijacijamk
- Капетан на А380
- Posts: 2476
- Joined: 18 Jul 2006, 13:23
- Location: Skopje, Republic of Macedonia
- Contact:
- Princ
- Администратор
- Posts: 166
- Joined: 03 Aug 2006, 16:34
- Location: SKP
- Contact:
- avijacijamk
- Капетан на А380
- Posts: 2476
- Joined: 18 Jul 2006, 13:23
- Location: Skopje, Republic of Macedonia
- Contact:
- vasko_mat
- Падобранец
- Posts: 14
- Joined: 19 May 2009, 02:17
- Location: ohrid
- Contact:
MaKoM wrote:Чесно да ти кажам , стујардесите се многу корисни за функционирањето на авионот, само што многу луги ги сметаат со многу низок IQ и така прашајте мегу обичната народна маса , ке ви кажат, стјуардеса ухааа. сите се јаки пи... (оваа не важи за ЈАТ, ми имаат расправано дека се грди ама ептен).Сепак не е малку да се знае + 2 јазика и да се секогаш насмеан(а) и да си имаш работа со секакви будали и кретени и луге што прдат и палат кибрити и дебелин што се потат,терористи и што ти знам уште не.....
- vasko_mat
- Падобранец
- Posts: 14
- Joined: 19 May 2009, 02:17
- Location: ohrid
- Contact:
ha ha navistina e taka za jatovite stjuardesi postari nemam videnovasko_mat wrote:MaKoM wrote:Чесно да ти кажам , стујардесите се многу корисни за функционирањето на авионот, само што многу луги ги сметаат со многу низок IQ и така прашајте мегу обичната народна маса , ке ви кажат, стјуардеса ухааа. сите се јаки пи... (оваа не важи за ЈАТ, ми имаат расправано дека се грди ама ептен).Сепак не е малку да се знае + 2 јазика и да се секогаш насмеан(а) и да си имаш работа со секакви будали и кретени и луге што прдат и палат кибрити и дебелин што се потат,терористи и што ти знам уште не.....
- CAVOK
- Капетан на B737
- Posts: 422
- Joined: 18 Mar 2008, 11:23
- Contact:
Стварно, со сета должна почит (и повеќе) кон стјуардесите и специфичноста на нивните обврски и оптоварувања - ова сепак не можам да го зачувам само за себе (уфффф...)
- angel16mk
- Падобранец
- Posts: 1
- Joined: 19 Mar 2010, 14:40
- Contact:
Zdravo , prilicno sum nov na forumov...zainteresiran sum za rabota kako kabinski personal....od dosega napisano se informirav delumno za nekoi prasanja sto gi imav...(fala vi) no sekako deka imam uste nejasni raboti..pa taka da ako sakate da mi objasnite malku poopsirno ili detalno za rabotata na stujardite...kolku rabotni saata/kako izgleda eden raboten den/ zadachi i prioriteti/kolkava e platata i nejziniot mozen rizik/beneficii i sl..
Mnogu bi blagodaram odnapred
Mnogu bi blagodaram odnapred
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest