Пад на Z3-DCV близу Скребатно
- Mad Scientist
- On the mike at 120.3
- Posts: 773
- Joined: 05 Oct 2006, 18:42
- Contact:
И на вести на Сител кажуваат дека е ДЦЛ, просто неверојатно, Кумановските мајки ги потресуваат. Нашите новинари треба да се засрамат. Три часа по несреќата нема камера на местото, информациите им се полу точни, додека некои од нас од дома за 5 мин имавме комплетни информации. Да имаше некоја естрадна афера ќе знаеа се од А до Ш.
[color=blue]No good deed remains unpunished.[/color]
Нормален текст - Пишува љубител на авијација
[b][i][color=red]Здебелен црвен и искосен текст - Пишува модератор[/b][/i][/color]
Нормален текст - Пишува љубител на авијација
[b][i][color=red]Здебелен црвен и искосен текст - Пишува модератор[/b][/i][/color]
- perseus
- Падобранец
- Posts: 57
- Joined: 26 Jan 2007, 20:56
- Location: Skopje, Macedonia
- Contact:
- KSoze
- Едриличар
- Posts: 249
- Joined: 30 Jul 2008, 17:47
- Contact:
Моторот на авионот што падна близу Охрид бил нов, само пред два месеци бил донесен од Србија и вграден.
Допрва ќе се утврдува дали можеби е тоа причината за несреќата. Официјално од Цивилната воздушна пловидба од каде ги одобруваат летовите нема информации.
Според експертите, несреќата морала да се случи или поради откажување на моторот или пилотот загубил контрола по што не можел да се извлече.
Летот бил приватен, најавен уште пред три дена. Авионот било забележано дека лета многу ниско.
Цесната сопственост на Славчо Георгиев служи за обука на пилоти. Во Охрид со сопственикот на Ловец летале над местата кои биле со луѓе и фрлале летни со рекламен материјал.
Извор: А1
Допрва ќе се утврдува дали можеби е тоа причината за несреќата. Официјално од Цивилната воздушна пловидба од каде ги одобруваат летовите нема информации.
Според експертите, несреќата морала да се случи или поради откажување на моторот или пилотот загубил контрола по што не можел да се извлече.
Летот бил приватен, најавен уште пред три дена. Авионот било забележано дека лета многу ниско.
Цесната сопственост на Славчо Георгиев служи за обука на пилоти. Во Охрид со сопственикот на Ловец летале над местата кои биле со луѓе и фрлале летни со рекламен материјал.
Извор: А1
- Trpkovski Vladimir
- Капетан на SR-71 Blackbird
- Posts: 6112
- Joined: 17 Jan 2008, 19:22
- Location: Tetovo
- Contact:
- Airbus
- Капетан на SR-71 Blackbird
- Posts: 5909
- Joined: 02 Dec 2006, 18:07
- Location: Boston, Maassachusetts
- Contact:
- pacer
- Падобранец
- Posts: 51
- Joined: 20 Mar 2008, 21:27
- Contact:
- EDRILICAR
- Капетан на B747
- Posts: 806
- Joined: 24 Jan 2007, 15:56
- Location: Skopje, Republic of Macedonia
- Contact:
- zdravkin2000
- Едриличар
- Posts: 233
- Joined: 02 Dec 2007, 20:00
- Contact:
- Kiko
- Падобранец
- Posts: 48
- Joined: 15 Jun 2008, 19:23
- Location: Prilep
- Contact:
- Igor Uzunov
- Падобранец
- Posts: 68
- Joined: 06 Dec 2007, 16:14
- Location: mkd
- Contact:
- Z3-MAK
- Падобранец
- Posts: 56
- Joined: 04 May 2008, 13:19
- Contact:
Е здраво дечки, сега само што идам од Скребатно. Верувале или не јас денес бев таму, можда на 100 метри од мене падна. Имам некој слики напраено и некое клипче на 5 мин после несреќата. официално се работи за Z3-DCV. Ќе отворам нова тема каде ќе ви раскажам што се случи денес.
Нека почиваат во мир и нека им е вечна слава
Нека почиваат во мир и нека им е вечна слава
- EDRILICAR
- Капетан на B747
- Posts: 806
- Joined: 24 Jan 2007, 15:56
- Location: Skopje, Republic of Macedonia
- Contact:
- flysime
- Падобранец
- Posts: 8
- Joined: 04 Jul 2007, 01:22
- Location: toronto
- Contact:
- Z3-MAK
- Падобранец
- Posts: 56
- Joined: 04 May 2008, 13:19
- Contact:
Што се случуваше Скребатно од местото на несреќата
Денот почна како и секоја година во с. Скребатно. Околу 3000 луѓе се собираат на овој ден да го прослават овој ден. Во 12 часот сите беа околу храмот каде што се наддаваше крстот. Кога завршија сите обреди, сите се распрскаа насекаде на прекрасните ливади на ова место од кои некои меѓу кои и јас бев каде што свиреше музиката и луѓето играа ора.
Туку наеднаш гледам луѓево како оси во истата стотинка трчаат со сета сила нагоре по ливадата. Прво појма немав за што може да биде затоа што ништо не слушнав. Се свртев зад мене и пгоре на ливадата го видов авионот паднат стотина метри зад мене. Почнав да трчам нагоре како и сите луѓе. Дури трчам нагоре гледам дека тие што стигнаа први со рацете на глава и со кисела фаца се враќаат назад. Се слушаче викање „ВИКНЕТЕ БРЗА ПОМОШ“. Кога се приближив до 10 метра и застанав. Знам само дека видов две тела кај кои фалеше... Страшна слика која после втората секунда се свртев и јас се фатив за глава и избегав понастрана:(. Можда имаше опасност од експлозија, апелираа, да се тргнеме понастрана, ама никој не сакаше. бевме можда на 20 метри. Дотрча еден доктор што беше на излет тука, само отиде, и само виде дека нема што да се прави тука. Само го покрија телата со шаторско крило и тоа беше се. До овде е 5 тата мин. Му се јавив на татко ми кој работи во Аеродром Охрид, и ми кажа дека знаат дека е изгубен некаде тука, и ко му кажав дека е тука, му се стресија коските нормално, ама му казав дека никој немат повреден овде на земја и дека се е во ред. Добро рече ако е таму одма тргвиме сега. Нормално не можеа веднаш да стигнат, поради што беше малку далеку, некаде 20 и нешто километри од Аеродромот, меѓутоа после се створи метеж со колите. Сите имаа паркирано по патот, пожарната со службите не можеа да пристапат. Конечно после час можда и час и половина дојдоја санитетското возило и уште едно, а пожарната воопшто и не успеа да се качи до горе. И што ако стигнаа кога само стигнаа. После можда 3-4 часа дојде кола за телата. Тоа беше веќе приквечер кога завршија со увидот.
Јас лично не го видов моментот, меѓутоа многу луѓе го видоа. Од многуте што ги прашав ми кажаа дека имал неправилни движења горе долу, и дека моторот пред да падне не се слушал. Значи факт е дека имал проблеми со моторот или едноставно му откажал. Според тоа се обидел да одржува висина уште подолго време, со тоа што лебдел без погон. Конечно барал поволно место да се симне не некоја ледина, и бидејќи најблиску тоа е единствено место каде има ширина, меѓутоа ливадата не е баш има некој ридчиња ваму таму и е нагорна. Тој се имаше обидено тука да слета и имаше внимавано да нема луѓе. Меѓутоа пред контактот со земјата нема успеано да го крене и има падна директно со лицето и запна на едно фичо.
Како било точно ќе дознаеме од истрагата.
4 лица мртви од кои еден пилот од Скопје и тројца од Охрид, луѓето се тие што ги кажаа на телевизија. Регистарсака ознака Z3-DCV Cessna
Да им е вечна слава на загинатите, нека почиваат во мир, ова е страшен ден за Македонија.
Туку наеднаш гледам луѓево како оси во истата стотинка трчаат со сета сила нагоре по ливадата. Прво појма немав за што може да биде затоа што ништо не слушнав. Се свртев зад мене и пгоре на ливадата го видов авионот паднат стотина метри зад мене. Почнав да трчам нагоре како и сите луѓе. Дури трчам нагоре гледам дека тие што стигнаа први со рацете на глава и со кисела фаца се враќаат назад. Се слушаче викање „ВИКНЕТЕ БРЗА ПОМОШ“. Кога се приближив до 10 метра и застанав. Знам само дека видов две тела кај кои фалеше... Страшна слика која после втората секунда се свртев и јас се фатив за глава и избегав понастрана:(. Можда имаше опасност од експлозија, апелираа, да се тргнеме понастрана, ама никој не сакаше. бевме можда на 20 метри. Дотрча еден доктор што беше на излет тука, само отиде, и само виде дека нема што да се прави тука. Само го покрија телата со шаторско крило и тоа беше се. До овде е 5 тата мин. Му се јавив на татко ми кој работи во Аеродром Охрид, и ми кажа дека знаат дека е изгубен некаде тука, и ко му кажав дека е тука, му се стресија коските нормално, ама му казав дека никој немат повреден овде на земја и дека се е во ред. Добро рече ако е таму одма тргвиме сега. Нормално не можеа веднаш да стигнат, поради што беше малку далеку, некаде 20 и нешто километри од Аеродромот, меѓутоа после се створи метеж со колите. Сите имаа паркирано по патот, пожарната со службите не можеа да пристапат. Конечно после час можда и час и половина дојдоја санитетското возило и уште едно, а пожарната воопшто и не успеа да се качи до горе. И што ако стигнаа кога само стигнаа. После можда 3-4 часа дојде кола за телата. Тоа беше веќе приквечер кога завршија со увидот.
Јас лично не го видов моментот, меѓутоа многу луѓе го видоа. Од многуте што ги прашав ми кажаа дека имал неправилни движења горе долу, и дека моторот пред да падне не се слушал. Значи факт е дека имал проблеми со моторот или едноставно му откажал. Според тоа се обидел да одржува висина уште подолго време, со тоа што лебдел без погон. Конечно барал поволно место да се симне не некоја ледина, и бидејќи најблиску тоа е единствено место каде има ширина, меѓутоа ливадата не е баш има некој ридчиња ваму таму и е нагорна. Тој се имаше обидено тука да слета и имаше внимавано да нема луѓе. Меѓутоа пред контактот со земјата нема успеано да го крене и има падна директно со лицето и запна на едно фичо.
Како било точно ќе дознаеме од истрагата.
4 лица мртви од кои еден пилот од Скопје и тројца од Охрид, луѓето се тие што ги кажаа на телевизија. Регистарсака ознака Z3-DCV Cessna
Да им е вечна слава на загинатите, нека почиваат во мир, ова е страшен ден за Македонија.
- Z3-UA-001
- Падобранец
- Posts: 2
- Joined: 28 Aug 2008, 21:37
- Contact:
- Z3-UA-001
- Падобранец
- Posts: 2
- Joined: 28 Aug 2008, 21:37
- Contact:
- Диме Ѓорѓиевски
- Падобранец
- Posts: 71
- Joined: 15 Apr 2007, 16:28
- Contact:
- stavre
- Падобранец
- Posts: 61
- Joined: 24 Jan 2008, 02:51
- Location: skopje
- Contact:
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests