Се урна авионот на полскиот претседател

Факти, причини и последици од авионските несреќи.
Facts, reasons and outcomes from aircrash investigations.
Post Reply
User avatar
IgorMKD
Астронаут
Астронаут
Posts: 15403
Joined: 23 Nov 2006, 14:06
Location: Автокоманда, Скопје
Contact:

Post by IgorMKD »

Еве ја листата на екипажот, се млади :( Бог да ги прости.

kpt. pil. Arkadiusz PROTASIUK (36)
mjr pil. Robert Marek GRZYWNA (36)
por. pil. Artur Karol ZIĘTEK (31)
chor. Andrzej MICHALAK (36)
Barbara Maria MACIEJCZYK (29)
Natalia Maria JANUSZKO (23)
Justyna MONIUSZKO (25)
User avatar
Valter
Капетан на Concorde
Капетан на Concorde
Posts: 3356
Joined: 18 Dec 2008, 19:03
Contact:

Post by Valter »

Страшно.Бог да ги прости.
And on the 8th day, God created the Infantry-and Hell stood at attention!
User avatar
Avijaticar
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 1870
Joined: 08 Aug 2007, 01:21
Contact:

Post by Avijaticar »

Mad Scientist wrote:
Што софтвер е ова?
http://maps.yandex.ru/
User avatar
Loaded_Dice
Капетан на B747
Капетан на  B747
Posts: 1256
Joined: 04 Aug 2006, 22:48
Location: Skopje, MK
Contact:

Post by Loaded_Dice »

Точно е дека ова со притисокот држи вода, ама сепак капетанот мора да одолее на било какви притисоци од VIP личностите што ги превезува, па макар доаѓале дури и од претседател, бидејќи правно легално тој го има последниот збор и би требало да е "господ" вo авионот без разлика кој се вози во него. Од друга страна пак, суетата кај пилотите во однос на преценување на способностите е доста присутна што не еднаш довело до трагичен исход и за да избегне ова треба стрикно да се следат процедурите без понатамошно субјективно размислување. Исто така приметив дека сите пилоти во екипажот имаат чин, односно се од авијацијата, што не значи дека воените пилоти се лоши, ама мислам дека некој комерцијален пилот од линиските компании со огромно летачко искуство е подобар избор за оваква работа од проста причина што има многу повеќе часови налет на цивилен тип авиони и инструментални приоди во кариерата од своите воени колеги.
User avatar
Trpkovski Vladimir
Капетан на SR-71 Blackbird
Капетан на SR-71 Blackbird
Posts: 6115
Joined: 17 Jan 2008, 19:22
Location: Tetovo
Contact:

Post by Trpkovski Vladimir »

Точно, ама да не го судеа претходникот на пилотот што одби да слета во Грузија за време на војната.
"Тонеме се подлабоко , моралот ни е на висина" - Извод од историскиот филм "Доброволци"
User avatar
IgorMKD
Астронаут
Астронаут
Posts: 15403
Joined: 23 Nov 2006, 14:06
Location: Автокоманда, Скопје
Contact:

Post by IgorMKD »

IgorMKD wrote:Ту-154М идентификациска ознака 101 (конструкциски број 90А837).
До моментот на фаталниот пад на полскиот Air Force One авионот има акумулирано вкупно 5.004 часови налет и 1.823 слетувања. Неодамна беше подложен на генерален ремонт и темелно реновирање кои целосно завршија во месец Мај 2009 година. Од тогаш па до денес, авионот Ту-154М "101" има налетано вкупно 124 часови и изведено точно 50 слетувања.
"Dodju tako ponekad vremena, kada pamet zacuti, budala progovori, a fukara se obogati" - Ivo Andrić
User avatar
Aviator
Падобранец
Падобранец
Posts: 140
Joined: 22 Oct 2007, 20:40
Contact:

Post by Aviator »

Bulgaria’s TU-154 M Temporarily Grounded
The airplane of Bulgarian President Georgi Parvanov, which is of the same make and model as the one of his late Polish counterpart Lech Kaczynski, has been stopped from flying until the reasons of the plane crash that took Kaczynski’s life are made clear

The airplane of Bulgarian President Georgi Parvanov, TU 154 M has been temporarily grounded, following the crash of Polish President Lech Kaczynski’s airplane near the Russian city of Smolensk that took his life. Reportedly, Kaczynski’s plane was of the same make and model as Parvanov’s. Mr. Pencho Penchev, chief of the government’s aircraft fleet, has ordered the President’s plane to be stopped from flying until the reasons for the crash of the Polish airplane are made clear.

Read the original here:
http://paper.standartnews.com/en/articl ... icle=32760
User avatar
AlexGreat
Пилот на Су-25
Пилот на Су-25
Posts: 13296
Joined: 05 Mar 2009, 22:18
Contact:

Post by AlexGreat »

Неопходни се вакви приземјувања ако еден авион од ист тип се сруши???
Svi ruski ratni ciljevi biće ostvareni, ali postepeno. Pošto se postepeno i menjaju.
User avatar
IgorMKD
Астронаут
Астронаут
Posts: 15403
Joined: 23 Nov 2006, 14:06
Location: Автокоманда, Скопје
Contact:

Post by IgorMKD »

Pametni lugje ucat na tugji greski a budali ne ucat nikogas... Brabo za bugarite. Pametno!

Imam letano so bugarskiot pretsedatelski avion pred nekolku godini na relacija Berlin-Sofija... Ubava ptica :lol:
"Dodju tako ponekad vremena, kada pamet zacuti, budala progovori, a fukara se obogati" - Ivo Andrić
User avatar
AlexGreat
Пилот на Су-25
Пилот на Су-25
Posts: 13296
Joined: 05 Mar 2009, 22:18
Contact:

Post by AlexGreat »

Во ред го сваќам тоа...но очигледно е дека авионот не паднал поради некои технички проблеми..зар мора и тие да го приземјат..задолжително е тоа или не?
Svi ruski ratni ciljevi biće ostvareni, ali postepeno. Pošto se postepeno i menjaju.
User avatar
IgorMKD
Астронаут
Астронаут
Posts: 15403
Joined: 23 Nov 2006, 14:06
Location: Автокоманда, Скопје
Contact:

Post by IgorMKD »

Ne e zadolzitelno no e umno i preporaclivo.
"Dodju tako ponekad vremena, kada pamet zacuti, budala progovori, a fukara se obogati" - Ivo Andrić
User avatar
AlexGreat
Пилот на Су-25
Пилот на Су-25
Posts: 13296
Joined: 05 Mar 2009, 22:18
Contact:

Post by AlexGreat »

http://www.hrt.hr/index.php?id=48&tx_tt ... 36d8d91b83

Ruski ministar prometa Igor Levitin rekao je da crne kutije poljskog predsjednickog zrakoplova preslusavaju i poljski i ruski strucnjaci.Zrakoplov se s 97 ljudi srusio jucer ujutro kod Smolenska u Rusiji.
Levitin je optuzio poljske pilot predsjednickog zrakoplova Tupoljeva-154M da su postupali i samovoljno.Vidljivost na mjestu nesrece bila je 400m , a propisana je najmanje 1000m dodao je.
Rusko istrazno povjerenstvo iskljucilo je tehnicku neispravnost kao uzrok nesrece i ustvrdilo da je Tu-154M bio tehnicki u savrsenom stanju.
To je potvrdila i tvrtka koja ga je odrzavala.

HRT

Значи сепак е грешка на пилотите...исто така се додава дека контролната кула го опоменала пилотот 2 пати,да го врати авионот во хоризонтална положба и да проба да слета на друг аеродром,но пилотот несакал да го стори тоа...
Истрагата е во тек..
Svi ruski ratni ciljevi biće ostvareni, ali postepeno. Pošto se postepeno i menjaju.
User avatar
Mad Scientist
On the mike at 120.3
On the mike at 120.3
Posts: 773
Joined: 05 Oct 2006, 18:42
Contact:

Post by Mad Scientist »

AlexGreat wrote:Во ред го сваќам тоа...но очигледно е дека авионот не паднал поради некои технички проблеми..зар мора и тие да го приземјат..задолжително е тоа или не?
Од што е очигледно? Можеби користеле радио-висиномер за раздвајање од терен и тој ги зезнал! Да не навлегувам во уште 50 други работи што можеле да тргнат наопаку.
[color=blue]No good deed remains unpunished.[/color]

Нормален текст - Пишува љубител на авијација
[b][i][color=red]Здебелен црвен и искосен текст - Пишува модератор[/b][/i][/color]
User avatar
AlexGreat
Пилот на Су-25
Пилот на Су-25
Posts: 13296
Joined: 05 Mar 2009, 22:18
Contact:

Post by AlexGreat »

Mad Scientist wrote:
AlexGreat wrote:Во ред го сваќам тоа...но очигледно е дека авионот не паднал поради некои технички проблеми..зар мора и тие да го приземјат..задолжително е тоа или не?
Од што е очигледно? Можеби користеле радио-висиномер за раздвајање од терен и тој ги зезнал! Да не навлегувам во уште 50 други работи што можеле да тргнат наопаку.
Во ред..не реков дека е точно така..но сите факти укажуваат на тоа..еве и контролата 2 пати го опоменала пилотот..и видливоста била 400м .. и запнал за дрва,јбг.

Више смо пута упозоравали пилота да подигне авион на вечу висину,али он је то игнорирао...и захватио за врхове стабала..еве моментално слушам вести...од русите изјава.

Медведев одредил комисија за истрага,на која е Путин на чело!
Svi ruski ratni ciljevi biće ostvareni, ali postepeno. Pošto se postepeno i menjaju.
User avatar
IgorMKD
Астронаут
Астронаут
Posts: 15403
Joined: 23 Nov 2006, 14:06
Location: Автокоманда, Скопје
Contact:

Post by IgorMKD »

Другари, целата посета на Качински била на сила организирана... Не знам дали знаете дека само три дена претходно полскиот премиер Доналд Туск заедно со Владимир Путин се поклони во Катинската шума... А сето тоа откако на почетокот на Март русите официјално го поканија само премиерот на тоа чевствување. Навреден од ваквата постапка на русите, Претседателот буквално се наметна кај русите и им најави доаѓање со својата свита за 10 април 2010 година и за таа цел собра респектабилна придружба. Во контекст на овој background, ставете се во кожата на пилотите и на нивните претпоставени офицери кои како и пилотите биле исправени пред предизвикот да му ја исполнат желбата на својот Претседател да му покаже на Туск и на русите дека и тој е важен полски политички фактор а не некој старец на залез на кариерата. Сето тоа во пакет со лошото време е извонреден рецепт за катастрофа. Имајќи ги овие информации во предвид мене лично воопшто не ме зачудува информацијата дека полските пилоти по секоја цена сакале да слетаат на Смоленск-Северниј... Што мислите какви реперкусии и кариера би следувала за пилотите доколку да речеме ја одбиле наредбата на, да речеме своите шефови (НГШ или Командантот на полското воено воздухопловство), и ги послушале руските совети да слетаат во Москва-Внуково, Витебск или Минск?

Иако останувам цврсто на моите иницијални констатации дека пилотската самобендисаност и егоизам можеле и веројатно играле голема улога во целиов овој настан сепак ќе кажам дека доколку се потврди дека условите на аеродромот биле несоодветни (само полoвина час претходно Ил-76 на руското воено воздухопловство бил одбиен и пренасочен на алтернативен аеродром) а екипажот "на сила" одлучил да слета, се повеќе помислувам дека предизвикот да се совлада огромниот психолошки притисок кој го трпеле пилотите во желба да ја исполнат желбите на своите претпоставени е веројатно била онаа запалката која го предизвикала и поттикнала ланецот од настани кои резултираа со катастрофалната авионска несреќа. Во тој контекст, дали потоа нешто друго допринело за несреќата мислам дека е ирелевантно со оглед на фактот што во дадениот случај, од она што до сега го знаеме, пилотите едноставно не смееле да ризикуваат да слетаат на Смоленск-Северниј...
"Dodju tako ponekad vremena, kada pamet zacuti, budala progovori, a fukara se obogati" - Ivo Andrić
User avatar
IgorMKD
Астронаут
Астронаут
Posts: 15403
Joined: 23 Nov 2006, 14:06
Location: Автокоманда, Скопје
Contact:

Post by IgorMKD »

IgorMKD wrote:
IgorMKD wrote:Ту-154М идентификациска ознака 101 (конструкциски број 90А837).
До моментот на фаталниот пад на полскиот Air Force One авионот има акумулирано вкупно 5.004 часови налет и 1.823 слетувања. Неодамна беше подложен на генерален ремонт и темелно реновирање кои целосно завршија во месец Мај 2009 година. Од тогаш па до денес, авионот Ту-154М "101" има налетано вкупно 124 часови и изведено точно 50 слетувања.
Патем, авионот е ремонтиран лани во ОАО Авиакор од Самара. Оваа фирма го доби тендерот за генерален ремонт и темелно реновирање на "101" и "102".
"Dodju tako ponekad vremena, kada pamet zacuti, budala progovori, a fukara se obogati" - Ivo Andrić
User avatar
karamba
Капетан на Enterprise
Капетан на Enterprise
Posts: 14217
Joined: 26 Jun 2009, 23:07
Location: Skopje,R.Makedonija
Contact:

Post by karamba »

Богами по се изгледа дека овој за жал последен лет на пилотите на Ту154 бил премногу напнат и тежок(барем во својот крај).Со таква свита како патници,временски околности биле очигледно само долевање бензин на огнот.Трката со времето да се стигне на комеморацијата(како за инает),падот мислам дека беше во 08.56 а комеморацијата во Катинската шума во 09.30,веројатно го *подгреале*инсистирањето да се слета во Смоленск и нигде на друго место,оти само по себе слетувањето на друг аеродром ќе предизвикало големо каснење на церемонијата.Сигурно ги знаеле метео условите на аеродромот Северниј,ама сепак не е оставено резервна варијанта,па пошто зошто и по три обиди да се слета четвртиот завршува трагично.Некое друго логично објаснување за оваа несреќа не гледам,секако ќе видиме како ќе се одвива понатаму целата ситуација.
User avatar
sef
Едриличар
Едриличар
Posts: 288
Joined: 25 Aug 2006, 13:05
Location: Skopje
Contact:

Post by sef »

http://kemping.te.ua/view_post.php?id=116
Ukrainski prilog za avionskata nesreka na polskiot predsedatelski avion, zaedno so video rekonstrukcija na padot...
User avatar
AlexGreat
Пилот на Су-25
Пилот на Су-25
Posts: 13296
Joined: 05 Mar 2009, 22:18
Contact:

Post by AlexGreat »

karamba wrote:Богами по се изгледа дека овој за жал последен лет на пилотите на Ту154 бил премногу напнат и тежок(барем во својот крај).Со таква свита како патници,временски околности биле очигледно само долевање бензин на огнот.Трката со времето да се стигне на комеморацијата(како за инает),падот мислам дека беше во 08.56 а комеморацијата во Катинската шума во 09.30,веројатно го *подгреале*инсистирањето да се слета во Смоленск и нигде на друго место,оти само по себе слетувањето на друг аеродром ќе предизвикало големо каснење на церемонијата.Сигурно ги знаеле метео условите на аеродромот Северниј,ама сепак не е оставено резервна варијанта,па пошто зошто и по три обиди да се слета четвртиот завршува трагично.Некое друго логично објаснување за оваа несреќа не гледам,секако ќе видиме како ќе се одвива понатаму целата ситуација.
Веројатно пилотот секој пат пробувал се пониско и пониско да се спушти и полесно да слета...ама ете , прениско се спуштил.
Svi ruski ratni ciljevi biće ostvareni, ali postepeno. Pošto se postepeno i menjaju.
User avatar
Scylla
Капетан на Concorde
Капетан на Concorde
Posts: 4913
Joined: 12 Jul 2006, 03:21
Location: Лозана
Contact:

Post by Scylla »

Polish president had history of dangerous landings

A leading Polish defence analyst says late president Lech Kaczynski was well known for ordering pilots to land in dangerous conditions.

The Polish leader was one of 97 people killed when his Russian-built Tupolev Tu-154 came down in thick fog near the Russian city of Smolensk on Saturday on its fourth attempt to land.

Russian officials are investigating whether pilot error was to blame.

Mr Kaczynski's delegation was headed to a memorial service in Katyn for 22,000 Poles who were massacred by Soviet secret police during World War II, a historic wound which has still not healed despite the passage of 70 years.

During the Russia-Georgia conflict, Mr Kaczynski flew to Tblisi to support the Georgian leader.

Air traffic control instructed the pilot not to land in a combat zone but the president ordered him do so anyway.

Leading Polish defence analyst Gregorsh Haldanowich says that this time the pilot would have again been under pressure to land against the advice of air traffic control.

"The pressure of the day, the pressure of the 70th anniversary of the Katyn Massacre - the ceremony was so huge that all aboard the aircraft wanted very much to land," he said.

Poles fell silent across the country on Sunday as they mourned Mr Kaczynski and top officials killed in the fiery crash.

Mr Kaczynski's body is now lying in state in the presidential palace after being brought back to Warsaw from Russia.

Thousands of people lined the streets of the capital to greet the motorcade as it accompanied his coffin on its way to the palace.

http://www.abc.net.au/news/stories/2010 ... ion=justin
Airplanes usually kill you quickly - a woman takes her time.
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest