Падна B777-200 на Malaysia Airlines

Факти, причини и последици од авионските несреќи.
Facts, reasons and outcomes from aircrash investigations.
Post Reply
User avatar
IgorMKD
Астронаут
Астронаут
Posts: 15442
Joined: 23 Nov 2006, 14:06
Location: Автокоманда, Скопје
Contact:

Re: Падна B777-200 на Malaysia Airlines

Post by IgorMKD »

http://www.youtube.com/watch?v=MGoVaHGqt30" onclick="window.open(this.href);return false;
"Dodju tako ponekad vremena, kada pamet zacuti, budala progovori, a fukara se obogati" - Ivo Andrić
User avatar
kocov
Капетан на SR-71 Blackbird
Капетан на SR-71 Blackbird
Posts: 8783
Joined: 12 Jan 2008, 18:59
Location: Republika Bitola

Re: Падна B777-200 на Malaysia Airlines

Post by kocov »

ако се запнам се можно, поке сум по пустини така по песок да гледам на таму ке залетам, иако не е лошо малезија сепак е блиску преку вода до австралија а таму имам еден куп роднини од време на време ке ги гледам
Се ке направам како што треба и на крајот пак ништо..лоша срејка или што и јас самиот незнам
User avatar
Iko
Тест пилот
Тест пилот
Posts: 46062
Joined: 06 Dec 2008, 22:55
Location: Cape Town, RSA
Contact:

Re: Падна B777-200 на Malaysia Airlines

Post by Iko »

Ako vekje trgash na tolkav pat, obavezno so tochakot da svrtish nakaj Bangalor vo Indija...imam eden star drugar i nekogashen kolega Bosanec - so kogo na vremeto zaedno rabotevme vo Hajdelberg, a koj sega e tamu - i na kogo oddamna mu vetiv paket Makedonski tutun...pa ako ne ti e problem, da mu pratam po tebe...da go isposhtuvam chovekot...:lol:
User avatar
kocov
Капетан на SR-71 Blackbird
Капетан на SR-71 Blackbird
Posts: 8783
Joined: 12 Jan 2008, 18:59
Location: Republika Bitola

Re: Падна B777-200 на Malaysia Airlines

Post by kocov »

Iko wrote:Ako vekje trgash na tolkav pat, obavezno so tochakot da svrtish nakaj Bangalor vo Indija...imam eden star drugar i nekogashen kolega Bosanec - so kogo na vremeto zaedno rabotevme vo Hajdelberg, a koj sega e tamu - i na kogo oddamna mu vetiv paket Makedonski tutun...pa ako ne ti e problem, da mu pratam po tebe...da go isposhtuvam chovekot...:lol:
без гајле ке му го однесам тутун малку ке го засилам јас тој тутнот ама нема гајле само да го спремам точакот знајш оваа онаа и да земам еден длабок здив и да се решам да тргнам
Се ке направам како што треба и на крајот пак ништо..лоша срејка или што и јас самиот незнам
User avatar
IgorMKD
Астронаут
Астронаут
Posts: 15442
Joined: 23 Nov 2006, 14:06
Location: Автокоманда, Скопје
Contact:

Re: Падна B777-200 на Malaysia Airlines

Post by IgorMKD »

Добар ти е планот.

Image
"Dodju tako ponekad vremena, kada pamet zacuti, budala progovori, a fukara se obogati" - Ivo Andrić
User avatar
Iko
Тест пилот
Тест пилот
Posts: 46062
Joined: 06 Dec 2008, 22:55
Location: Cape Town, RSA
Contact:

Re: Падна B777-200 на Malaysia Airlines

Post by Iko »

Kocho...edna stara mudra misla... :wink:


"Sekoj ogromen pat od iljadnici denovi odenje - sekogash zapochnuva so prviot mal chekor!"


- drevna Kineska narodna pogovorka
Bobo
Капетан на Bell 412
Капетан на Bell 412
Posts: 9730
Joined: 26 Oct 2007, 21:16
Contact:

Re: Падна B777-200 на Malaysia Airlines

Post by Bobo »

Пазете го британскиов експерт

Според Хили-Прат, експлозијата на системот за довод на кислород во пилотската кабина предизвикала силна декомпресија на малезискиот авион, по што Боингот, ист како оној на „Еџипт Ер“ целосно се изместил од предвидената линија за летање и исчезнал некаде во Индискиот Океан

Ајде сеа по литро екто дизел од ЛукОил да се напиеме,а за мезе свекици да јадеме може!
Ready to take photos!
User avatar
kocov
Капетан на SR-71 Blackbird
Капетан на SR-71 Blackbird
Posts: 8783
Joined: 12 Jan 2008, 18:59
Location: Republika Bitola

Re: Падна B777-200 на Malaysia Airlines

Post by kocov »

најлошо од све е тоа што се е така заскриено некако не се сака да се кажи што се случи
Се ке направам како што треба и на крајот пак ништо..лоша срејка или што и јас самиот незнам
User avatar
cyber2smile
Капетан на B737
Капетан на B737
Posts: 415
Joined: 26 Dec 2008, 10:57
Location: Скопје
Contact:

Re: Падна B777-200 на Malaysia Airlines

Post by cyber2smile »

Неверојтно како се манипулираThe last words from the cockpit of the missing Malaysia Airlines plane before it disappeared were actually "Good night, Malaysian three seven zero,' not 'All right, good night' as Malaysian authorities had previously claimed.

It is not clear whether the sign off was said by Captain Zaharie Ahmad Shah or his co-pilot Fariq Abdul Hamid, but it was transmitted as the plane left Malaysian airspace and was about to enter that of Vietnam at 1.19am on March 8.

The cause of the discrepancy is unclear, but for three weeks it was reported that 'All right, good night' had been said by co-pilot Fariq Abdul Hamid two minutes before the plane's transponder was shut down.

Today the Department of Civil Aviation in a short statement: 'We would like to confirm that the last conversation in the transcript between the air traffic controller and the cockpit is at 0119 (Malaysian Time) and is "Good night Malaysian three seven zero."

"The authorities are still doing forensic investigation to determine whether those last words from the cockpit were by the pilot or the co-pilot," said the statement.
Bobo
Капетан на Bell 412
Капетан на Bell 412
Posts: 9730
Joined: 26 Oct 2007, 21:16
Contact:

Re: Падна B777-200 на Malaysia Airlines

Post by Bobo »

Уште тапка во место работава
Ready to take photos!
User avatar
Falcon
Капетан на B747
Капетан на  B747
Posts: 826
Joined: 06 Mar 2008, 19:59
Location: Macedonia
Contact:

Re: Падна B777-200 на Malaysia Airlines

Post by Falcon »

firefox wrote: Неможноста да се следи авинот е најверојатно затоа што во таа агонија пилотот најверојатно успеал да го спушти авинот на релативно мала висина или пак се обидел тоа да го направи со што радарите не биле во можност да го следат, можеби и да го уклучи аутопилотот во кој се обидел да внесе некои од координатите на потенцијалните аеродроми но направил можеби повеќе од неколку грешки во таква состојба, можеби откажале и други системи кои се неопходни за следење на авионот и негова контрола а пилотот бил беспомошен...

Колку ниско би требало да лета Боинг 777 за да не го фати примарен радар над отворено море?
Колкав би му бил долетот ако летал толку ниско?
И конечно, за каква декомпресија на кабината или хипоксија кај екипажот може да се зборува ако авионот летал ниско?
:?:
User avatar
firefox
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 1335
Joined: 04 Aug 2006, 16:44
Location: Skopje
Contact:

Re: Падна B777-200 на Malaysia Airlines

Post by firefox »

Јас не сум стручњак за да ти одговорам на прашањата!
Моето толкување го темелам чисто на случајот со Кипарскиот Боинг. А како опција не го наведов затоа што јас сум утврдил дека е така, туку затоа што на база на толкувањето на стручњаци и парастручњаци во таа област и нивните изјави на CNN и BBC беа прокоментирани и ставени како можни од можните неколку стотина кои вклучуваа и грабнување од НЛО или залутување во меѓууниверзумски или меѓувременски џеп како ултимативно најневозможни, така што одговор на твоите прашања би можел да добиеш од стручњаци кои се занимаваат со тоа.
Ако си ти стручњак во таа област, а со начинот на кој се поставени прашањата имплицираш дека наведените можности се или глупави или не држат вода, тогаш Американските, Британските, Малезиските, Кинеските, Аустралиските и други инволвирани стручњаци во таа област кои ги наведоа како можни ситуации ситуациите за кои ми поставуваш прашање исто така се неупатени како што сум јас. Јас едноставно ќе ти одговорам дека најлогични конкретно на мене ми беа тие, врзувајќи ги со случајот на Кипарскиот Боинг. А добро би било ако ти имаш некакво мислење да го споделиш со нас, ќе биде добредојдено, земајќи предвид дека авинот летал уште најмалку 4-5 часа што е потврдено од сигналите добиени преку сателит на најверојатно мала висина затоа што не бил забележан од било кој па и примарен радар над отворено море, долетот е дискутабилен и за одговорните во целава ситуација ама радиусот што го наведоа е прилично голем земајќи предвид дека бил 4-5 часа во лет откако го изгубиле од радар, за последното е само една од безбројните ситуации во потенцијален бејнсторминг!
User avatar
Canemakedonski
Капетан на SR-71 Blackbird
Капетан на SR-71 Blackbird
Posts: 5835
Joined: 11 Nov 2006, 22:12
Location: Prilep
Contact:

Re: Падна B777-200 на Malaysia Airlines

Post by Canemakedonski »

За почеток, уште колку ќе држи батеријата во "црните кутии"?
User avatar
Bobby
Капетан на B747
Капетан на  B747
Posts: 832
Joined: 14 Nov 2009, 02:56
Location: OHD - SKP
Contact:

Re: Падна B777-200 на Malaysia Airlines

Post by Bobby »

Canemakedonski wrote:За почеток, уште колку ќе држи батеријата во "црните кутии"?
do 7 april
To live is the rarest thing in the world, most people exist, that's all...
User avatar
cyber2smile
Капетан на B737
Капетан на B737
Posts: 415
Joined: 26 Dec 2008, 10:57
Location: Скопје
Contact:

Re: Падна B777-200 на Malaysia Airlines

Post by cyber2smile »

За да се активираат црните кутии потрбно е да се исклучат од надворешното напојување...
А бидејќи тука е слетан http://tools.wmflabs.org/geohack/geohac ... pe:airport" onclick="window.open(this.href);return false; ништо од тоа, ќе почекаме да видиме каде ќе го најдат... Сеуште се надевам дека се живи сите...
User avatar
firefox
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 1335
Joined: 04 Aug 2006, 16:44
Location: Skopje
Contact:

Re: Падна B777-200 на Malaysia Airlines

Post by firefox »

Ако е така како што велиш @ciber2smile, sе спрема нечии атентат?! Крупна риба! Или нов 11 Септември!
User avatar
Canemakedonski
Капетан на SR-71 Blackbird
Капетан на SR-71 Blackbird
Posts: 5835
Joined: 11 Nov 2006, 22:12
Location: Prilep
Contact:

Re: Падна B777-200 на Malaysia Airlines

Post by Canemakedonski »

cyber2smile wrote:За да се активираат црните кутии потрбно е да се исклучат од надворешното напојување...
А бидејќи тука е слетан http://tools.wmflabs.org/geohack/geohac ... pe:airport" onclick="window.open(this.href);return false; ништо од тоа, ќе почекаме да видиме каде ќе го најдат... Сеуште се надевам дека се живи сите...
А сигналот од INMARSAT? Него изгледа заборавија да го исклучат на почетокот (ако некој намерно пробал да го „исчезне“ авионот).
User avatar
Iko
Тест пилот
Тест пилот
Posts: 46062
Joined: 06 Dec 2008, 22:55
Location: Cape Town, RSA
Contact:

Re: Падна B777-200 на Malaysia Airlines

Post by Iko »

http://www.rts.rs/page/stories/ci/story ... B0%3F.html" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Falcon
Капетан на B747
Капетан на  B747
Posts: 826
Joined: 06 Mar 2008, 19:59
Location: Macedonia
Contact:

Re: Падна B777-200 на Malaysia Airlines

Post by Falcon »

firefox wrote:Јас не сум стручњак за да ти одговорам на прашањата!
Firefox, се извинувам за недоразбирањето. Стручњаци за оваа работа немаме ниту на форумот, ниту во државата. Не ми беше целта ти да одговориш на прашањата туку твоето размислување го искористив како основа за поставување на неколку прашања за сите нас... Мислам дека тоа се критични прашања за кои вреди да се размисли, поради тоа што загатнуваат дека неколку често повторувани теории за оваа несреќа во основа се противречни.

Во меѓувреме, германските медиуми јавуваат дека бил „фатен“ сигнал кој можеби доаѓа од некоја од црните кутии на авионот:

Кинески брод „уловил“ сигнал од малезискиот авион?

Јас сметам дека авионот се урнал и дека нема преживеани, и сметам дека потрагата која воопшто не е мала во опсег и аматерски организирана како што се сугерира, ќе даде резултат и ќе бидат пронајдени остатоци од авионот, со што ќе се стави крај на мистеријата што се случило со него, но ќе се отвори една можеби и поголема мистерија (барем за некое време) - зошто авионот се движел онака како што се движел и зошто се урнал?
User avatar
vladen1979
Падобранец
Падобранец
Posts: 90
Joined: 20 Nov 2006, 14:23
Contact:

Re: Падна B777-200 на Malaysia Airlines

Post by vladen1979 »

Во моментов две работи ми се многу чудни:
1. електроника за толку специфична намена како предавателот на црната кутија да има поместување на фреквенцијата од 10%, место 37.5kHz фатиле 33.3kHz, во даден работен век - 30 дена!!! Да е надвор од тие 30 дена и би разбрал некако. Доплер ефект од 10% не очекувам со оглед на тоа колку споро се движи бродот со приемникот. (The airliner's black boxes normally emit a frequency of 37.5 kilohertz, and the signals picked up by the Ocean Shield were both 33.3 kilohertz, said U.S. Navy Capt. Mark Matthews. But officials contacted the device's manufacturer and were told the frequency of black boxes can drift near the end of their shelf lives.) Од она што успеав да најдам век на траење на батеријата е 6 години. Боингот 777 е испорачан нов во мај 2002. Ако ги замениле батериите/црните кутии во 2008ма тогаш 2014та е следна година кога требало да се заменат. Доколку е така и ова е вториот сет на батерии/кутии можно е батеријата да има малку понизок напон и со оглед на тоа што веќе 30дена работи да има изместување на фреквенцијата.

2. Да претпоставиме дека навистина се во радиус од 20км каде што паднал авионот. Како е можно на толку многу авиони кои ги праќаат секој ден да не забележат ни едно парче од авионот. Кога се веќе таму со бродови зошто не користат и хеликоптери?!

Ако навистина се нашле на локацијата во која паднал авионот, за мене единствено логично објаснување е дека имаат архиви од сателитски снимки во ултра висока резолуција и им требаше време да ги прегледаат и да го најдат местото на падот според остатоците кои пливаат на површина ИЛИ бидејќи ако летал 5-6 часа кон југо-исток има добри шанси да почнувало да се разденува (полетал на полноќ а се претпоставува дека се срушил околу 8 наутро по малезиско време) и да може да се забележи авионот на сателитска снимка додека е сеуште во воздух и во едно парче. Секако тоа не го објавуваат за да не си ги покажат роговите т.е. техничките можности на шпионските сателити. Сепак мислам дека шансата да го фатиле во лет е многу мала бидејќи не гледам причина да го снимале тој дел од океанот со оглед на тоа што е прилично мирен.
Не е небото граница, земјата е!
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest