Лесни авиони - монографија
- Andonovic Vladimir
- Падобранец
- Posts: 20
- Joined: 06 Feb 2009, 08:21
- Contact:
Лесни авиони - монографија
"Lesni Avioni" e monografija napisana na 268 strani vo koja se tretira problematika na avioni - ekvivalenti na evropska limuzina od sredna klasa sto spored moe mislenje treba da bide preokupacija na makedonskite vljubenici vo neboto, a ne zanesuvanje so supersonicna avijacija, jambo jetovi i sl. Knigata se sostoi od osum poglavja: Voved, Struktura na lesen avion (strukturni celini, optovaruvanje na elementite na strukturata, materjali, tehniki na povrzuvanje). Pogonska grupa (klipen motor, pomosni sistemi, elisa, rakuvanje so pogonskata grupa), Oprema (elektricen sistem, instrumenti-pnevmatski, ziroskopski, magnetski kompas, motorski), Merki za bezbednost vo eksploatacijata (na zemja i vo vozduh), Plovidbenost, "Airmanship" sto li bese toa?, Zaklucok. Knigata e napisana na jasen i razbirliv nacin, potreben nivo na citatelot - minimum sredna skolska sprema. Nameneta na entuzijasti, amateri i profesionalci. Sekoj vo nea ke pronajde nesto za sebe. Cena 600 denari (Kultura,Matica,Tabernakul,Prosvetno delo, MF i ETF0,Studentski zbor. Kaj izdavacot 450 den. Navali narode letacki.
- IgorMKD
- Астронаут
- Posts: 15459
- Joined: 23 Nov 2006, 14:06
- Location: Автокоманда, Скопје
- Contact:
- Skopjeair
- H.M. MURDOCK
- Posts: 3197
- Joined: 12 Oct 2006, 10:23
- Contact:
- IgorMKD
- Астронаут
- Posts: 15459
- Joined: 23 Nov 2006, 14:06
- Location: Автокоманда, Скопје
- Contact:
- KVARK
- Политички комесар
- Posts: 3753
- Joined: 06 Aug 2006, 23:39
- Location: New Foxсиче!
- Contact:
Re: Лесни авиони - монографија
Со сета должна почит према Вашиот труд, но јас сепак би рекол дека изјавава звучи доста непопуларно и тенденциозно.Andonovic Vladimir wrote:"Lesni Avioni" e monografija napisana na 268 strani vo koja se tretira problematika na avioni - ekvivalenti na evropska limuzina od sredna klasa sto spored moe mislenje treba da bide preokupacija na makedonskite vljubenici vo neboto, a ne zanesuvanje so supersonicna avijacija, jambo jetovi i sl.
Ние немаме ниту трамвај, ниту подземна железница, ниту брз воз, што секако не значи дека не треба да зборуваме околу нив, па секако и да размислуваме во насока како би можеле да дојдеме до истите во блиска иднина.
Ова, само како еден мал пример, околу разните "нешта" кои ни недостаигаат, а за кои сепак сметам дека е подобро да се "занесуваме" отколку да не размислуваме воопшто.
Останете желни за знаење! Останете несериозни!
Стив Џобс
Стив Џобс
- Skopjeair
- H.M. MURDOCK
- Posts: 3197
- Joined: 12 Oct 2006, 10:23
- Contact:
- Andonovic Vladimir
- Падобранец
- Posts: 20
- Joined: 06 Feb 2009, 08:21
- Contact:
nauka i literatura - lesni avioni
Jas sum nov clen na forumot i posledna namera bi mi bila da zvucam nepopularno ili tendenciozno. Sekako, treba da se zboruva, interesira i diskutira za sekakvi temi, pa toa i se pravi. Jas samo rekov deka, spored mene, preokupacija na vljubenicite vo visocinite (letanjeto), treba da bide ona sto go imame i sto mozeme da go imame, a toa se pred se lesnite avioni, ultralesnite avioni, padobranstvo i sl. Nekoi od tie raboti mozeme i sami da gi izrabotuvame, popravame, remontuvame, modificirame i da se raduvame na toa. Probajte ova da go prenesete na Airbus, ili Boing ili nekoj F... Nevozmozno neli. Zboruvam kako konstruktor i inzener koj saka da vidi i nesto konkretno od vozduhoplovstvoto vo Makedonija, a ne samo prikazni.
- Iko
- Тест пилот
- Posts: 46083
- Joined: 06 Dec 2008, 22:55
- Location: Cape Town, RSA
- Contact:
So seta dolzna pocit pocituvan Gospodine Andonovic, no nadevajkji se deka kje se slozite so nasite zabeleski deka vozduhoplovnoto inzenjerstvo vo Makedonija odsekogas bilo na niski grani (a osobeno e dovedeno do enormno nisko nivo poslednive godini) na nam ne ni preostanuva nisto drugo osven da go nasocime vnimanieto do svetskite tehnoloski dostignuvanja i sovremenite trendovi podednakvo kako vo voenata taka i vo civilnata aero-nautika....i da im se voshituvame....bidejkji iskreno bar vo domenot na vozduhoplovstvoto (ako ne i vo se drugo) nemame nesto sopstveno za voshit....
- avijacijamk
- Капетан на А380
- Posts: 2476
- Joined: 18 Jul 2006, 13:23
- Location: Skopje, Republic of Macedonia
- Contact:
Iko wrote:So seta dolzna pocit pocituvan Gospodine Andonovic, no nadevajkji se deka kje se slozite so nasite zabeleski deka vozduhoplovnoto inzenjerstvo vo Makedonija odsekogas bilo na niski grani (a osobeno e dovedeno do enormno nisko nivo poslednive godini) na nam ne ni preostanuva nisto drugo osven da go nasocime vnimanieto do svetskite tehnoloski dostignuvanja i sovremenite trendovi podednakvo kako vo voenata taka i vo civilnata aero-nautika....i da im se voshituvame....bidejkji iskreno bar vo domenot na vozduhoplovstvoto (ako ne i vo se drugo) nemame nesto sopstveno za voshit....
Не се слагам со тебе. Кај нас има два авиона кои сами си ги склопија членови од аеро клубови во Македонија. Сега моментално познавам човек кој сам компјутерски дизајнира крило за веќе постоечки труп за авион кој кај и да е ќе почне да се гради.
Премногу анализа доведува до парализа!!!
[url]http://www.avijacija.com.mk[/url]
[url]http://www.avijacija.com.mk[/url]
- Iko
- Тест пилот
- Posts: 46083
- Joined: 06 Dec 2008, 22:55
- Location: Cape Town, RSA
- Contact:
Ja im se voshituvam na tie poedinci no ne gledam sto e toa tolku revolucionerno i napredno? Ako par sposobni entuzijasti ili bistri momci napravat nesto toa znaci deka oni se sposobni a ne deka drzavata ima napredno aero-nauticko inzenjerstvo....bar toa nikogas kaj nas drzavno ne se sponzoriralo....i so samoto toa e na dosta niski granki....
- zafiro301
- Капетан на B747
- Posts: 1171
- Joined: 13 Mar 2007, 20:50
- Contact:
- zafiro301
- Капетан на B747
- Posts: 1171
- Joined: 13 Mar 2007, 20:50
- Contact:
- Andonovic Vladimir
- Падобранец
- Posts: 20
- Joined: 06 Feb 2009, 08:21
- Contact:
Re: Лесни авиони - монографија
Pred nekoj den imav "retko zadovolstvo" vo fotokopirnicata vo pasazot pomegu Sobranieto i Zelenoto pazarce da prisustvuvam na divo fotokopiranje na mojata monografija "Lesni avioni". Iskreno, za mig duri se pocuvstvuvav gordo sto mojata kniga predizvikuva interes ne samo da se kupuva tuku i da se fotokopira. Otposle bev razocaran; toa e sepak strucna literatura potrebna na vozduhoplovec a ne na slucaen minuvac. Sepak e zalno toj anonimen vozduhoplovec da ne e vo sostojba da si ja kupi knigata po redovna cena, koja ne e visoka, vo knizarnica a pritoa i da uziva vo blagorodnoto opkruzuvanje na hramot na knigata. Najposle vo knigata e istaknata mojata e-mail adresa. Dokolku mi se javese bev spremen da mu ja dadam po povlastena cena ili duri da mu podaram eden primerok na knigata so posveta. Tolku od mene za nivoto na nekoi "vozduhoplovci". By the way ovaa kniga kako i drugite dve mozat da se kupat po dostapni ceni vo site podobri skopski knizarnici (Kultura, Matica, Tabernakul, Kafe knizarnica 3...) i dosega se prodadeni vo poveke primeroci.
-
- Mодератор
- Posts: 14550
- Joined: 31 Jan 2008, 19:20
Re: Лесни авиони - монографија
На Машински Факултет имаше една личност со исто име и презиме.
Мене ми предаваше машински елементи......
/////
Дали сте тоа вие професоре
Некој велеја и Висок офицер на ЈНА кој се посветил на науката по распадот на ЈНА.
Мене ми предаваше машински елементи......
/////
Дали сте тоа вие професоре
Некој велеја и Висок офицер на ЈНА кој се посветил на науката по распадот на ЈНА.
- Skopjeair
- H.M. MURDOCK
- Posts: 3197
- Joined: 12 Oct 2006, 10:23
- Contact:
Re: Лесни авиони - монографија
Прав си Зоран, истиот човек е! Своевремено предаваше во Организацијата за обука на пилоти Скопје Ер за истоимениот предмет!Зоран wrote:На Машински Факултет имаше една личност со исто име и презиме.
Мене ми предаваше машински елементи......
/////
Дали сте тоа вие професоре
Некој велеја и Висок офицер на ЈНА кој се посветил на науката по распадот на ЈНА.
I fly BELL 206 when I am sober!
-
- Mодератор
- Posts: 14550
- Joined: 31 Jan 2008, 19:20
Re: Лесни авиони - монографија
Во Тој случај мило ми е што пак се срекаваме професоре.
Се секавам на предвања како ни објаснувавте за Вулкан - Фланкс.
Со почит Вашиот студент Зоран.
Се секавам на предвања како ни објаснувавте за Вулкан - Фланкс.
Со почит Вашиот студент Зоран.
- firefox
- Капетан на А380
- Posts: 1335
- Joined: 04 Aug 2006, 16:44
- Location: Skopje
- Contact:
Re:
Аероинженерство во Македонија, хм....? Не сум баш сигурен, теоретски на хартија да, пишување книги, статии во магазини, дневни весници и сл можеби! Ама ако некои ентузијасти купиле готов кит на ултралесен воздухоплов па нека биде и во повисока класа и како што кажува погоре @avijacijamk го склопиле во некој од аероклубовите низ Македонија, тоа не значи дека тие се авиконструктори или аероинженери туку обични воздухопловни ентузијасти (можеби и машински инженери) со нормални познавања за аеротехниката и како милиони слични на нив во светов склопуваат готови китови (благо речено состави сам) конструирани и произведени од компании во кои работат и творат вистински аероинженери! Да не бидам погрешно разбран ама за да еден таков производ па дури и кит за склопување добие дозвола и да се продава низ светов треба да помине тестирања кои во Македонија неможете ниту да помислите да ги изведете, а камо ли да дадете сертификат дека тој производ ги задоволува меѓународните стандарди и е сигурен за експлоатација. Едноставно во земјава не постојат такви институции за такво нешто. Едно е симулација на компјутер, друго е лабараториско и ефективно тестирање на констукцијата како во поглед на материјалите, така во поглед на аеродинамиката во аеротунели и сл. Пример за тоа е студијата на возилото кое беше конструирано при Машинскиот факултет во Македонија. Возилото можеби како студија помина, тест симулации на компјутер и сл, прашањето е дали освен школката што беше направена е направен барем еден краш тест, тестирано ли е возилото лабараториски по сите пропишани меѓународни тест пропозиции за да како проект воопшто дојде до финален производ, уствари прашањето е дали некој таму потроши десетици илјади евра студентски пари само ради свој аздис и кјеф. И што со тој проект кој завршница не виде освен што беше бомбастично најавен и сега фаќа прашина во депото на факултетот или во некој негов магацин ....? Секоја чест на Проф. Андоновиќ и слични на него ама до финален производ (воздухоплов) можеби токму таквите како професорот треба да бидат најсвесни за дното на кое се наоѓа констукторската фела во Македонија, а обичните ентузијасти како нас ....avijacijamk wrote:Iko wrote:So seta dolzna pocit pocituvan Gospodine Andonovic, no nadevajkji se deka kje se slozite so nasite zabeleski deka vozduhoplovnoto inzenjerstvo vo Makedonija odsekogas bilo na niski grani (a osobeno e dovedeno do enormno nisko nivo poslednive godini) na nam ne ni preostanuva nisto drugo osven da go nasocime vnimanieto do svetskite tehnoloski dostignuvanja i sovremenite trendovi podednakvo kako vo voenata taka i vo civilnata aero-nautika....i da im se voshituvame....bidejkji iskreno bar vo domenot na vozduhoplovstvoto (ako ne i vo se drugo) nemame nesto sopstveno za voshit....
Не се слагам со тебе. Кај нас има два авиона кои сами си ги склопија членови од аеро клубови во Македонија. Сега моментално познавам човек кој сам компјутерски дизајнира крило за веќе постоечки труп за авион кој кај и да е ќе почне да се гради.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest