Илинденка

За љубителите на лесните авиони,падобранството,едрилиците и ултралесните летала.
For the fans of the light aircraft, paragliders, private flying and sailplanes.
Post Reply
User avatar
bocvanec
Падобранец
Падобранец
Posts: 37
Joined: 06 Oct 2007, 19:21

Илинденка

Post by bocvanec »

znae li nekoj za "ILINDENKA" informacii...
i dali ja ima vo makedonija vo sostojba za let...
i kade se naogja i kolku se vo makedonija?

pozdrav
User avatar
EDRILICAR
Капетан на B747
Капетан на  B747
Posts: 806
Joined: 24 Jan 2007, 15:56
Location: Skopje, Republic of Macedonia
Contact:

Post by EDRILICAR »

nema ni e dna vo makedonija ima edna vo srbija vo muzej a za drugi ne znam
User avatar
bocvanec
Падобранец
Падобранец
Posts: 37
Joined: 06 Oct 2007, 19:21

Post by bocvanec »

a ke mi kaze li nekoj karekteristiki ako zane za "ILINDENKA"
na pr.koga e proizvedena,kade,dimenzii.....?

i ako ima nekoj skici neka kaze vo vrska so "ILINDENKA"
i neka ja stavi an forumov ili neka postavi link.

pozdrav
User avatar
firefox
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 1335
Joined: 04 Aug 2006, 16:44
Location: Skopje
Contact:

Post by firefox »

Za zal nie sme ti narod bez tradicija i ne veruvam deka takvo nesto kje najdes. Moite informacii govorat deka celokupniot proekt, tehnickite crtezi i procesot na izrabotka za ilindenkata postoele vo arhivata na Alumina se do nejzinoto odenje vo stecaj. Dali se seuste tamu, dali se frleni, dali nekoj si gi prisvoil i.t.n., toa samo Stecajniot odbor go znae, a zemajki predvid deka stecan odbor vo Alumina se nekoi pravnici i ekonomisti koi blage veze nemaat deka nekogas Alumina i edrilici proizveduvala, smetam deka i tie nemaat poima. Kaj nas se ti se prai stihijno, bez kompas, bez plan i koncept, takvi sme ti i kako narod izgubeni vo svemirot, ziveeme svoja realnost i nemame pretstava sto so nas i kade treba da se dvizime. Za nas istorijata i patriotizmot ti se od dnevno politicki aspekt i vo zavisnost od pravecot na duvanjeto na veterot. Zalosno ama vistinito. Proveri vo AK"Skopje" dali imaat nekakva arhiva za ova, iako cisto sumnjam u toa!
User avatar
BORG
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 1328
Joined: 15 Jul 2006, 23:09
Location: YYZ Toronto -Mississauga ON
Contact:

Post by BORG »

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Info and Photo by Mitko Bukrsliev-Ilindenka
Gospodinot raboti za Computer Bild Mazedonien, izdavac Neotek


Jedrilice Jugoslavije-Yugoslav Sailplanes

. 20. Maj Ilindenka/ Ilindenka 1T/ Ilindenka 2.......
http://yasig.proboards106.com/index.cgi ... 1158762000

PDF file za ucestvo na Komac Bozidar,Saradic Aleksander so "Meteor",Stepanovic Vasilije i Rain Zvonimir so "Ilindenka" na 7 th Annual World Soaring Championships 1958 godina
http://www.ssa.org/UsTeam/adobe%20pdf/1958%20WGC.pdf
User avatar
BORG
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 1328
Joined: 15 Jul 2006, 23:09
Location: YYZ Toronto -Mississauga ON
Contact:

Post by BORG »

Image

Povece info i sekoja cest do momcive se potrudile da prisoberat povece info okolu ovaa tema

http://www.avijacijabezgranica.com/foru ... sc&start=0

AvijacijaBezGranica.com
User avatar
Мирче Неделковски
Падобранец
Падобранец
Posts: 3
Joined: 24 Jan 2009, 11:19
Contact:

Ilindenka

Post by Мирче Неделковски »

Koga pocnav da letam - 1969 godina, Ilindenka-ta bese vekje prizemjena i poveke ne proleta. Inaku bila izvonredna poluakrobatska edrilica. Za nea e vrzana anegdota so mojot nastavnik po edrilicarstvo Trajce Stefanovski od Kumanovo.
Eden den napravil mnogu vrzani lupinzi i ucenicite koi go gledale od zemja izvikale ( na kumanovski dijalekt )
" Ja ga ja nas upravnik, poj...ga Ilindenku :D .

Pozdrav i se nadevam deka ovaa inicijativa ke ja sobere dikumentacijata i deka ke se najde investitor za nejzina povtorna izgradba.
Летов 22
User avatar
Мирче Неделковски
Падобранец
Падобранец
Posts: 3
Joined: 24 Jan 2009, 11:19
Contact:

Post by Мирче Неделковски »

Podatocite za ILINDENKA 1T se naogjaat vo knigata VAZDUHOPLOVNO JEDRILICARSTVO, izdadena vo 1969 od strana na SUCVP na SFRJ.
Stom ke gi fotokopiram ke gi ispratam kako word dokument.
Za sega samo osnovnite:
ednoseda, visokosposobna, drvo
Raspon na krilata 15 m
dolzina 7,027 m
Visina 1.51 m
Povrsina na krilo 12.54 m2
maksimalna finesa 31,4 ( super )
maksimalna brzina 200 km/cas

Pozdrav
Летов 22
User avatar
SAZDO
Падобранец
Падобранец
Posts: 192
Joined: 17 Oct 2006, 00:03
Location: SKOPJE
Contact:

Post by SAZDO »

Najveke papiri ima vo VFM a ima i kaj Tevcev Vladimir sega pokoen ama negovite deca mislam deka cuvaat nesto ili gi imaat dadeno na nekoj drug ,no kako i da e MItko Vukasliev ima sigurno nesto a i Goce ima neso garant ama tie moze i da ne gi davaat ili krijat ,zasto se rabotese na prekt da se napravi replika i kako umetnicki spomenik da se namontira pred Josib Broz Tito gimnazijata kade i bila prvata fabrika na Alumina voedno i kade se proizveduvala no edno e sigurno vo arhivite vo Belgrad ima zasto celokupniot proekt bil eden primerok daden vo tamosna ACVP i eden direktno na Tito na raka ima i sliki od momentot ,taka i se dobieni prai za Alumina da se napravi fabrika za Aluminium so tehnologija za limovi i profili za avijacija no toa nikad ne se desilo zasto ne mozel da se garantira kontinuiran kvalitet i kontinuirana debelina na limovite bez otstapuvanje vo 100 del od mm takvi sahtevi ima Avio industrija Btw.YUGOSLAVIJA nikogas ne prizvede aluminiumski lim ,nitu cevka za primena vo avijacija se e od Uvoz najcesto Germanija
Take care about your speed-without of speed your dead men ,my boy!!!
User avatar
kocov
Капетан на SR-71 Blackbird
Капетан на SR-71 Blackbird
Posts: 8783
Joined: 12 Jan 2008, 18:59
Location: Republika Bitola

Post by kocov »

SAZDO wrote:Najveke papiri ima vo VFM a ima i kaj Tevcev Vladimir sega pokoen ama negovite deca mislam deka cuvaat nesto ili gi imaat dadeno na nekoj drug ,no kako i da e MItko Vukasliev ima sigurno nesto a i Goce ima neso garant ama tie moze i da ne gi davaat ili krijat ,zasto se rabotese na prekt da se napravi replika i kako umetnicki spomenik da se namontira pred Josib Broz Tito gimnazijata kade i bila prvata fabrika na Alumina voedno i kade se proizveduvala no edno e sigurno vo arhivite vo Belgrad ima zasto celokupniot proekt bil eden primerok daden vo tamosna ACVP i eden direktno na Tito na raka ima i sliki od momentot ,taka i se dobieni prai za Alumina da se napravi fabrika za Aluminium so tehnologija za limovi i profili za avijacija no toa nikad ne se desilo zasto ne mozel da se garantira kontinuiran kvalitet i kontinuirana debelina na limovite bez otstapuvanje vo 100 del od mm takvi sahtevi ima Avio industrija Btw.YUGOSLAVIJA nikogas ne prizvede aluminiumski lim ,nitu cevka za primena vo avijacija se e od Uvoz najcesto Germanija
e da mozevme da pravem vakvi limovi
User avatar
sef
Едриличар
Едриличар
Posts: 288
Joined: 25 Aug 2006, 13:05
Location: Skopje
Contact:

Post by sef »

SAZDO wrote:Najveke papiri ima vo VFM a ima i kaj Tevcev Vladimir sega pokoen ama negovite deca mislam deka cuvaat nesto ili gi imaat dadeno na nekoj drug ,no kako i da e MItko Vukasliev ima sigurno nesto a i Goce ima neso garant ama tie moze i da ne gi davaat ili krijat ,zasto se rabotese na prekt da se napravi replika i kako umetnicki spomenik da se namontira pred Josib Broz Tito gimnazijata kade i bila prvata fabrika na Alumina voedno i kade se proizveduvala no edno e sigurno vo arhivite vo Belgrad ima zasto celokupniot proekt bil eden primerok daden vo tamosna ACVP i eden direktno na Tito na raka ima i sliki od momentot ,taka i se dobieni prai za Alumina da se napravi fabrika za Aluminium so tehnologija za limovi i profili za avijacija no toa nikad ne se desilo zasto ne mozel da se garantira kontinuiran kvalitet i kontinuirana debelina na limovite bez otstapuvanje vo 100 del od mm takvi sahtevi ima Avio industrija Btw.YUGOSLAVIJA nikogas ne prizvede aluminiumski lim ,nitu cevka za primena vo avijacija se e od Uvoz najcesto Germanija
Mitko Bukrsliev
User avatar
kocov
Капетан на SR-71 Blackbird
Капетан на SR-71 Blackbird
Posts: 8783
Joined: 12 Jan 2008, 18:59
Location: Republika Bitola

Post by kocov »

како што знам оваа едрилица учествула на некое такмичење за едрилици во полска е сега баш не знам кое место го освоила ама ке ви кажам по после .Мислам дека истите луге што ја направиле илинденка имале направено и плусирачки мотори за макети
User avatar
seavo
Падобранец
Падобранец
Posts: 89
Joined: 06 Jan 2007, 10:57
Contact:

Re: Илинденка

Post by seavo »

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
User avatar
EDRILICAR
Капетан на B747
Капетан на  B747
Posts: 806
Joined: 24 Jan 2007, 15:56
Location: Skopje, Republic of Macedonia
Contact:

Re: Илинденка

Post by EDRILICAR »

super sliki
User avatar
seavo
Падобранец
Падобранец
Posts: 89
Joined: 06 Jan 2007, 10:57
Contact:

Re: Илинденка

Post by seavo »

Конструкторот на Илинденката ја има конструирано и акробатската едрилица Мачка. Изработени се три примерока, овој во Заводот ЛЕТОВ во Љубљана..Уште од далеку се гледа дека истите линии на трупот и вкупна конфигурација ја имаат и двете едрилици. Мачката има многу помал распон..10 м. и е покуса, затоа во делот на кабината е поздебелена :) крилото има подебел профил и се е во фукција на чврстина на структурата и она што се вика ..покретливост.
Но генерално фотографиите на единствената преостаната Мачка која лета репарирана од мајсторот Антон Новак во Словенија, даваат свежа слика за потсетување како изгледала Илинденката и која беше мноогу поелегантна едрилица..

Image

Image

Image

Image

Image


фотографиите се од слетот во Постојна 2004 година, направени од Милан Корбар.
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests