Транспортни едрилици
- kocov
- Капетан на SR-71 Blackbird
- Posts: 8783
- Joined: 12 Jan 2008, 18:59
- Location: Republika Bitola
Транспортни едрилици
еве некоји од транспортни едрили сто ги употеребуват во втора светска војна и дали можи да се користи ако се стави еве да речиме мотор кој само ке служи да се добие потребната висина а потоа ке се исклучувата па пак ке се уклучува кога едрилицата ке почни да ја губи висината и дали оваа ке биде ефтин начин за транспорт
англисак едрилица со достела ако се подигнела на висина од 6000 метери до 130 км
јапонска едрилас од втора светска војан со носивотс од 7.600 кг
англисак едрилица со достела ако се подигнела на висина од 6000 метери до 130 км
јапонска едрилас од втора светска војан со носивотс од 7.600 кг
- toshe
- Падобранец
- Posts: 61
- Joined: 04 Jun 2008, 15:06
- Location: kumanovo
- Contact:
- kocov
- Капетан на SR-71 Blackbird
- Posts: 8783
- Joined: 12 Jan 2008, 18:59
- Location: Republika Bitola
na primer kakvi promeni treba da se prezemat i dali na primer eve za da ja zemime japonskata edrilica imaa nosivost od 7.600 kg e sega dali motorot sto treba da ja kreni ovaa edrilica ke treba da bide so sila od 3000 ks i kolku veme ke treba ke mu treba za da se podigni visina od 6-1000 metri so prosecna poletna tezina od 3000-5000 kgtoshe wrote:Jas mislam deka moze da se stavi motor koj ke sluzi za dostignuvanje na sakanata visina isto ke bide kako motornite edrilici sto se denes samo ke treba da se napravat odredeni promeni...pozz
- seavo
- Падобранец
- Posts: 89
- Joined: 06 Jan 2007, 10:57
- Contact:
Re: Транспортни едрилици
edinstvenata jugoslovenska transportna edrilica, nekade vo 50-tite godini, Fabrika Zmaj, konstruktor, ako dobro se sekjavam Ivo Sostaric...,eden ili dva primeroka...
- seavo
- Падобранец
- Posts: 89
- Joined: 06 Jan 2007, 10:57
- Contact:
Re:
kocov wrote:na primer kakvi promeni treba da se prezemat i dali na primer eve za da ja zemime japonskata edrilica imaa nosivost od 7.600 kg e sega dali motorot sto treba da ja kreni ovaa edrilica ke treba da bide so sila od 3000 ks i kolku veme ke treba ke mu treba za da se podigni visina od 6-1000 metri so prosecna poletna tezina od 3000-5000 kgtoshe wrote:Jas mislam deka moze da se stavi motor koj ke sluzi za dostignuvanje na sakanata visina isto ke bide kako motornite edrilici sto se denes samo ke treba da se napravat odredeni promeni...pozz
Ставање мотор на транспортна моторна едрилица не е нова идеа.
најпозната таква модификација е моторизацијата на гигантската МесершмитMe 321
vo Me 323 Gigant
но најзанимлива е еволуцијата на американската Chase XG-20
вo подоцна многу користениотFairchild C-123 Provider
- kocov
- Капетан на SR-71 Blackbird
- Posts: 8783
- Joined: 12 Jan 2008, 18:59
- Location: Republika Bitola
Re: Транспортни едрилици
а Сево c-123 можи да се лета како едрилца и напиши повеке за овој американскиот Chase XG-20 .Знам за германските едрилици дека му ставел мотор но што викаш дали оваа идеја е исплатлива економски значи јас она што го мислам е да се крени со споствен погн оваа едрилца на 6-10 000 метри и пота да го исклучи моторот и да лебди и да се спушата полека што викате дали ке едрилицата ке помини едно 50 км без погон?
Се ке направам како што треба и на крајот пак ништо..лоша срејка или што и јас самиот незнам
- kocov
- Капетан на SR-71 Blackbird
- Posts: 8783
- Joined: 12 Jan 2008, 18:59
- Location: Republika Bitola
Re: Транспортни едрилици
и дали едрилицата на мерсмешмитот го исклучлува моторот кога ке постигнел одредена висина или работел со многу намалена сила ?
Се ке направам како што треба и на крајот пак ништо..лоша срејка или што и јас самиот незнам
- kocov
- Капетан на SR-71 Blackbird
- Posts: 8783
- Joined: 12 Jan 2008, 18:59
- Location: Republika Bitola
Re: Транспортни едрилици
па то ми прашањето дали оваа е исплатлив транспор ?seavo wrote:
edinstvenata jugoslovenska transportna edrilica, nekade vo 50-tite godini, Fabrika Zmaj, konstruktor, ako dobro se sekjavam Ivo Sostaric...,eden ili dva primeroka...
Се ке направам како што треба и на крајот пак ништо..лоша срејка или што и јас самиот незнам
- seavo
- Падобранец
- Posts: 89
- Joined: 06 Jan 2007, 10:57
- Contact:
Re: Транспортни едрилици
Sekoj vozduhopllov so L/D dovolno povolen, moze da se tretira kako edrilica vo nekoj rezim na let... Bitno e optovaruvanjeto po povrsina i vitkosta na kriloto t.e. so toa i definjirnjeto na L/D, a so toa brzinata na najdobra finesa , kako i brzinata na sletuvanje.
I Spejs satlot e ..e d r i l i c a, no so poprilicna brzina na sletuvanje i vertikalno propaganje...t.e malo L/D sto go pravi neprakticen za sekojdnevna upotreba...
Vo mnogu slucai golemi erlajneri sletale bez pogon , so planiranje, ako pilotot im bil edrilicar ...normalno (vsusnost samo tie se vistinskite piloti....) ako dobro se sekjavam francuskata Caravella bese sampion vo toa, so finesa nekade okolu 20-21...
Dodavanjeto na motori na nekoi transportni edrilici ovozmozuvalo samo da bidat nezavisni od slepanje pri poletuvanje i prelet , kako takticka prednost....t.e. transporter za pomalku pari... nisto drugo.
C-123 e druga prikazna ..kako edrilica imal odredena nosivost i sopstvena tezina.., kako avion..so potpolno prerabotena struktura...pocvrsta , a so toa i so mnoooogu pogolemi tezini...se koristi vo sosema drugi...avionski rezimi na eksploatacija...
Ideata da se koristi letalo so golema nosivost koe bi poletuvalo so pogon , a potoa bi planiralo ne e nekoe resenie..AKO NE SE KORISTAT atmosferskite vertikalni strui za dobivanje na visina. A pri takvite brzini na planiranje, zaradi golemite tezini po m2 toa e nevozmozno. Bidejki taka ne ke moze da se ustedi energija...nema nikakvi prednosti. Za prenesuvanje na masata X od tocka A do tocka B ke se potrosi ista energija, iako vo nekoj del od traektorijata se planira kako edrilica...
I Spejs satlot e ..e d r i l i c a, no so poprilicna brzina na sletuvanje i vertikalno propaganje...t.e malo L/D sto go pravi neprakticen za sekojdnevna upotreba...
Vo mnogu slucai golemi erlajneri sletale bez pogon , so planiranje, ako pilotot im bil edrilicar ...normalno (vsusnost samo tie se vistinskite piloti....) ako dobro se sekjavam francuskata Caravella bese sampion vo toa, so finesa nekade okolu 20-21...
Dodavanjeto na motori na nekoi transportni edrilici ovozmozuvalo samo da bidat nezavisni od slepanje pri poletuvanje i prelet , kako takticka prednost....t.e. transporter za pomalku pari... nisto drugo.
C-123 e druga prikazna ..kako edrilica imal odredena nosivost i sopstvena tezina.., kako avion..so potpolno prerabotena struktura...pocvrsta , a so toa i so mnoooogu pogolemi tezini...se koristi vo sosema drugi...avionski rezimi na eksploatacija...
Ideata da se koristi letalo so golema nosivost koe bi poletuvalo so pogon , a potoa bi planiralo ne e nekoe resenie..AKO NE SE KORISTAT atmosferskite vertikalni strui za dobivanje na visina. A pri takvite brzini na planiranje, zaradi golemite tezini po m2 toa e nevozmozno. Bidejki taka ne ke moze da se ustedi energija...nema nikakvi prednosti. Za prenesuvanje na masata X od tocka A do tocka B ke se potrosi ista energija, iako vo nekoj del od traektorijata se planira kako edrilica...
- kocov
- Капетан на SR-71 Blackbird
- Posts: 8783
- Joined: 12 Jan 2008, 18:59
- Location: Republika Bitola
Re: Транспортни едрилици
a sevo dali mozi da se iskoristi koncepto na motoredrilic kako sto e Scheibe SF25C da imaa krlija koj proizveduvat mal otpor i ke imaa poslab motor so golem propelr koj ke go trka avionot i dali na ovoj nacin ke se zastedi gorivo
Се ке направам како што треба и на крајот пак ништо..лоша срејка или што и јас самиот незнам
- Skopjeair
- H.M. MURDOCK
- Posts: 3197
- Joined: 12 Oct 2006, 10:23
- Contact:
Re: Транспортни едрилици
Во теорија зашто да не, ама во пракса тое е скапо решение за ефтин транспорт!kocov wrote:a sevo dali mozi da se iskoristi koncepto na motoredrilic kako sto e Scheibe SF25C da imaa krlija koj proizveduvat mal otpor i ke imaa poslab motor so golem propelr koj ke go trka avionot i dali na ovoj nacin ke se zastedi gorivo
I fly BELL 206 when I am sober!
- kocov
- Капетан на SR-71 Blackbird
- Posts: 8783
- Joined: 12 Jan 2008, 18:59
- Location: Republika Bitola
Re: Транспортни едрилици
а зошто скапо поради големината на авионот овдека мислам на крилјата или бавносто во траснпортирањето ?Skopjeair wrote:Во теорија зашто да не, ама во пракса тое е скапо решение за ефтин транспорт!kocov wrote:a sevo dali mozi da se iskoristi koncepto na motoredrilic kako sto e Scheibe SF25C da imaa krlija koj proizveduvat mal otpor i ke imaa poslab motor so golem propelr koj ke go trka avionot i dali na ovoj nacin ke se zastedi gorivo
Се ке направам како што треба и на крајот пак ништо..лоша срејка или што и јас самиот незнам
- seavo
- Падобранец
- Posts: 89
- Joined: 06 Jan 2007, 10:57
- Contact:
Re: Транспортни едрилици
Vo principot na mhanikata Kocov...
edrilicata del od svojata tezina ja transformira vo vlecna sila. Znaci taa sekogas pod nekoj agol PLANIRA prema zemjata. Pomal otpor na vozduhoplovot...znaci potreba od pomala vlecna sila ( se toa vo ramnoteza pri brzina na krstarenje)
Zatoa podobra finesa ili L/D (lift/drag) kaj nekoja edrilica bara pomala vlecna sila ili pomal agol na planiranje..sto rezultira vo pomalo propaganje vo m/sek.
Krilo so golema vitkost ima mnogu pomal induciran otpor ( zaradi konecnata geometrija na cirkulacijata na sekoe realno krilo i Re brojot) i zatoa edrilicite imaat golemi rasponi na krilata so sto e pomala tetiva
Kruzejki vo termicki stolb..ili ednostavno samo proletuvajki niz nego pri prelet edrilicata dobiva vo visina..t.e. iako taa propagja so eve 1m/sek bidejki vozdusnata masa naokolu se podiga so eve 10 m/sek...toa znaci deka edrilicata kacuva 9 m/sek. Ova se opisano onaka ednostavno kolku za dobivanje prestava...
Sto toa znaci??? Edrilicata energijata potrebna za let JA CRPI OD ATMOSFERATA!!! Na nekoj nacin poletuva, vo aerosaprega, so vitlo ili so nekoj vid na sopstven pogon do nekoja visina , pa potoa go gasi motorot i edri.
Transportnite edrilici imaat druga funkcija....odreden tovar da go spustat vo paket blizu ili na bojnoto pole. Imaat golema povrsina na krilata, koi isto taka se so relativno mala vitkost zaradi porebata da nosat GOLEM TOVAR. Brzinite se mnoogu pogolemi od kaj sportskite edrilici i tie imaat profil na let kade sleperot gi vlece do samata blizina na celta i tie samostalno letaat samo vo poslednata faza na letot koja moze da se opise kako kontrolirano paganje
Ako proanaliziras ke zaklucis deka potrebnata energija koja bi se trosela vo let , AKO OTPADNE MOZNOSTA da se iskoristi takva od atmosferata bi bila ista kako kaj sekoj motoren avion.
ovde celo vreme zboruvame za transportni edrilici.., sportskite se malku podruga prikazna vo toj pogled. Motornite edrilici pak so konfiguracija kako Scheibe SF25C gi ima mnogu i site se baziraat na ideata za sto pogolemo koristenje na atmosferskata energija , a so sigurnosta koja ja dava pogonot za sigurno vrakanje na aerodromot i nezavisnost od avion za slepanje... sega pak so malite mlazni motori se otvaraat mnogu novi moznosti za iskluciva aerodinamika, a pak so elektricniov pogon kaj ovie drugite...nevidena vkupna ekonomiscnost.....koga ke se odbie mnpgu povisokata nabavna cena na takvo letalo...barem vo ovoj moment.
edrilicata del od svojata tezina ja transformira vo vlecna sila. Znaci taa sekogas pod nekoj agol PLANIRA prema zemjata. Pomal otpor na vozduhoplovot...znaci potreba od pomala vlecna sila ( se toa vo ramnoteza pri brzina na krstarenje)
Zatoa podobra finesa ili L/D (lift/drag) kaj nekoja edrilica bara pomala vlecna sila ili pomal agol na planiranje..sto rezultira vo pomalo propaganje vo m/sek.
Krilo so golema vitkost ima mnogu pomal induciran otpor ( zaradi konecnata geometrija na cirkulacijata na sekoe realno krilo i Re brojot) i zatoa edrilicite imaat golemi rasponi na krilata so sto e pomala tetiva
Kruzejki vo termicki stolb..ili ednostavno samo proletuvajki niz nego pri prelet edrilicata dobiva vo visina..t.e. iako taa propagja so eve 1m/sek bidejki vozdusnata masa naokolu se podiga so eve 10 m/sek...toa znaci deka edrilicata kacuva 9 m/sek. Ova se opisano onaka ednostavno kolku za dobivanje prestava...
Sto toa znaci??? Edrilicata energijata potrebna za let JA CRPI OD ATMOSFERATA!!! Na nekoj nacin poletuva, vo aerosaprega, so vitlo ili so nekoj vid na sopstven pogon do nekoja visina , pa potoa go gasi motorot i edri.
Transportnite edrilici imaat druga funkcija....odreden tovar da go spustat vo paket blizu ili na bojnoto pole. Imaat golema povrsina na krilata, koi isto taka se so relativno mala vitkost zaradi porebata da nosat GOLEM TOVAR. Brzinite se mnoogu pogolemi od kaj sportskite edrilici i tie imaat profil na let kade sleperot gi vlece do samata blizina na celta i tie samostalno letaat samo vo poslednata faza na letot koja moze da se opise kako kontrolirano paganje
Ako proanaliziras ke zaklucis deka potrebnata energija koja bi se trosela vo let , AKO OTPADNE MOZNOSTA da se iskoristi takva od atmosferata bi bila ista kako kaj sekoj motoren avion.
ovde celo vreme zboruvame za transportni edrilici.., sportskite se malku podruga prikazna vo toj pogled. Motornite edrilici pak so konfiguracija kako Scheibe SF25C gi ima mnogu i site se baziraat na ideata za sto pogolemo koristenje na atmosferskata energija , a so sigurnosta koja ja dava pogonot za sigurno vrakanje na aerodromot i nezavisnost od avion za slepanje... sega pak so malite mlazni motori se otvaraat mnogu novi moznosti za iskluciva aerodinamika, a pak so elektricniov pogon kaj ovie drugite...nevidena vkupna ekonomiscnost.....koga ke se odbie mnpgu povisokata nabavna cena na takvo letalo...barem vo ovoj moment.
- kocov
- Капетан на SR-71 Blackbird
- Posts: 8783
- Joined: 12 Jan 2008, 18:59
- Location: Republika Bitola
Re: Транспортни едрилици
значи гледано не можи се направи нешто да биде како Scheibe SF25C но во транспортна форма.Oваа ми беше идејата за авионот ке ја преставам тука како размислував за транспортнат едрила размислувањето ми беше на тој начин што едрилицата со помош на погон еве да речиме млазен погон да се крени на одредена висина потоа да се исклучат моторите и да почни едрилицата да пајга под одреден агол исто како што е се користеја воените едрилици од втората светскa војна е сега кога ке падни на пониска висина едрилицата таа пак да се крени на одреденa висина и пак да пајга тоа ми беше идејата но кога не можно ок иако мислам дека со употреба на повеке крилја можи да направиме нешто но ова беше само моето размислување еве слика како го размислував летотseavo wrote: ovde celo vreme zboruvame za transportni edrilici.., sportskite se malku podruga prikazna vo toj pogled. Motornite edrilici pak so konfiguracija kako Scheibe SF25C gi ima mnogu i site se baziraat na ideata za sto pogolemo koristenje na atmosferskata energija , a so sigurnosta koja ja dava pogonot za sigurno vrakanje na aerodromot i nezavisnost od avion za slepanje... sega pak so malite mlazni motori se otvaraat mnogu novi moznosti za iskluciva aerodinamika, a pak so elektricniov pogon kaj ovie drugite...nevidena vkupna ekonomiscnost.....koga ke se odbie mnpgu povisokata nabavna cena na takvo letalo...barem vo ovoj moment.
Се ке направам како што треба и на крајот пак ништо..лоша срејка или што и јас самиот незнам
- seavo
- Падобранец
- Posts: 89
- Joined: 06 Jan 2007, 10:57
- Contact:
Re: Транспортни едрилици
ova ti e odprilika bilans na potroseno gorivo na avion i edrilica so isti aerodinamicni karakteristiki so ist tovar, vo standardna atmosfera, zemeno deka nema veter itn. za isto rastojanie na prelet
onaka so brza presmetka...mozna e nekoja greska....sto ne go narusuva principot....
poveke krila velis??? ne e loso , ako te interesira.... da pocitas malku poveke strucna literatura
- kocov
- Капетан на SR-71 Blackbird
- Posts: 8783
- Joined: 12 Jan 2008, 18:59
- Location: Republika Bitola
Re: Транспортни едрилици
ок сево значи отпаѓа идејата за транспортни едрилици.За крилјата мислев на мали тесни крилја но еве така се произведува голема отпор тое некој работи неможат да тргнат од идеја и то ми беше прашањето скоро 2 години фала сево за одговорот .Значи онаа што ни треба е ефтино гориво или нов начин на систем на движење
Се ке направам како што треба и на крајот пак ништо..лоша срејка или што и јас самиот незнам
- seavo
- Падобранец
- Posts: 89
- Joined: 06 Jan 2007, 10:57
- Contact:
Re: Транспортни едрилици
Hurel-Dubois HD.31
Hurel-Dubois HD.34
Boeing dream's..
Hurel-Dubois HD.34
Boeing dream's..
- kocov
- Капетан на SR-71 Blackbird
- Posts: 8783
- Joined: 12 Jan 2008, 18:59
- Location: Republika Bitola
Re: Транспортни едрилици
seavo wrote:Hurel-Dubois HD.31
Hurel-Dubois HD.34
Boeing dream's..
оваа првото француско авиноче го имам видено како лета и со исклучен мотор А Сево дали Hurel-Dubois HD.31 беше економичен авион бидејки имаа многу тесни крилја кој правеја мал воздушен отпор .Имама една идеја но ке ја поставам подоцна можи ке биде чиста глупост но ке ја постирам подоцна
Се ке направам како што треба и на крајот пак ништо..лоша срејка или што и јас самиот незнам
- seavo
- Падобранец
- Posts: 89
- Joined: 06 Jan 2007, 10:57
- Contact:
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 23 guests