Brewster B-239

Историјат на важните чекори и остварувања кои придонесле за формирањето на денешната авијација.
A historic review of the important steps and achievements that contributed for the aviation of today.
Post Reply
User avatar
MaKoM
Капетан на Concorde
Капетан на Concorde
Posts: 4639
Joined: 04 Aug 2006, 19:07
Location: Strumica R. Makedonija
Contact:

Brewster B-239

Post by MaKoM »

Brewster Bafalo

Во 1935 година американската морнарица распишала конкурс за замена на старите двокрилци Grumman F3F.Brewster Aeronautical Corporation на чело со глевнит конструктор Dayton T. Brown го промовира Бафало , како авион моноплан со тркала што се вовлекуваат во трупот на авионот.Првиот полет бил на 2 Декември 1937 со мотор од 950 кс.и пропелер Хамилтон со променлива стапка на вртење.Авионот е одобрен од морнарицата во 1938 кој и порацува сериски да се произведува.

Иако за време на неговото користење овиј авион видел борби на неколку фронта и континенти , тука ке се занимаваме со наговата улога во Финските воздушни сили во време на ВСВ

Финска купува вкупно 44 В-239 на 16 Дек 1939г, но пристигаат многу касно за да се ипотребени во војната со СССР, по цена 54 000$ плус транспорт исто така се купеи и 10 мотори,20 пропелери како и други ситни деелови на вкупна цена од 3.4 милиони $.Интересно е да се каже дека Финска ги добива авионите од морнарицата на САД , при тоа се тргнати , нишанските справи, куката и други делови,Фиска им монтира германски нишани Реви.Моторите се од ДЦ-3 R-1820 G-5.
Оружјето е истотака сменето од митр.7.62мм (0.303) се зазметени со тешки митралези 12.7мм со по 400 куршуми.Авионот има 4 , митралези 2 на носот и 2 на крилата.Седиштето е оптемено до дополнителен оклоп како резултат на искуството од Зимската војна.

Image

За неговото користење во воени услови говорат победите што ги имат остварено пилотите од финските воздухопловни сили, вкупно 496 непријателски авиони (СССР) со сопствени загуби на 19 авиони, или во просек 26:1
Последниот полет на овој авион во разете на финските пилоти во 1948 год.


Brewster B-239 specifications
Wingspan: 10.67 m
Length: 8.03 m
Height: 3.66 m
Wing area: 19.4 m2
Empty weight: 2020 kg
Typical takeoff weight: 2415 kg (with 300kg fuel)
Engine: 950 HP Wright Cyclone R-1820-G5.
1000 HP with War Emergency Power (for 5 mins max).
Armament: 3 x 0.50 cal + 1 x 0.30 cal.
Later 4 x 0.50 cal (12.7 mm) machine guns.
Max speed: 480 kmph at 4750 meters. 428 kmph at sea level.
Service ceiling: 9900 meters. Climb to 3000 meters 4 minutes 12 seconds, 5000 meters 7 minutes 10 seconds.
Range: 1350 km with 390 kmph cruise speed (full 600 liter fuel load), flight time 3 hours 30 minutes. Max flight time over 4 hours with lower speeds.

Image

Image[/list]
...shoveling shits up the hill...
User avatar
MaKoM
Капетан на Concorde
Капетан на Concorde
Posts: 4639
Joined: 04 Aug 2006, 19:07
Location: Strumica R. Makedonija
Contact:

Post by MaKoM »

Image
...shoveling shits up the hill...
User avatar
MaKoM
Капетан на Concorde
Капетан на Concorde
Posts: 4639
Joined: 04 Aug 2006, 19:07
Location: Strumica R. Makedonija
Contact:

Post by MaKoM »

Baffalo- Пред да заминат за Финска, во сопственост на US NAVY Финска ја добива истата верзија само со плус 2 митралеза кал 12.7мм

Image
...shoveling shits up the hill...
User avatar
Scylla
Капетан на Concorde
Капетан на Concorde
Posts: 4913
Joined: 12 Jul 2006, 03:21
Location: Лозана
Contact:

Post by Scylla »

Airplanes usually kill you quickly - a woman takes her time.
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 25 guests