Во тие процесеи на развој на авиони со нови форми на крилја не заостанува и Франција .Имено францускиот конструктор Ролам Паине во втората пловина на 30 тите го преставува проекто на авион со тандем крилја Првиот па-22 е правен како авион за трки притоа во 1935 со два мотори од по 100 к.с успева да развије брзина од 580 км на час подоцна овој авион требало да го предвижуват два рам џет мотори од 2кн но овој мотор никогаш не проработел како што треба имено моторите требало да бидат поставени на двете крилја и со тоа да достигни брзина над 580 км на час .Авионот се состоле од едно стрелковито (делта) крило со агол од 67 степени на закосеност и едно стандардно крило . Копито на авионот бил ставен назад горивото било ставено напред .Ролан својот проекто на ВВС на франција му го преставува во 1938 како лесен маневрувачки ловец .
ВВС го привајка проекто и во 1938 е дозволено да се направи прототип прототипот е направен во фабриката на Societe Cooperative d'Etudes et Productions Aeronautiques (SCEPA) авионот добива 7 цилндирчен мотор од 100 кс. Додека од вооружувањето се состоело од еден 20 мм топ во клунот и четири 7.7 мм митролези.
Поради слабиот мотор тој е заменет со посилен мотор од 180 кс од типот Regnier R6 Прототипот р-22 во 1940 по капитулациајта на франција пајѓа во рацете на германците кој решавата да продоложат со проекто понатаму.Причината била зачестеноста на бомбандирањето на германија
германците започнуват голема програма на лесни ловци кој ке можат да ги напајѓат сојузничките бомбардери во оваа програма влегуава и паине п-22 .
Но авионот имал проблеми со стабилизаццјата и моторот чето пати откажувал.
При тоа германците авионот го носат во базата Виллакубли.Причината била поради тоа што во октомври 1941 францускиот пилот што требалo да го лета се обидел да избега во Англија.
Во октомври 1942 францускиот пилот Жак Шарпентује го прави првиот лет за време на војната но воопшто не извршенео никаково испитување поради слабата опрема во базата Виллакубли и германците решават да по преврлат авионот во испитниот центар во Рехлине.Во центарот увидуват на некој недостатоци на авионот Поради оваа авионот во 1943 се носи на поправки во фабриката Deperdussin но поради бомбардирањето на железничката станица од сојузниците авионот е униптен на еден од вагоните на кој бил натоварен .
Модификација Pa.22
Размах крилја, м 4.80
Дложина, м 7.40
Висина, м 2.25
Плоштина на крилја, м2 10.00
Масса, кг
празен самолета 554
нормална летна 859
Тип двигател 1 ПД Regnier R-6
Мокност, к.с. 1 х 180
Максимальна брзина , км/ч 360 според некој 510 км на час
Практина далечнина, км 1200 км
таван, м
екипаж, чел 1


