повеке текст ке ви пишам утре ако сака некој нека пише за овој авион
Heinkel HE-112
- kocov
- Капетан на SR-71 Blackbird
- Posts: 8783
- Joined: 12 Jan 2008, 18:59
- Location: Republika Bitola
Heinkel HE-112
Се ке направам како што треба и на крајот пак ништо..лоша срејка или што и јас самиот незнам
- firefox
- Капетан на А380
- Posts: 1335
- Joined: 04 Aug 2006, 16:44
- Location: Skopje
- Contact:
Re: HEINCLE -112
Smeni go nazivot, ne e Heincle tuku Heinkel i sekogas pred brojot stavaj ja kratenkata "He"! Za kratenkata istoto vazi i kaj tekstot za Arado! Site germanski kompanii imale kodificirani kratenki do '45. Go imas toa na internet, procepkaj malku.
- kocov
- Капетан на SR-71 Blackbird
- Posts: 8783
- Joined: 12 Jan 2008, 18:59
- Location: Republika Bitola
Re: Heinkel HE-112
Oвој авион настанува како резулата на барањето од страна на германските воздухопловни сили, за нов брз ловец на авиони кој ке можи да вооспостави воздушна превласт. Како и другите 4 германски фирми така и хеинкел(Heinkel Flugzeugwerke) се пријавува на конкурсот. За разлика од другите конкуренти хеинкел почнува развој на авион веке на проверен дизаин, а тоа ес британскиот Supermarine S.6, kој победува на трката шнајдер во 1931. Хеинкел од овој британски авион позјамува неколку работи, прво телото на авионот е долго и танко потоа крилјата добиват заоблена форма, и со тоа помал "drag", но со разлика на тоа што кај хеинкел крилјата имаат крило во форма на гулаб. Во однос на мотор како и сите конкуренти се судриле со немање на соодветен мотор, jumo 210 се уште бил во развој така да онаа што му останувало било да се стави било каков мотор или да се почека некој период додека се развије јумо 210. Но како и другите фирми така и хеинкел на својот ловец му става мотор од британско потекло или Rolls-Royce Kestrel, no набрзо овој мотор е заменет со jumo -210, и повекето верзи на овој авион се врзани токму со разните верзии на мотори на jumo-210, што се поставени на хе-112. Поради потребата за ладење на овој мотор, хе-112 добива едно здебелување на предниот дел поради сместување на радијаторите за ладење на jumo-210.
Првиот лет го прави во 1935 и поради своето тело и крлијата покажал доста добри резулати така на тој ден хе-112 успеал на постигни брзини на 410 км на час што и се барало како еден од условите во конкусот, потоа имала доста добри маневрувачки способности во однос на тогашните ловци. И како таков влегува во конкуренција со ме-109, но под некој чудни околности прототипот на хе-112 се запалував, и така останува во конкуренција само ме-109. Продолжувам утре за боребените дејствија на хе-112 од 1939 до 1944 во составот на романскот, унгарско и шпанското воено воздухопловство.
Првиот лет го прави во 1935 и поради своето тело и крлијата покажал доста добри резулати така на тој ден хе-112 успеал на постигни брзини на 410 км на час што и се барало како еден од условите во конкусот, потоа имала доста добри маневрувачки способности во однос на тогашните ловци. И како таков влегува во конкуренција со ме-109, но под некој чудни околности прототипот на хе-112 се запалував, и така останува во конкуренција само ме-109. Продолжувам утре за боребените дејствија на хе-112 од 1939 до 1944 во составот на романскот, унгарско и шпанското воено воздухопловство.
Се ке направам како што треба и на крајот пак ништо..лоша срејка или што и јас самиот незнам
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest