алберто сантос думонт

Историјат на важните чекори и остварувања кои придонесле за формирањето на денешната авијација.
A historic review of the important steps and achievements that contributed for the aviation of today.
Post Reply
User avatar
kocov
Капетан на SR-71 Blackbird
Капетан на SR-71 Blackbird
Posts: 8783
Joined: 12 Jan 2008, 18:59
Location: Republika Bitola

алберто сантос думонт

Post by kocov »

алберто сантос думонт е првиот пионир на воздухопвната технологија, инаку тој е Бразилец кој сонува да лета во облаци нормално во тој период само постоји една летачка машина а тое е балонот, но балонот бил ограничено летало затоа тој почнува свој развој на летало кој треба да имаа два бално полни со воодорд кој ке бидат поставени напред и назад во рамка додека целото тело на леталото ке имаа форма на елипса ке биде обложено со јапонска свила и ке биде предвижен од еден 3.5 коњски мотор исто така тој го прави првиот дирижабле управуван со помош на педали. Неговото летало првиот лет го прави во 1898 г на 19 септември но за оваа не биле многу заинтерсирани лугето бидејки хенри живард прави сличен лет во 1852г. Но во 1901 хенри Датчх ке предоложи награда од 100 000 франци за секој кој со помош на жирибалд ке ја заобиколи ајхеловата кола и ке се врати до сент клоуд за само 30 минути, на оваа се пријавува алберто сантос првиот обид е неуспешен но на 19 октомври 1901 во утрината го стартоват 3.5 коњски петрол мотор на нивниот дирижабле и тргнува кон освојување на патекта долга 22 км. Алберто со својот жирибалд N6 успева да стигни до ајхеловата кула за 8 минути но моторот тогаш му откажува овој зема се качува по металната рамка на дирижабле и стига до мотор и успева да го стартува на висина од 150 метра,се врајка назад и го продолжува патот до целта, кога слетува не можи да си поверува на тоа дека тој го завршил патот за 29 минути и 15 секунди и дека е единствениот победник и почнал да плачи тука се собрала голема толпа на луге кој го извадиле од бродот и на раце го носеле низ улиците на Париз. Додека парите што ги зел ги дава на сиромашните и на неговата посада. Но оваа не било крајот на неговите воздушни авантури тој во 1906 го прави првиот француски авион со кој го прелетал Париз и ја создал класичната форма на авион кој и денеска се употребува . За време на првата светска војна се повлекува на Алпите каде се лечи од депресија, бидејки во приватниот живот бил тажен бидејки не нашол сопатничка едноставно никоја не сакала да заврши со еден научник, и самиот рекол ниту една =жена не ја интересира аеродинамика и за што друго би му кажал на некој жена .
Во 20 тите години се врајка во Бразил каде се самоубива во 1932 година.
Image
Се ке направам како што треба и на крајот пак ништо..лоша срејка или што и јас самиот незнам
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 16 guests