Здраво на сите,
Некои работи не ми се јасни, како што изчитав низ форумот коментарите беа дека ми се потребни над 60000 евра за од старт до крајна обука за пилот.
Заинтересиран сум да се запишам на обука за комерциален пилот во САД, и како што гледам за 30.000 долари се добива
на пример во едно од школите
FAA Private, Instrument, Commercial, and Multiengine certificates and ratings. за 36.000 долари
во друго
Professional Pilot Program:
Private Multi Engine, Multi Engine Instrument, Multi Engine/Single Engine Commercial, Flight Instructor, Instrument and Multi Engine Instructor, 200 Hours Multi Engine Time i 3 месеца престој
за 36.000 долари
http://www.flyaviator.com/index.html
ATP Multi Engine Rating 10 hours multi engine za 3.000 dolari
На друго место нудат европски квалификации овде
http://www.flyeft.com/prices.asp
Ги има премногу кои ми се потребни може ли некој да ми каже? дали ми треба на пример night qualification
Сакам да прашам дали овие програми погоре, во САД ми се доволни да станам пилот и да започнам работа или треба уште некоја друга обука??
Знам дека треба на крајот и ATPL, какви се цените за АТПЛ?? да речеме за ербас 220 или боинг 737?
И друго, на пример во Софија обуката трае 3-4 години, а во америка 3-6 месеци, нели е ова чудно и некомпатибилно со Европа? Не можам ова да си го објаснам...
Знам дека Американските дозволи не важат во европа...
И колку пари ми се потребни според вас за да станам пилот обучен до момент за примање на работа? доклку учам во САД
И ако има некој што има учено во САД би сакал да ми пише
Обука за професионален пилот во САД
- Makedonija
- Падобранец
- Posts: 1
- Joined: 10 Nov 2008, 16:03
- Contact:
- Skopjeair
- H.M. MURDOCK
- Posts: 3197
- Joined: 12 Oct 2006, 10:23
- Contact:
Vidi ako sakas da odis vo Amerika treba da baras skolo koe e JAA approved. Sto znaci toa? Toa znaci deka ke dobies obuka spored JAA, odnosno spored evropski propisi. Taka ke nemas gajle vo Evropa. Ako otides i zemes samo FAA dozvola nisto ne si napravil deka najgolem problem e transferot od FAA vo JAA.
Vtora rabota e sto koga ke prasas kolku pari e toa sto ti go kazav gore, ke uvidis deka plakas isto pari kako vo Evropa za CPL/ME IFR samo go skratuvas vremeto od negde realni 14 meseci, na nekade 6 - 9 Meseci. Ako skratuvanjeto na vremeto na obuka ti vredi, pakuvaj se i zamini odma za Amerika.
Vtora rabota e sto koga ke prasas kolku pari e toa sto ti go kazav gore, ke uvidis deka plakas isto pari kako vo Evropa za CPL/ME IFR samo go skratuvas vremeto od negde realni 14 meseci, na nekade 6 - 9 Meseci. Ako skratuvanjeto na vremeto na obuka ti vredi, pakuvaj se i zamini odma za Amerika.
- Scylla
- Капетан на Concorde
- Posts: 4913
- Joined: 12 Jul 2006, 03:21
- Location: Лозана
- Contact:
Мој пријател се одлучи да посети училиште во Палма де Мајорка, Шпанија, од нула до fATPL, околу 18 месеци и близу 50 илјади евра. Ова беше пред некоја година (пред економската криза). Имаш еден куп воздухопловни училишта низ Европа, поготово Шпанија која според мене е европската Флорида.
САД се повеќе се оди по hour building и TR (барем европјаните). Конверзијата помеѓу лиценците е кошмар и не знам што ќе биде попаметно, за време и пари кон она што целиш, а тоа е веројатно пилот некаде во Европа. САД веќе не е опција.
Би ти препорачал да разгледаш повеќе училишта и да посетиш повеќе странски форуми каде вакви проблеми се разглабаат буквално секој ден од голем дел на луѓе. Разгледај ја датабазата на воздухопловни училишта:
http://www.icao.int/td/
И читај го редовно PPrune.
http://www.pprune.org/professional-pilo ... tudies-14/
Со среќа!
САД се повеќе се оди по hour building и TR (барем европјаните). Конверзијата помеѓу лиценците е кошмар и не знам што ќе биде попаметно, за време и пари кон она што целиш, а тоа е веројатно пилот некаде во Европа. САД веќе не е опција.
Би ти препорачал да разгледаш повеќе училишта и да посетиш повеќе странски форуми каде вакви проблеми се разглабаат буквално секој ден од голем дел на луѓе. Разгледај ја датабазата на воздухопловни училишта:
http://www.icao.int/td/
И читај го редовно PPrune.
http://www.pprune.org/professional-pilo ... tudies-14/
Со среќа!
Airplanes usually kill you quickly - a woman takes her time.
- lgacevski
- Падобранец
- Posts: 1
- Joined: 07 Aug 2009, 00:20
- Contact:
pilotska obuka vo sad
poseti go Naples Air center na web. Tie vrsat obuka i se certificirani od CAA UK. Znaci vrsat JAA training i isto taka vrsat conversii od FAA u JAA. Jas licno imam kontaktirano so sefot na obuka na piloti tamu i mi potvrdi deka ustvari po zavrsena obuka i polozeni ispiti kandidatot se steknuva so UK CAA CPL ili za sto i da imaat obuka tamu. Edinstveno nesto sto ne moze da se vrsi obuka tamu e IFR, zatoa sto po JAR FCL, za JAA IFR-ot mora da se izvrsi obuka vo zemja clenka na JAA.
nivnata web-strana e: http://www.naples-air-center.com/
ako ti treba povekje informacii pisi na forumov.
decki super forum nema sto
Pozdrav
nivnata web-strana e: http://www.naples-air-center.com/
ako ti treba povekje informacii pisi na forumov.
decki super forum nema sto
Pozdrav
Who is online
Users browsing this forum: Google [Bot] and 1 guest