Како да се стане цивилен пилот?

Пилотски муабети и случувања.
Pilot's talks and events.
Post Reply
User avatar
Scylla
Капетан на Concorde
Капетан на Concorde
Posts: 4913
Joined: 12 Jul 2006, 03:21
Location: Лозана
Contact:

Како да се стане цивилен пилот?

Post by Scylla »

Каква е процедурата за еден да стане цивилен пилот? Кои се нормите, каков тренинг треба да се помине и слично. Од првиот ден кога некој ќе одлучи да стане пилот до дозволата за цивилно летање.
User avatar
avijacijamk
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 2476
Joined: 18 Jul 2006, 13:23
Location: Skopje, Republic of Macedonia
Contact:

Post by avijacijamk »

Изгледа ова ја треба да го одговорам. За да станеш цивилен пилот најпрво треба да бидеш екстремно здрав. После тоа треба да имаш пари, после тоа треба да ти фаќа кликерот, да ти лежи летањето и нај важно да имаш желба за тоа. :lol:

Се шалам,

За да станеш пилот во МК треба да отидеш во некој аеро клуб кој врши обука на пилоти за моторно летање. Они ќе ти дадат упат за на Воздухопловна медицина. После со тој упат одиш на Воздухопловна медицина и правиш лекарски преглед (целосен). Кога ќе добиеш лекарско уверение од Др. Качев, одиш во УЦВП (Управата за Цивилна Воздушна Пловидба) да си земеш летачка книшка и да те заведат во евиденција. После тоа почнуваш со обука за спортски пилот на авион. За да земеш спортска дозвола или PPL(Private Pilot Licence) ти треба вкупен налет од околу 60 часови. Теоретски треба да бидеш подготвен за предметите што треба да ги полагаш во УЦВП. Таму ти издаваат решение за полагање на испити за спортски пилот на авион. Треба да освоиш (бар ја кога полагав) минимум 85% од сите испити, освен од испитот за експотација на авион, каде требаше да имаш 100% точни одговори од прашањата за вонредни постапки. И кога ќе положиш добиваш дозвола за спортски пилот.
User avatar
Scylla
Капетан на Concorde
Капетан на Concorde
Posts: 4913
Joined: 12 Jul 2006, 03:21
Location: Лозана
Contact:

Post by Scylla »

Значи тоа е процедурата за спортски пилот или PPL (Private Pilot Licence). Што е наредниот чекор?

Нареден чекор е обука за добивање на дозвола за професионален пилот.
Тоа значи дека треба да имаш налет се вкупно околу 150 часови. Положена теорија за професионални пилоти и да полагаш. Исто треба и лекарско уверенија за професионални пилоти или Б категорија.
User avatar
fly_macedonia
Спортски пилот
Спортски пилот
Posts: 373
Joined: 04 Aug 2006, 19:09
Location: Скопје, Р. Македонија
Contact:

Post by fly_macedonia »

А може да ни кажеш успат колку ќе не чини се ова, и летањето и сите пропратни ствари?
Зачленете се на VATSIM
User avatar
avijacijamk
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 2476
Joined: 18 Jul 2006, 13:23
Location: Skopje, Republic of Macedonia
Contact:

Post by avijacijamk »

Нареден чекор е обука за добивање на дозвола за професионален пилот.
Тоа значи дека треба да имаш налет се вкупно околу 150 часови. Положена теорија за професионални пилоти и да полагаш. Исто треба и лекарско уверенија за професионални пилоти или Б категорија.[/quote]
User avatar
avijacijamk
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 2476
Joined: 18 Jul 2006, 13:23
Location: Skopje, Republic of Macedonia
Contact:

Post by avijacijamk »

После професионален пилот имате опција да земете инструментално летање и двомоторен авион. Тоа не се дозволи туку само овластувања. Значи одприлика треба да имаш вкупен налет од 200-250 часови. После тоа се оди на испит и ако положиш овластувањата ти се пишуваат во дозволата.
Откако го имаш се тоа можеш да земеш теорија за ATPL (AIRLINE TRANSPORT PILOT LICENCE) откога ќе имаш 1500 часови налет. И со тоа си овластен да леташ патнички авиони.
Меѓутоа за да леташ големи авиони, треба да имаш и упишан тип на авион како на пример B737,CRJ-900, LJ60 и така натаму. За да упишеш тип треба да поминеш обука на симулатор на тој тип на авион и кога ќе завршиш ќе почнеш како копилот и после капетан, па после капетан-инструктор и тоа е тоа.

Ова беше на кратко само како да ви стане јасно иначе има и некои комбинации во обуката како што е FROZEN ATPL, ама нејќам сеа да ве малтретирам.
User avatar
avijacijamk
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 2476
Joined: 18 Jul 2006, 13:23
Location: Skopje, Republic of Macedonia
Contact:

Post by avijacijamk »

fly_macedonia wrote:А може да ни кажеш успат колку ќе не чини се ова, и летањето и сите пропратни ствари?
е сеа спортката дозвола ќе те кошта од 6000-9000 евра, професионалната, инструменталното и дво моторен авион околу 30 000 евра, ATPL околу 2500 евра, симулатор од 15 000 до 40 000 (зависи кој тип) евра.
User avatar
NaTaSHa
Падобранец
Падобранец
Posts: 4
Joined: 02 Sep 2006, 18:10
Contact:

Post by NaTaSHa »

Slucajno naletav na forumov i moram da priznaam deka e odlicen.Imam 17 godini i sakam da stanam civilen pilot.Pronajdov eden kup akademii i pilotski skoli no najblisku do nas e skolata na JAT.Dali nekoj ima informacii kolku cini celokupnoto skoluvanje za civilen pilot?Isto taka pronajdov vo svetot nekolku kompanii koi go finansiraat shkoluvanjeto so obvrska posle toa da bides niven vraboten na odreden period.Dali nekoj poznava takva kompanija vo Evropa?
User avatar
avijacijamk
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 2476
Joined: 18 Jul 2006, 13:23
Location: Skopje, Republic of Macedonia
Contact:

Post by avijacijamk »

Школувањето во ЈАТ ќе ти излезе околу 60.000 евра, а дали некој ќе те вработи после тоа школување .........????? :x
Премногу анализа доведува до парализа!!!
[url]http://www.avijacija.com.mk[/url]
User avatar
NaTaSHa
Падобранец
Падобранец
Posts: 4
Joined: 02 Sep 2006, 18:10
Contact:

Post by NaTaSHa »

avijacijamk wrote:Школувањето во ЈАТ ќе ти излезе околу 60.000 евра, а дали некој ќе те вработи после тоа школување .........????? :x
Blagodaram za informacijata i iznenadena sum od cenata na JAT zosto za mnogu pomalku moze da se studira vo SAD vo skoli na poznati svetski aviokompanii ama verojatno na cenata vlijae i toa sto JAT e edinstvena akademija ovde.Uste na drzavata da i tekne da dava stipendii za ucenicite koi sakaat da stanat piloti....
User avatar
avijacijamk
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 2476
Joined: 18 Jul 2006, 13:23
Location: Skopje, Republic of Macedonia
Contact:

Post by avijacijamk »

По новиот закон за воздухопловство кај нас, школите во САД доколку не се сертифицирани од JAA поточно ако не работат по стандардите на JAR, не се важат дозволите во Македонија...
Премногу анализа доведува до парализа!!!
[url]http://www.avijacija.com.mk[/url]
User avatar
fly_macedonia
Спортски пилот
Спортски пилот
Posts: 373
Joined: 04 Aug 2006, 19:09
Location: Скопје, Р. Македонија
Contact:

Post by fly_macedonia »

NaTaSHa wrote:Uste na drzavata da i tekne da dava stipendii za ucenicite koi sakaat da stanat piloti....
Логично изгледа државата да дава стипендии за школување на воени пилоти и контролори на летање, а за цивилен пилот треба да даваат стипендии пред се авиокомпаниите, ама ништо не биднува за жал :evil: :evil: :evil:
Зачленете се на VATSIM
User avatar
NaTaSHa
Падобранец
Падобранец
Posts: 4
Joined: 02 Sep 2006, 18:10
Contact:

Post by NaTaSHa »

e bi trebalo da bide taka ama ne.Dosega pronajdov samo nekolku aviokompanii koi davaat stipendii za civilni piloti megutoa tie najcesto se vo Afrika.No problemot e vo toa sto retki se aviokompaniite koi prifakaat internacionalni studenti.Ako nekoj poznava takva aviokompanija poblisku neka kaze
User avatar
avijacijamk
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 2476
Joined: 18 Jul 2006, 13:23
Location: Skopje, Republic of Macedonia
Contact:

Post by avijacijamk »

Е тоа тешко, никоја компанија нема да плати целосно школување на пилоти од нула, сите сакаат готови пилоти...
Премногу анализа доведува до парализа!!!
[url]http://www.avijacija.com.mk[/url]
User avatar
NaTaSHa
Падобранец
Падобранец
Posts: 4
Joined: 02 Sep 2006, 18:10
Contact:

Post by NaTaSHa »

avijacijamk wrote:Е тоа тешко, никоја компанија нема да плати целосно школување на пилоти од нула, сите сакаат готови пилоти...

E znaci trebe da imam tatko ili pretsedatel ili vladika za da stanam pilot....kolku utesno..:)))

Жалосно, но вистинито... :evil:
User avatar
fly_macedonia
Спортски пилот
Спортски пилот
Posts: 373
Joined: 04 Aug 2006, 19:09
Location: Скопје, Р. Македонија
Contact:

Post by fly_macedonia »

За жал така е, тоа и јас го сфатив од неодамна :glava_vo_zid: :glava_vo_zid: :glava_vo_zid: :glava_vo_zid: :glava_vo_zid:
Зачленете се на VATSIM
User avatar
Moscow_BoY
Падобранец
Падобранец
Posts: 15
Joined: 26 Sep 2006, 22:14
Contact:

Post by Moscow_BoY »

Јас сакам да студирам на Московскиот Универзитет. Па ќе видиме што ќе искочи од тоа.
User avatar
avijacijamk
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 2476
Joined: 18 Jul 2006, 13:23
Location: Skopje, Republic of Macedonia
Contact:

Post by avijacijamk »

Moscow_BoY wrote:Јас сакам да студирам на Московскиот Универзитет. Па ќе видиме што ќе искочи од тоа.
Ти држиме среќа и се надевам дека ќе ти се исполни желбата.
Премногу анализа доведува до парализа!!!
[url]http://www.avijacija.com.mk[/url]
User avatar
Arti.Intelligence
Падобранец
Падобранец
Posts: 6
Joined: 06 Nov 2006, 21:04
Location: Gostivar
Contact:

Post by Arti.Intelligence »

Zdravo, dechki. Alal vi vera za ova forumov i za celata taa strana, mislam deka sepak beshe redno na nekoj da mu tekne.
Sega, me interesirashe koga kje zemesh sportska dozvola, imash li pravo da letash so svoj sopstven avion i kako odat cenite na eden obichen avion shto bi bil za chetvorica. Ili ako sepak, gresham, prostete mi, jas sepak sum student vo solun (programiranje) i sakam ova leto da pochnam so kursot. Kje mozhe toa malku okolu dozvolata za poseduvanje sopstven avion.
Fala odnapred.

Odlichno..!
Nothing is impossible....
User avatar
avijacijamk
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 2476
Joined: 18 Jul 2006, 13:23
Location: Skopje, Republic of Macedonia
Contact:

Post by avijacijamk »

Друже добро ни дојде на форумов и баш ми е мило што ти се допаѓа страната која се уште не е готова. Што се однесува до твоето прашање еве одговор:

Смееш да леташ патници доколку имаш спортска дозвола за моторен пилот, но не смееш комерцијално да ги леташ т.е. да им наплаќаш.

Еден авион со четири седишта (нај популарен Цесна) кој кошта од 30000-150000 евра на старо, зависно од ресурсот и опремата во авионот.
Премногу анализа доведува до парализа!!!
[url]http://www.avijacija.com.mk[/url]
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests