Како да се стане цивилен пилот?
- Scylla
- Капетан на Concorde
- Posts: 4913
- Joined: 12 Jul 2006, 03:21
- Location: Лозана
- Contact:
Како да се стане цивилен пилот?
Каква е процедурата за еден да стане цивилен пилот? Кои се нормите, каков тренинг треба да се помине и слично. Од првиот ден кога некој ќе одлучи да стане пилот до дозволата за цивилно летање.
- avijacijamk
- Капетан на А380
- Posts: 2476
- Joined: 18 Jul 2006, 13:23
- Location: Skopje, Republic of Macedonia
- Contact:
Изгледа ова ја треба да го одговорам. За да станеш цивилен пилот најпрво треба да бидеш екстремно здрав. После тоа треба да имаш пари, после тоа треба да ти фаќа кликерот, да ти лежи летањето и нај важно да имаш желба за тоа.
Се шалам,
За да станеш пилот во МК треба да отидеш во некој аеро клуб кој врши обука на пилоти за моторно летање. Они ќе ти дадат упат за на Воздухопловна медицина. После со тој упат одиш на Воздухопловна медицина и правиш лекарски преглед (целосен). Кога ќе добиеш лекарско уверение од Др. Качев, одиш во УЦВП (Управата за Цивилна Воздушна Пловидба) да си земеш летачка книшка и да те заведат во евиденција. После тоа почнуваш со обука за спортски пилот на авион. За да земеш спортска дозвола или PPL(Private Pilot Licence) ти треба вкупен налет од околу 60 часови. Теоретски треба да бидеш подготвен за предметите што треба да ги полагаш во УЦВП. Таму ти издаваат решение за полагање на испити за спортски пилот на авион. Треба да освоиш (бар ја кога полагав) минимум 85% од сите испити, освен од испитот за експотација на авион, каде требаше да имаш 100% точни одговори од прашањата за вонредни постапки. И кога ќе положиш добиваш дозвола за спортски пилот.
Се шалам,
За да станеш пилот во МК треба да отидеш во некој аеро клуб кој врши обука на пилоти за моторно летање. Они ќе ти дадат упат за на Воздухопловна медицина. После со тој упат одиш на Воздухопловна медицина и правиш лекарски преглед (целосен). Кога ќе добиеш лекарско уверение од Др. Качев, одиш во УЦВП (Управата за Цивилна Воздушна Пловидба) да си земеш летачка книшка и да те заведат во евиденција. После тоа почнуваш со обука за спортски пилот на авион. За да земеш спортска дозвола или PPL(Private Pilot Licence) ти треба вкупен налет од околу 60 часови. Теоретски треба да бидеш подготвен за предметите што треба да ги полагаш во УЦВП. Таму ти издаваат решение за полагање на испити за спортски пилот на авион. Треба да освоиш (бар ја кога полагав) минимум 85% од сите испити, освен од испитот за експотација на авион, каде требаше да имаш 100% точни одговори од прашањата за вонредни постапки. И кога ќе положиш добиваш дозвола за спортски пилот.
- Scylla
- Капетан на Concorde
- Posts: 4913
- Joined: 12 Jul 2006, 03:21
- Location: Лозана
- Contact:
Значи тоа е процедурата за спортски пилот или PPL (Private Pilot Licence). Што е наредниот чекор?
Нареден чекор е обука за добивање на дозвола за професионален пилот.
Тоа значи дека треба да имаш налет се вкупно околу 150 часови. Положена теорија за професионални пилоти и да полагаш. Исто треба и лекарско уверенија за професионални пилоти или Б категорија.
Нареден чекор е обука за добивање на дозвола за професионален пилот.
Тоа значи дека треба да имаш налет се вкупно околу 150 часови. Положена теорија за професионални пилоти и да полагаш. Исто треба и лекарско уверенија за професионални пилоти или Б категорија.
- fly_macedonia
- Спортски пилот
- Posts: 373
- Joined: 04 Aug 2006, 19:09
- Location: Скопје, Р. Македонија
- Contact:
- avijacijamk
- Капетан на А380
- Posts: 2476
- Joined: 18 Jul 2006, 13:23
- Location: Skopje, Republic of Macedonia
- Contact:
- avijacijamk
- Капетан на А380
- Posts: 2476
- Joined: 18 Jul 2006, 13:23
- Location: Skopje, Republic of Macedonia
- Contact:
После професионален пилот имате опција да земете инструментално летање и двомоторен авион. Тоа не се дозволи туку само овластувања. Значи одприлика треба да имаш вкупен налет од 200-250 часови. После тоа се оди на испит и ако положиш овластувањата ти се пишуваат во дозволата.
Откако го имаш се тоа можеш да земеш теорија за ATPL (AIRLINE TRANSPORT PILOT LICENCE) откога ќе имаш 1500 часови налет. И со тоа си овластен да леташ патнички авиони.
Меѓутоа за да леташ големи авиони, треба да имаш и упишан тип на авион како на пример B737,CRJ-900, LJ60 и така натаму. За да упишеш тип треба да поминеш обука на симулатор на тој тип на авион и кога ќе завршиш ќе почнеш како копилот и после капетан, па после капетан-инструктор и тоа е тоа.
Ова беше на кратко само како да ви стане јасно иначе има и некои комбинации во обуката како што е FROZEN ATPL, ама нејќам сеа да ве малтретирам.
Откако го имаш се тоа можеш да земеш теорија за ATPL (AIRLINE TRANSPORT PILOT LICENCE) откога ќе имаш 1500 часови налет. И со тоа си овластен да леташ патнички авиони.
Меѓутоа за да леташ големи авиони, треба да имаш и упишан тип на авион како на пример B737,CRJ-900, LJ60 и така натаму. За да упишеш тип треба да поминеш обука на симулатор на тој тип на авион и кога ќе завршиш ќе почнеш како копилот и после капетан, па после капетан-инструктор и тоа е тоа.
Ова беше на кратко само како да ви стане јасно иначе има и некои комбинации во обуката како што е FROZEN ATPL, ама нејќам сеа да ве малтретирам.
- avijacijamk
- Капетан на А380
- Posts: 2476
- Joined: 18 Jul 2006, 13:23
- Location: Skopje, Republic of Macedonia
- Contact:
е сеа спортката дозвола ќе те кошта од 6000-9000 евра, професионалната, инструменталното и дво моторен авион околу 30 000 евра, ATPL околу 2500 евра, симулатор од 15 000 до 40 000 (зависи кој тип) евра.fly_macedonia wrote:А може да ни кажеш успат колку ќе не чини се ова, и летањето и сите пропратни ствари?
- NaTaSHa
- Падобранец
- Posts: 4
- Joined: 02 Sep 2006, 18:10
- Contact:
Slucajno naletav na forumov i moram da priznaam deka e odlicen.Imam 17 godini i sakam da stanam civilen pilot.Pronajdov eden kup akademii i pilotski skoli no najblisku do nas e skolata na JAT.Dali nekoj ima informacii kolku cini celokupnoto skoluvanje za civilen pilot?Isto taka pronajdov vo svetot nekolku kompanii koi go finansiraat shkoluvanjeto so obvrska posle toa da bides niven vraboten na odreden period.Dali nekoj poznava takva kompanija vo Evropa?
- avijacijamk
- Капетан на А380
- Posts: 2476
- Joined: 18 Jul 2006, 13:23
- Location: Skopje, Republic of Macedonia
- Contact:
- NaTaSHa
- Падобранец
- Posts: 4
- Joined: 02 Sep 2006, 18:10
- Contact:
Blagodaram za informacijata i iznenadena sum od cenata na JAT zosto za mnogu pomalku moze da se studira vo SAD vo skoli na poznati svetski aviokompanii ama verojatno na cenata vlijae i toa sto JAT e edinstvena akademija ovde.Uste na drzavata da i tekne da dava stipendii za ucenicite koi sakaat da stanat piloti....avijacijamk wrote:Школувањето во ЈАТ ќе ти излезе околу 60.000 евра, а дали некој ќе те вработи после тоа школување .........?????
- avijacijamk
- Капетан на А380
- Posts: 2476
- Joined: 18 Jul 2006, 13:23
- Location: Skopje, Republic of Macedonia
- Contact:
- fly_macedonia
- Спортски пилот
- Posts: 373
- Joined: 04 Aug 2006, 19:09
- Location: Скопје, Р. Македонија
- Contact:
Логично изгледа државата да дава стипендии за школување на воени пилоти и контролори на летање, а за цивилен пилот треба да даваат стипендии пред се авиокомпаниите, ама ништо не биднува за жалNaTaSHa wrote:Uste na drzavata da i tekne da dava stipendii za ucenicite koi sakaat da stanat piloti....
Зачленете се на VATSIM
- NaTaSHa
- Падобранец
- Posts: 4
- Joined: 02 Sep 2006, 18:10
- Contact:
- avijacijamk
- Капетан на А380
- Posts: 2476
- Joined: 18 Jul 2006, 13:23
- Location: Skopje, Republic of Macedonia
- Contact:
- NaTaSHa
- Падобранец
- Posts: 4
- Joined: 02 Sep 2006, 18:10
- Contact:
- fly_macedonia
- Спортски пилот
- Posts: 373
- Joined: 04 Aug 2006, 19:09
- Location: Скопје, Р. Македонија
- Contact:
- Moscow_BoY
- Падобранец
- Posts: 15
- Joined: 26 Sep 2006, 22:14
- Contact:
- avijacijamk
- Капетан на А380
- Posts: 2476
- Joined: 18 Jul 2006, 13:23
- Location: Skopje, Republic of Macedonia
- Contact:
- Arti.Intelligence
- Падобранец
- Posts: 6
- Joined: 06 Nov 2006, 21:04
- Location: Gostivar
- Contact:
Zdravo, dechki. Alal vi vera za ova forumov i za celata taa strana, mislam deka sepak beshe redno na nekoj da mu tekne.
Sega, me interesirashe koga kje zemesh sportska dozvola, imash li pravo da letash so svoj sopstven avion i kako odat cenite na eden obichen avion shto bi bil za chetvorica. Ili ako sepak, gresham, prostete mi, jas sepak sum student vo solun (programiranje) i sakam ova leto da pochnam so kursot. Kje mozhe toa malku okolu dozvolata za poseduvanje sopstven avion.
Fala odnapred.
Odlichno..!
Sega, me interesirashe koga kje zemesh sportska dozvola, imash li pravo da letash so svoj sopstven avion i kako odat cenite na eden obichen avion shto bi bil za chetvorica. Ili ako sepak, gresham, prostete mi, jas sepak sum student vo solun (programiranje) i sakam ova leto da pochnam so kursot. Kje mozhe toa malku okolu dozvolata za poseduvanje sopstven avion.
Fala odnapred.
Odlichno..!
Nothing is impossible....
- avijacijamk
- Капетан на А380
- Posts: 2476
- Joined: 18 Jul 2006, 13:23
- Location: Skopje, Republic of Macedonia
- Contact:
Друже добро ни дојде на форумов и баш ми е мило што ти се допаѓа страната која се уште не е готова. Што се однесува до твоето прашање еве одговор:
Смееш да леташ патници доколку имаш спортска дозвола за моторен пилот, но не смееш комерцијално да ги леташ т.е. да им наплаќаш.
Еден авион со четири седишта (нај популарен Цесна) кој кошта од 30000-150000 евра на старо, зависно од ресурсот и опремата во авионот.
Смееш да леташ патници доколку имаш спортска дозвола за моторен пилот, но не смееш комерцијално да ги леташ т.е. да им наплаќаш.
Еден авион со четири седишта (нај популарен Цесна) кој кошта од 30000-150000 евра на старо, зависно од ресурсот и опремата во авионот.
Премногу анализа доведува до парализа!!!
[url]http://www.avijacija.com.mk[/url]
[url]http://www.avijacija.com.mk[/url]
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 8 guests