Како се менува авионска гума?

За сите оние кои не се плашат да ги извалкаат рацете и облеката.
For those who are not afraid to get messy clothes and hands.
Post Reply
User avatar
Misirkov
Падобранец
Падобранец
Posts: 93
Joined: 26 Sep 2006, 12:49
Contact:

Како се менува авионска гума?

Post by Misirkov »

:?:

Eden B747 ima 30 gumi, no nikogash ne sum videl kako gi menuvaat. Pa se zainteresirav da doznaam kako se pravi.

Znam ima piloti, no dali voopshto ima poseti od mehanichari na sajtov?
User avatar
avijacijamk
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 2476
Joined: 18 Jul 2006, 13:23
Location: Skopje, Republic of Macedonia
Contact:

Post by avijacijamk »

Ух, малце тешко прашање. На форумов не ми се верува дека има механичари, ама може некој и да не изненади. Што се однесува до менување на гума на б737 сум гледал една емисија на дискавери и не е баш тешко. Доаѓаат двајца го дигаат авионот со специјална дигалка, отштрафуваат милијарда шрафови и ја менуваат, ако го најдам документарецот ќе го ставам на нет да го симнете.
Премногу анализа доведува до парализа!!!
[url]http://www.avijacija.com.mk[/url]
User avatar
Scylla
Капетан на Concorde
Капетан на Concorde
Posts: 4913
Joined: 12 Jul 2006, 03:21
Location: Лозана
Contact:

Post by Scylla »

Од она што сум го гледал - горе-долу слично како кај еден автомобил. Инаку, кај Б747 дигалката е интересна, за да се крени, го користи притисокот од азотот од истата гума, а после тоа се враќа назад за да се спушти.
Airplanes usually kill you quickly - a woman takes her time.
User avatar
Misirkov
Падобранец
Падобранец
Posts: 93
Joined: 26 Sep 2006, 12:49
Contact:

Post by Misirkov »

Izvini, no jas imam fobija od avtomobili, taka shto ne vozam nitu znam kako se menuva guma.

Dali kje ti e teshko da objasnish malku podetalno toa shto go napisha?

Ushte ednash izvini ako deluva chudno postot.
" I blagodaram na Makedonija shto go dade Aleksandar Veliki i antichkata istorija. "
User avatar
Scylla
Капетан на Concorde
Капетан на Concorde
Posts: 4913
Joined: 12 Jul 2006, 03:21
Location: Лозана
Contact:

Post by Scylla »

Отприлика оди вака.

Прво авионот се крева на дигалка. Дигалката работи на притисок. Кај автомобилските дигалки, кревањето се прави со вртење на навој, на тој начин се крева автомобилот. Бидејќи авионот е далеку потежок и е потребен огромен притисок, дигалката работи на поинаков начин. Наместо навој, дигалката ја крева масата со пуштање на гас под огромен притисок во неа, што прави авионот да се подигне (делот кај гумата). Овој гас е азот, и доаѓа директно од самата гума (се поврзува вентилот од гумата со отвор на дигалката и така се пренесува гасот). Потоа се одвртуваат штрафовите од тркалото, се заменува комплетно целото тркало, се враќа наместо и штрафовите се вртат до точно определено место (се мери со апарат колкав притисок држат) и истиот гас кој е во дигалката се враќа со истото црево во гумата и на тој начин се спушта долу.

Се надевам ти е појасно сега, ова го кажувам грубо бидејќи пред неколку месеци го гледав на ТВ, ако некој знае повеќе нека ме исправи.

Поздрав.
Airplanes usually kill you quickly - a woman takes her time.
User avatar
BORG
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 1328
Joined: 15 Jul 2006, 23:09
Location: YYZ Toronto -Mississauga ON
Contact:

Post by BORG »

Scylla wrote:Отприлика оди вака.

Прво авионот се крева на дигалка. Дигалката работи на притисок. Кај автомобилските дигалки, кревањето се прави со вртење на навој, на тој начин се крева автомобилот. Бидејќи авионот е далеку потежок и е потребен огромен притисок, дигалката работи на поинаков начин. Наместо навој, дигалката ја крева масата со пуштање на гас под огромен притисок во неа, што прави авионот да се подигне (делот кај гумата). Овој гас е азот, и доаѓа директно од самата гума (се поврзува вентилот од гумата со отвор на дигалката и така се пренесува гасот). Потоа се одвртуваат штрафовите од тркалото, се заменува комплетно целото тркало, се враќа наместо и штрафовите се вртат до точно определено место (се мери со апарат колкав притисок држат) и истиот гас кој е во дигалката се враќа со истото црево во гумата и на тој начин се спушта долу.

Се надевам ти е појасно сега, ова го кажувам грубо бидејќи пред неколку месеци го гледав на ТВ, ако некој знае повеќе нека ме исправи.

Поздрав.
eve edna slikicka kako seto toa izglea

Image
User avatar
avijacijamk
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 2476
Joined: 18 Jul 2006, 13:23
Location: Skopje, Republic of Macedonia
Contact:

Post by avijacijamk »

Одлична фотка БРАВО Борг. Ако не се лажам ова е 777.
Премногу анализа доведува до парализа!!!
[url]http://www.avijacija.com.mk[/url]
User avatar
BORG
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 1328
Joined: 15 Jul 2006, 23:09
Location: YYZ Toronto -Mississauga ON
Contact:

Post by BORG »

Image
User avatar
BORG
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 1328
Joined: 15 Jul 2006, 23:09
Location: YYZ Toronto -Mississauga ON
Contact:

Post by BORG »

User avatar
Falcon
Капетан на B747
Капетан на  B747
Posts: 826
Joined: 06 Mar 2008, 19:59
Location: Macedonia
Contact:

Post by Falcon »

Misirkov wrote::?:
Znam ima piloti, no dali voopshto ima poseti od mehanichari na sajtov?
avijacijamk wrote:Ух, малце тешко прашање. На форумов не ми се верува дека има механичари, ама може некој и да не изненади.
Има, како нема! И тоа и со странски и со македонски дозволи! Само повеќето не се баш многу активни.

Друга работа е тоа што механичарите се остручени за одредени типови на авиони, а барем со македонска дозвола немаме ниту еден со впишан тип Боинг 747.
User avatar
zlatko83
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 1644
Joined: 10 Sep 2006, 16:47
Location: Skopje
Contact:

Post by zlatko83 »

jas sum mehanicar ili potocno inzinjer za civilna i voena avijacija :oops:
User avatar
Tanja
Едриличар
Едриличар
Posts: 221
Joined: 21 Nov 2007, 16:13
Contact:

Post by Tanja »

zlatko, mehanicar si ili inzener zatoa sto ima golema razlika.
User avatar
zlatko83
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 1644
Joined: 10 Sep 2006, 16:47
Location: Skopje
Contact:

Post by zlatko83 »

vo svajcarija postojat mehanicar so b1 licenca ona sto e mehnaicar
a inace sum inzinjer na voena avijacija.
User avatar
Falcon
Капетан на B747
Капетан на  B747
Posts: 826
Joined: 06 Mar 2008, 19:59
Location: Macedonia
Contact:

Post by Falcon »

Tanja wrote:zlatko, mehanicar si ili inzener zatoa sto ima golema razlika.
zlatko83 wrote:vo svajcarija postojat mehanicar so b1 licenca ona sto e mehnaicar
a inace sum inzinjer na voena avijacija.
Според ЈАР-66 и сегашниот ЕАЅА Part 66 кој важи во земјите на ЕУ и EFTA (но не и во Македонија!), мислам дека луѓето кои работат на техничко одржување едноставно се именуваат како „Holder of an Аircraft Мaintenance Licence“ и не се класифицирани како механичари, инженери итн. Различните категори на дозволи (A, B1, B2, C) се добиваат како резултат на соодветна обука, време поминато во стажирање во овластени организации за техничко одржување и се разбира - положени испити.

Според тоа, јас прашањето го разбирам во правец на тоа какво образование дадениот професионалец има оформено, а не каква дозвола има стекнато. На пример, и магистер (M.S., M.Engr.) и дипломиран инженер (B.S., B.Engr.) и човек со соодветно средно образование - сите можат да имаат B1 дозвола, но тоа не значи дека сите се инженери. Дури можно е некој дипломиран инженер да не е овластен или во даден момент да има само дозвола од категорија А некој, се разбира - многу поискусен механичар (т.н. „мајстор“) да има дозвола од категорија С.

Барем јас така ги сфаќам работите... Вие што мислите?
User avatar
Tanja
Едриличар
Едриличар
Posts: 221
Joined: 21 Nov 2007, 16:13
Contact:

Post by Tanja »

Falcon e vo pravo. jas na pr. sum inzener no nemam nikakva licenca. zatoa i me zbuni zlatko koga go napisa toa
User avatar
gocem
Падобранец
Падобранец
Posts: 68
Joined: 30 Mar 2009, 05:59
Location: Skopje,R.Makedonija

Post by gocem »

BORG wrote:
Scylla wrote:Отприлика оди вака.

Прво авионот се крева на дигалка. Дигалката работи на притисок. Кај автомобилските дигалки, кревањето се прави со вртење на навој, на тој начин се крева автомобилот. Бидејќи авионот е далеку потежок и е потребен огромен притисок, дигалката работи на поинаков начин. Наместо навој, дигалката ја крева масата со пуштање на гас под огромен притисок во неа, што прави авионот да се подигне (делот кај гумата). Овој гас е азот, и доаѓа директно од самата гума (се поврзува вентилот од гумата со отвор на дигалката и така се пренесува гасот). Потоа се одвртуваат штрафовите од тркалото, се заменува комплетно целото тркало, се враќа наместо и штрафовите се вртат до точно определено место (се мери со апарат колкав притисок држат) и истиот гас кој е во дигалката се враќа со истото црево во гумата и на тој начин се спушта долу.

Се надевам ти е појасно сега, ова го кажувам грубо бидејќи пред неколку месеци го гледав на ТВ, ако некој знае повеќе нека ме исправи.

Поздрав.
eve edna slikicka kako seto toa izglea

Image


KOLKU STO JAS DOSEGA SUM VIDEL DIGALKITE KAJ AVIONITE SE NA PRINCIP NA HIDRAULIKA
A NE SO PNEVMATIKA
TUKA SE DIGAAT I PO 70 TONI
sam svoj majstor
User avatar
BORG
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 1328
Joined: 15 Jul 2006, 23:09
Location: YYZ Toronto -Mississauga ON
Contact:

Post by BORG »

gocem wrote:
BORG wrote:
Scylla wrote:Отприлика оди вака.

Прво авионот се крева на дигалка. Дигалката работи на притисок. Кај автомобилските дигалки, кревањето се прави со вртење на навој, на тој начин се крева автомобилот. Бидејќи авионот е далеку потежок и е потребен огромен притисок, дигалката работи на поинаков начин. Наместо навој, дигалката ја крева масата со пуштање на гас под огромен притисок во неа, што прави авионот да се подигне (делот кај гумата). Овој гас е азот, и доаѓа директно од самата гума (се поврзува вентилот од гумата со отвор на дигалката и така се пренесува гасот). Потоа се одвртуваат штрафовите од тркалото, се заменува комплетно целото тркало, се враќа наместо и штрафовите се вртат до точно определено место (се мери со апарат колкав притисок држат) и истиот гас кој е во дигалката се враќа со истото црево во гумата и на тој начин се спушта долу.

Се надевам ти е појасно сега, ова го кажувам грубо бидејќи пред неколку месеци го гледав на ТВ, ако некој знае повеќе нека ме исправи.

Поздрав.
eve edna slikicka kako seto toa izglea

Image


KOLKU STO JAS DOSEGA SUM VIDEL DIGALKITE KAJ AVIONITE SE NA PRINCIP NA HIDRAULIKA
A NE SO PNEVMATIKA
TUKA SE DIGAAT I PO 70 TONI
EVE TI uste EDNO VIDEO KADE STO MOZES DA VIDIS KAKO SE KORISTI SAMIOT VOZDUH OD GUMATA NA AVIONOT ZA DA SE PODIGNE SAMIOT.

http://www.youtube.com/watch?v=nR6z20BUENg

(INTERESNOTO POCNUVA NA 4min i 7 sek)

INACE NE PISUVAJ SO GOLEMI BUKVI PROCITAJ GI PRAVILATA NA FORUMOT I RAZGLEDAJ PRED DA PISUVAS NESTO.

eve ti nekolku slikicki od mene.pozdrav

Image
By goran_z,

Image
By goran_z,

Image
By goran_z,

Image
By goran_z at 2009-04-30
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests