Како се менува авионска гума?
- Misirkov
- Падобранец
- Posts: 93
- Joined: 26 Sep 2006, 12:49
- Contact:
Како се менува авионска гума?
Eden B747 ima 30 gumi, no nikogash ne sum videl kako gi menuvaat. Pa se zainteresirav da doznaam kako se pravi.
Znam ima piloti, no dali voopshto ima poseti od mehanichari na sajtov?
- avijacijamk
- Капетан на А380
- Posts: 2476
- Joined: 18 Jul 2006, 13:23
- Location: Skopje, Republic of Macedonia
- Contact:
Ух, малце тешко прашање. На форумов не ми се верува дека има механичари, ама може некој и да не изненади. Што се однесува до менување на гума на б737 сум гледал една емисија на дискавери и не е баш тешко. Доаѓаат двајца го дигаат авионот со специјална дигалка, отштрафуваат милијарда шрафови и ја менуваат, ако го најдам документарецот ќе го ставам на нет да го симнете.
Премногу анализа доведува до парализа!!!
[url]http://www.avijacija.com.mk[/url]
[url]http://www.avijacija.com.mk[/url]
- Scylla
- Капетан на Concorde
- Posts: 4913
- Joined: 12 Jul 2006, 03:21
- Location: Лозана
- Contact:
- Misirkov
- Падобранец
- Posts: 93
- Joined: 26 Sep 2006, 12:49
- Contact:
- Scylla
- Капетан на Concorde
- Posts: 4913
- Joined: 12 Jul 2006, 03:21
- Location: Лозана
- Contact:
Отприлика оди вака.
Прво авионот се крева на дигалка. Дигалката работи на притисок. Кај автомобилските дигалки, кревањето се прави со вртење на навој, на тој начин се крева автомобилот. Бидејќи авионот е далеку потежок и е потребен огромен притисок, дигалката работи на поинаков начин. Наместо навој, дигалката ја крева масата со пуштање на гас под огромен притисок во неа, што прави авионот да се подигне (делот кај гумата). Овој гас е азот, и доаѓа директно од самата гума (се поврзува вентилот од гумата со отвор на дигалката и така се пренесува гасот). Потоа се одвртуваат штрафовите од тркалото, се заменува комплетно целото тркало, се враќа наместо и штрафовите се вртат до точно определено место (се мери со апарат колкав притисок држат) и истиот гас кој е во дигалката се враќа со истото црево во гумата и на тој начин се спушта долу.
Се надевам ти е појасно сега, ова го кажувам грубо бидејќи пред неколку месеци го гледав на ТВ, ако некој знае повеќе нека ме исправи.
Поздрав.
Прво авионот се крева на дигалка. Дигалката работи на притисок. Кај автомобилските дигалки, кревањето се прави со вртење на навој, на тој начин се крева автомобилот. Бидејќи авионот е далеку потежок и е потребен огромен притисок, дигалката работи на поинаков начин. Наместо навој, дигалката ја крева масата со пуштање на гас под огромен притисок во неа, што прави авионот да се подигне (делот кај гумата). Овој гас е азот, и доаѓа директно од самата гума (се поврзува вентилот од гумата со отвор на дигалката и така се пренесува гасот). Потоа се одвртуваат штрафовите од тркалото, се заменува комплетно целото тркало, се враќа наместо и штрафовите се вртат до точно определено место (се мери со апарат колкав притисок држат) и истиот гас кој е во дигалката се враќа со истото црево во гумата и на тој начин се спушта долу.
Се надевам ти е појасно сега, ова го кажувам грубо бидејќи пред неколку месеци го гледав на ТВ, ако некој знае повеќе нека ме исправи.
Поздрав.
Airplanes usually kill you quickly - a woman takes her time.
- BORG
- Капетан на А380
- Posts: 1328
- Joined: 15 Jul 2006, 23:09
- Location: YYZ Toronto -Mississauga ON
- Contact:
eve edna slikicka kako seto toa izgleaScylla wrote:Отприлика оди вака.
Прво авионот се крева на дигалка. Дигалката работи на притисок. Кај автомобилските дигалки, кревањето се прави со вртење на навој, на тој начин се крева автомобилот. Бидејќи авионот е далеку потежок и е потребен огромен притисок, дигалката работи на поинаков начин. Наместо навој, дигалката ја крева масата со пуштање на гас под огромен притисок во неа, што прави авионот да се подигне (делот кај гумата). Овој гас е азот, и доаѓа директно од самата гума (се поврзува вентилот од гумата со отвор на дигалката и така се пренесува гасот). Потоа се одвртуваат штрафовите од тркалото, се заменува комплетно целото тркало, се враќа наместо и штрафовите се вртат до точно определено место (се мери со апарат колкав притисок држат) и истиот гас кој е во дигалката се враќа со истото црево во гумата и на тој начин се спушта долу.
Се надевам ти е појасно сега, ова го кажувам грубо бидејќи пред неколку месеци го гледав на ТВ, ако некој знае повеќе нека ме исправи.
Поздрав.
- avijacijamk
- Капетан на А380
- Posts: 2476
- Joined: 18 Jul 2006, 13:23
- Location: Skopje, Republic of Macedonia
- Contact:
- BORG
- Капетан на А380
- Posts: 1328
- Joined: 15 Jul 2006, 23:09
- Location: YYZ Toronto -Mississauga ON
- Contact:
- BORG
- Капетан на А380
- Posts: 1328
- Joined: 15 Jul 2006, 23:09
- Location: YYZ Toronto -Mississauga ON
- Contact:
- Falcon
- Капетан на B747
- Posts: 826
- Joined: 06 Mar 2008, 19:59
- Location: Macedonia
- Contact:
Misirkov wrote:
Znam ima piloti, no dali voopshto ima poseti od mehanichari na sajtov?
Има, како нема! И тоа и со странски и со македонски дозволи! Само повеќето не се баш многу активни.avijacijamk wrote:Ух, малце тешко прашање. На форумов не ми се верува дека има механичари, ама може некој и да не изненади.
Друга работа е тоа што механичарите се остручени за одредени типови на авиони, а барем со македонска дозвола немаме ниту еден со впишан тип Боинг 747.
- zlatko83
- Капетан на А380
- Posts: 1644
- Joined: 10 Sep 2006, 16:47
- Location: Skopje
- Contact:
- Tanja
- Едриличар
- Posts: 221
- Joined: 21 Nov 2007, 16:13
- Contact:
- zlatko83
- Капетан на А380
- Posts: 1644
- Joined: 10 Sep 2006, 16:47
- Location: Skopje
- Contact:
- Falcon
- Капетан на B747
- Posts: 826
- Joined: 06 Mar 2008, 19:59
- Location: Macedonia
- Contact:
Tanja wrote:zlatko, mehanicar si ili inzener zatoa sto ima golema razlika.
Според ЈАР-66 и сегашниот ЕАЅА Part 66 кој важи во земјите на ЕУ и EFTA (но не и во Македонија!), мислам дека луѓето кои работат на техничко одржување едноставно се именуваат како „Holder of an Аircraft Мaintenance Licence“ и не се класифицирани како механичари, инженери итн. Различните категори на дозволи (A, B1, B2, C) се добиваат како резултат на соодветна обука, време поминато во стажирање во овластени организации за техничко одржување и се разбира - положени испити.zlatko83 wrote:vo svajcarija postojat mehanicar so b1 licenca ona sto e mehnaicar
a inace sum inzinjer na voena avijacija.
Според тоа, јас прашањето го разбирам во правец на тоа какво образование дадениот професионалец има оформено, а не каква дозвола има стекнато. На пример, и магистер (M.S., M.Engr.) и дипломиран инженер (B.S., B.Engr.) и човек со соодветно средно образование - сите можат да имаат B1 дозвола, но тоа не значи дека сите се инженери. Дури можно е некој дипломиран инженер да не е овластен или во даден момент да има само дозвола од категорија А некој, се разбира - многу поискусен механичар (т.н. „мајстор“) да има дозвола од категорија С.
Барем јас така ги сфаќам работите... Вие што мислите?
- Tanja
- Едриличар
- Posts: 221
- Joined: 21 Nov 2007, 16:13
- Contact:
- gocem
- Падобранец
- Posts: 68
- Joined: 30 Mar 2009, 05:59
- Location: Skopje,R.Makedonija
BORG wrote:eve edna slikicka kako seto toa izgleaScylla wrote:Отприлика оди вака.
Прво авионот се крева на дигалка. Дигалката работи на притисок. Кај автомобилските дигалки, кревањето се прави со вртење на навој, на тој начин се крева автомобилот. Бидејќи авионот е далеку потежок и е потребен огромен притисок, дигалката работи на поинаков начин. Наместо навој, дигалката ја крева масата со пуштање на гас под огромен притисок во неа, што прави авионот да се подигне (делот кај гумата). Овој гас е азот, и доаѓа директно од самата гума (се поврзува вентилот од гумата со отвор на дигалката и така се пренесува гасот). Потоа се одвртуваат штрафовите од тркалото, се заменува комплетно целото тркало, се враќа наместо и штрафовите се вртат до точно определено место (се мери со апарат колкав притисок држат) и истиот гас кој е во дигалката се враќа со истото црево во гумата и на тој начин се спушта долу.
Се надевам ти е појасно сега, ова го кажувам грубо бидејќи пред неколку месеци го гледав на ТВ, ако некој знае повеќе нека ме исправи.
Поздрав.
KOLKU STO JAS DOSEGA SUM VIDEL DIGALKITE KAJ AVIONITE SE NA PRINCIP NA HIDRAULIKA
A NE SO PNEVMATIKA
TUKA SE DIGAAT I PO 70 TONI
sam svoj majstor
- BORG
- Капетан на А380
- Posts: 1328
- Joined: 15 Jul 2006, 23:09
- Location: YYZ Toronto -Mississauga ON
- Contact:
EVE TI uste EDNO VIDEO KADE STO MOZES DA VIDIS KAKO SE KORISTI SAMIOT VOZDUH OD GUMATA NA AVIONOT ZA DA SE PODIGNE SAMIOT.gocem wrote:BORG wrote:eve edna slikicka kako seto toa izgleaScylla wrote:Отприлика оди вака.
Прво авионот се крева на дигалка. Дигалката работи на притисок. Кај автомобилските дигалки, кревањето се прави со вртење на навој, на тој начин се крева автомобилот. Бидејќи авионот е далеку потежок и е потребен огромен притисок, дигалката работи на поинаков начин. Наместо навој, дигалката ја крева масата со пуштање на гас под огромен притисок во неа, што прави авионот да се подигне (делот кај гумата). Овој гас е азот, и доаѓа директно од самата гума (се поврзува вентилот од гумата со отвор на дигалката и така се пренесува гасот). Потоа се одвртуваат штрафовите од тркалото, се заменува комплетно целото тркало, се враќа наместо и штрафовите се вртат до точно определено место (се мери со апарат колкав притисок држат) и истиот гас кој е во дигалката се враќа со истото црево во гумата и на тој начин се спушта долу.
Се надевам ти е појасно сега, ова го кажувам грубо бидејќи пред неколку месеци го гледав на ТВ, ако некој знае повеќе нека ме исправи.
Поздрав.
KOLKU STO JAS DOSEGA SUM VIDEL DIGALKITE KAJ AVIONITE SE NA PRINCIP NA HIDRAULIKA
A NE SO PNEVMATIKA
TUKA SE DIGAAT I PO 70 TONI
http://www.youtube.com/watch?v=nR6z20BUENg
(INTERESNOTO POCNUVA NA 4min i 7 sek)
INACE NE PISUVAJ SO GOLEMI BUKVI PROCITAJ GI PRAVILATA NA FORUMOT I RAZGLEDAJ PRED DA PISUVAS NESTO.
eve ti nekolku slikicki od mene.pozdrav
By goran_z,
By goran_z,
By goran_z,
By goran_z at 2009-04-30
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest