Разликата е во тоа што овие седишта мора да издржат структурно оптоварување од 16 гравитациски забрзувања (16g) и да имаат појаси со воздушни перничиња!
Факт е дека Боинг веќе извесно време испорачува нови авиони во кои седиштата кои можат да издржат 16-кратно (наместо до сега стандардното 9-кратно) гравитациско оптоварување, а исто така факт е и дека воздушнните перничиња и до сега беа користени од страна на некои авиокомпании (Singapore Airlines, Japan Airlines, Cathay Pacific, Virgin). Но, тоа најчесто беше само кај седиштата во прва класа, а сега со новата директива ова станува задолжително за сите седишта кај сите воздухоплови на американските авиокомпании и странските авиокомпании кои летаат во САД.
EASA веќе размислува за вовдеување на слична регулатива во Европа во 2010 или 2011 година.
Еве неколку интернет линкови за оние кои сакаат да знаат повеќе:
http://www.flightglobal.com/articles/20 ... seats.html
http://www.nytimes.com/2009/06/30/busin ... lanes.html
За мене особено интересни се воздушните перничиња. Еве како изгледаат:

А, еве како функционираат:
http://video.popularmechanics.com/servi ... 6391930001