Био горива

За сите оние кои не се плашат да ги извалкаат рацете и облеката.
For those who are not afraid to get messy clothes and hands.
Post Reply
User avatar
kocov
Капетан на SR-71 Blackbird
Капетан на SR-71 Blackbird
Posts: 8783
Joined: 12 Jan 2008, 18:59
Location: Republika Bitola

Био горива

Post by kocov »

dali mozi da se napravi motor koj ke leta eve na bio goriva (bio dizel koj e dosta skap ili metanol bio gas) ili poradi niskiot stepen na nekoj na kompresija na ovie goriva ne mozat da se korista
brynner

Re: bio goriva

Post by brynner »

kocov wrote:dali mozi da se napravi motor koj ke leta eve na bio goriva (bio dizel koj e dosta skap ili metanol bio gas) ili poradi niskiot stepen na nekoj na kompresija na ovie goriva ne mozat da se korista
http://www.dailymail.co.uk/news/article ... s-off.html
User avatar
kocov
Капетан на SR-71 Blackbird
Капетан на SR-71 Blackbird
Posts: 8783
Joined: 12 Jan 2008, 18:59
Location: Republika Bitola

Post by kocov »

znam za ovoj proekt go dobiva od algi ovaa gorivo no mislam deka go mesaja so klasicno gorivo
User avatar
Skopjeair
H.M. MURDOCK
H.M. MURDOCK
Posts: 3197
Joined: 12 Oct 2006, 10:23
Contact:

Post by Skopjeair »

Imas Diesel Motor Centurion koj se instalira vo Cessna, Piper, Diamond i drugi avioni koj moze da raboti na Bio Dizel!
User avatar
Црн барон
Командир на Т-72
Командир на Т-72
Posts: 1042
Joined: 04 Jul 2009, 13:31
Location: Струмица, МАКЕДОНИЈА
Contact:

Post by Црн барон »

Бидејќи многу не разбирам од летала, кога бев на денот на АРМ на воениот стадион летово, во хеликоптерот Ми-17 имаше една голема жолта боца и немам појма зошто служи. На плин да не лета :lol: :lol: :lol: :se_predavam:
[img]http://i34.tinypic.com/2q38al5.jpg[/img]
''Доколку се пробијат тенковите, по нив доаѓа и победата!'' Хајнц Гудеријан
User avatar
Skopjeair
H.M. MURDOCK
H.M. MURDOCK
Posts: 3197
Joined: 12 Oct 2006, 10:23
Contact:

Post by Skopjeair »

Црвен барон wrote:Бидејќи многу не разбирам од летала, кога бев на денот на АРМ на воениот стадион летово, во хеликоптерот Ми-17 имаше една голема жолта боца и немам појма зошто служи. На плин да не лета :lol: :lol: :lol: :se_predavam:
Toa e mislam rezervoar za gorivo!
MK SU-25
Морнарички пилот
Морнарички пилот
Posts: 973
Joined: 09 Feb 2009, 21:57
Contact:

Post by MK SU-25 »

Да, додатен резервоар :lol:
Amat Victoria Curam
User avatar
Loaded_Dice
Капетан на B747
Капетан на  B747
Posts: 1256
Joined: 04 Aug 2006, 22:48
Location: Skopje, MK
Contact:

Post by Loaded_Dice »

Не ја гледам поентата од употреба на био горива како во авиони така и општо, поради што тоа е само еден обичен политички scam. Дали сте размислиле колку енергија и растителни суровини треба да се потрошат при самиот производен процес на био горива, што ги прави да бидат дури и поскапи од фосилните ? Можеби малку е offopic, aма ме интересира постапката на прозивдоство на синтетички бензин која ја користеле Германците во WW II ? Верувам дека имаат користено јаглен како почетна суровина, што би ја направила неперспективана и нееколошка за во денешно време.
User avatar
kocov
Капетан на SR-71 Blackbird
Капетан на SR-71 Blackbird
Posts: 8783
Joined: 12 Jan 2008, 18:59
Location: Republika Bitola

Post by kocov »

vidi ako se odi na biodizle na vistina mozi eve ke recam glupo bidejki golemi kolicini na hrana treba da se prerbota vo bio dizel i e maklu eve poteska postapka.No ako se zemi bio gasot se dobiva samo od izimet na zivotni nisto povke i dobivas metan gas koj mozi da se iskoristi za dobivanje na metanol ( imeno i germancite pravele sineticki metanol od jaglen) Metanolt i vo praksa e dokazano deka mozi da se koristi za avinoski motori.

http://en.wikipedia.org/wiki/Methanol

http://www.bismarcktribune.com/news/sta ... -add9-5833
brynner

Post by brynner »

Aviation biofuels: the bumpy road to scale production
FlighGlobal.com wrote:Both of the major commercial airframers have joined forces with industry peers to pursue new biofuel research initiatives, reflecting an intensification of concern about future availability of alternative fuels in the quantities required by aviation.

In January, Qatar Airways revealed plans to work with Airbus and other Qatari state entities to draw up "a detailed engineering and implementation plan for economically viable and sustainable biofuel production". At an event marking the launch of the Qatar Advanced Biofuel Platform consortium, airline chief Akbar al Baker hailed its European project partner as "more proactive than Boeing in experimenting with alternative fuels"...

[ . . . ]

... Clearly, biofuels could offer the airline industry a bottom-line boost. The questions now are: can governments afford to take a long-term view and support their development? And can they afford not to?
User avatar
Canemakedonski
Капетан на SR-71 Blackbird
Капетан на SR-71 Blackbird
Posts: 5835
Joined: 11 Nov 2006, 22:12
Location: Prilep
Contact:

Post by Canemakedonski »

Loaded_Dice wrote:Не ја гледам поентата од употреба на био горива како во авиони така и општо, поради што тоа е само еден обичен политички scam. Дали сте размислиле колку енергија и растителни суровини треба да се потрошат при самиот производен процес на био горива, што ги прави да бидат дури и поскапи од фосилните ? Можеби малку е offopic, aма ме интересира постапката на прозивдоство на синтетички бензин која ја користеле Германците во WW II ? Верувам дека имаат користено јаглен како почетна суровина, што би ја направила неперспективана и нееколошка за во денешно време.
Loaded Dice, кај постари дизел мотори за гориво можеш да користиш и масло за јадење, само литар масло за јадење е поскап од литар дизел, освен ако не набавиш користено масло од некој ресторан. Инаку во ВСВ Германците користеле гасификација на јаглен: на јагленот се дува жежок воздух и водена пареа при што се добива јаглерод моноксид и водород. Оваа смеса можи да се користи како гас за горење или преку Фишер - Тропшова синтеза да се добијат течни горива кој се почисти од тие добиени од нафта, но засега и поскапи:
http://en.wikipedia.org/wiki/Fischer%E2 ... ch_process
User avatar
Canemakedonski
Капетан на SR-71 Blackbird
Капетан на SR-71 Blackbird
Posts: 5835
Joined: 11 Nov 2006, 22:12
Location: Prilep
Contact:

Post by Canemakedonski »

MK SU-25 wrote:Да, додатен резервоар :lol:


За пилотите? :D
User avatar
alvarhanso
Тест пилот
Тест пилот
Posts: 33348
Joined: 21 Jul 2007, 13:34
Location: Skopje
Contact:

Re: Био горива

Post by alvarhanso »

Еве нешто интересно...

http://www.theengineer.co.uk/news/news- ... 97.article" onclick="window.open(this.href);return false;
http://gizmodo.com/5593406/half-a-plane ... lgae-juice" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Canemakedonski
Капетан на SR-71 Blackbird
Капетан на SR-71 Blackbird
Posts: 5835
Joined: 11 Nov 2006, 22:12
Location: Prilep
Contact:

Re: Био горива

Post by Canemakedonski »

Згодно ова со биогорива од алги. Не зафајќа обработлива земја и дава висок принос.
User avatar
alvarhanso
Тест пилот
Тест пилот
Posts: 33348
Joined: 21 Jul 2007, 13:34
Location: Skopje
Contact:

Re: Био горива

Post by alvarhanso »

Тргна работава од мртва точка...
http://www.worldcarfans.com/11101263054 ... year-award" onclick="window.open(this.href);return false;

Патем, Nissan Leaf не е ни хибрид туку 100% електрично возило.
brynner

Re: Био горива

Post by brynner »

World’s first scheduled passenger biofuel flights commence
Airbus.com wrote:Lufthansa has launched the world’s first ever daily commercial passenger flights using biofuel. The four return daily flights between Hamburg and Frankfurt will be the first in the world to use a biofuel blend using 50% Hydro-processed Esters and Fatty Acids (HEFA).This follows the approval for the use of this type of fuel by the world fuels standards body, the ASTM on July 1st and the publication of the approved standards on July 13th.

The aircraft is an Airbus A321, equipped with IAE engines (International Aero Engines). Airbus’ role is to provide technical assistance and to monitor the fuel properties. The daily flights will initially continue for six months as part of the ‘Burn Fair’ R&T project to study the long term impact of sustainable biofuels on aircraft performance.
Lufthansa launches first scheduled flights using biofuel
Lufthansa.com wrote:Lufthansa is today launching a six-month biofuel trial on regular scheduled flights. A Lufthansa Airbus A321 with the registration D-AIDG will fly the Hamburg-Frankfurt-Hamburg route four times daily. One of its engines will run on a 50/50 mix of regular fuel and biosynthetic kerosene. The biofuel for jet engines has been approved by the American Society for Testing and Materials (ASTM). Since biokerosene has similar properties to those of conventional kerosene it can be used for all aircraft types without any need for modifications to the aircraft or its engines. The first flight of the six-month trial, operating under flight number LH013, will take off today from Hamburg at 11.15 hrs (CET) bound for Frankfurt. During the six months test run period, the use of biofuel will reduce CO2 emissions by up to 1,500 tonnes.
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests