Како се станува авиомеханичар?
- zlatko83
- Капетан на А380
- Posts: 1644
- Joined: 10 Sep 2006, 16:47
- Location: Skopje
- Contact:
pa da i mehanicar spored easa se stanuva za 3 godini ama so a licenca inace so interna licenca od firma e isto se stanuva za 1 godina. inace za b1 vi treba barem uste 3 godini znaci 6 godini
inace pilot so ppl e pilot ama do kabina na 320 ili 737 mora da pominat najmalce 2 godini obuka.
inace toa tie isto kako kaj kola sofer sekoj moze za 1 mesec da stane ama mehanicar ne, i za toa ti treba 3 godisno skolo
inace pilot so ppl e pilot ama do kabina na 320 ili 737 mora da pominat najmalce 2 godini obuka.
inace toa tie isto kako kaj kola sofer sekoj moze za 1 mesec da stane ama mehanicar ne, i za toa ti treba 3 godisno skolo
- Falcon
- Капетан на B747
- Posts: 827
- Joined: 06 Mar 2008, 19:59
- Location: Macedonia
- Contact:
Гоце, а ти што си? Каква дозвола имаш?gocem wrote: za da stes pilot treba da otides vo aeroklub i so malku vrska i srekja gotovo
sega za mehanicar ti треба надворесен школски центар за тип а за пракса господ нека ти е на помош
Мислам дека работата со пилотите не е баш плукни-залепи како што велиш... Кога се кажува пилот, повеќето луѓе не мислат на човек на спортски пилот или PPL, туку на професионалец.
- Falcon
- Капетан на B747
- Posts: 827
- Joined: 06 Mar 2008, 19:59
- Location: Macedonia
- Contact:
АvijacijaМК, се сложувам со тебе.avijacijamk wrote:Ова последново што го кажа и за пилот и за механичар не е ни малце точно!!! Значи ако е толку лесно за пилот кажи во кој аеро клуб да одам да си ја пробам среќата и да најдам по некоја врска????? Што се однесува до механичарлукот сеуште кај нас не е прифатен JAROT!!!!!
Што се однесува до JARот за лиценцирање на техничкиот персонал (JAR-66), во право си, ама деновите на стариот правилник му се избројани. JAR-66 стапува на сила од 1. октомври годинава!
- gocem
- Падобранец
- Posts: 68
- Joined: 30 Mar 2009, 05:59
- Location: Skopje,R.Makedonija
што се однесува до пилотите и станување пилот знам една персона која што за 2-3 месеци ќе станеше пилотavijacijamk wrote:Ова последново што го кажа и за пилот и за механичар не е ни малце точно!!! Значи ако е толку лесно за пилот кажи во кој аеро клуб да одам да си ја пробам среќата и да најдам по некоја врска????? Што се однесува до механичарлукот сеуште кај нас не е прифатен JAROT!!!!!
која врска има JARот со механичарлукот?
Без JAR механичарот нема да знае да го оправи воздухопловот?
колку гледам авионите летаат само хеликоптерите се проблем
- gocem
- Падобранец
- Posts: 68
- Joined: 30 Mar 2009, 05:59
- Location: Skopje,R.Makedonija
јас сум еден од вас. еден сто има мислење за македонската авијација учесник на форумов. инаку имам дозвола Б категорија ме мрзеше да плагам за за камион.Falcon wrote:Гоце, а ти што си? Каква дозвола имаш?gocem wrote: za da stes pilot treba da otides vo aeroklub i so malku vrska i srekja gotovo
sega za mehanicar ti треба надворесен школски центар за тип а за пракса господ нека ти е на помош
Мислам дека работата со пилотите не е баш плукни-залепи како што велиш... Кога се кажува пилот, повеќето луѓе не мислат на човек на спортски пилот или PPL, туку на професионалец.
Работата за пилотите?
Колку Македонија има пилоти професионалци?
Колку Македонија има авиомеханичари професионалци?
Морам да имам некоја дозвола врзана за авијација за да имам мислење?
кога сме кај дозволата каква дозвола имаш ти и зошто си ги криете имињата?
Од што се криете?
- Skopjeair
- H.M. MURDOCK
- Posts: 3197
- Joined: 12 Oct 2006, 10:23
- Contact:
1. Работа немаgocem wrote:јас сум еден од вас. еден сто има мислење за македонската авијација учесник на форумов. инаку имам дозвола Б категорија ме мрзеше да плагам за за камион.Falcon wrote:Гоце, а ти што си? Каква дозвола имаш?gocem wrote: za da stes pilot treba da otides vo aeroklub i so malku vrska i srekja gotovo
sega za mehanicar ti треба надворесен школски центар за тип а за пракса господ нека ти е на помош
Мислам дека работата со пилотите не е баш плукни-залепи како што велиш... Кога се кажува пилот, повеќето луѓе не мислат на човек на спортски пилот или PPL, туку на професионалец.
Работата за пилотите?
Колку Македонија има пилоти професионалци?
Колку Македонија има авиомеханичари професионалци?
Морам да имам некоја дозвола врзана за авијација за да имам мислење?
кога сме кај дозволата каква дозвола имаш ти и зошто си ги криете имињата?
Од што се криете?
2. Има многу за авијацијата во Македонија која реално се намалува
3. Има механичари, кога дојде период да одат надвор од Македонија значи има премногу
4. Не треба да имаш дозвола ама пред да дадеш некој коментар можеш да се информираш, барем денес е лесно, го имаме Гугл
5. Ова е форум, и не значи ако имаш друго име дека се криеш
- zlatko83
- Капетан на А380
- Posts: 1644
- Joined: 10 Sep 2006, 16:47
- Location: Skopje
- Contact:
- gocem
- Падобранец
- Posts: 68
- Joined: 30 Mar 2009, 05:59
- Location: Skopje,R.Makedonija
kolku vreme treba da rabotis i kade za da po vase mislenje bide nekoj podgotven da dade svoj sud?zlatko83 wrote:koj nerabotel vo toj sistem na aviatika i ne pominal nekoe vreme nemoze mnogu da kazuva i da znae kako e da se raboti i da dava nekoi zaklucoci od toa.
vo posledno vreme se pojavuvat na forumov clenovi koi po moe mislenje previse predsuduvat a imat dosta slabo opsto znaenje od avijacija.
kaj moze da se informiras i potoa da se zdobies so kvalifikacija za da napises nesto tuka?
AKO NEKOE MISLENJE NE MI SE BENDISUVA AVTOMATSKI TOJ NE E KVALIFIKUVAN I IMA SLABO OPSTO ZNAENJE OD AVIJACIJA?
DAJ KAZETE STO DA PROCITAM ZA DA VI STANAM RAMEN
koj e reper za znaenje spored vas?
po sto e bilo koj od vas pokvalifikuvan da presuduva za avijacija odkolku jas?
- Falcon
- Капетан на B747
- Posts: 827
- Joined: 06 Mar 2008, 19:59
- Location: Macedonia
- Contact:
Ха, ха... Многу духовито, нема што!gocem wrote: јас сум еден од вас. еден сто има мислење за македонската авијација учесник на форумов. инаку имам дозвола Б категорија ме мрзеше да плагам за за камион.
Работата за пилотите?
Колку Македонија има пилоти професионалци?
Колку Македонија има авиомеханичари професионалци?
Морам да имам некоја дозвола врзана за авијација за да имам мислење?
кога сме кај дозволата каква дозвола имаш ти и зошто си ги криете имињата?
Од што се криете?
Гоце, ако дозволиш, јас би ти препорачал да не мудруваш премногу и да не „пишуваш чекови без покритие“ доколку не сакаш многу скоро членовите на овој форум да почнат да те игнорираат и да не ги забележуваат ниту твоите прашања ниту твоите коментари. Твојот досегашен стил на изразување - полн со цинизам кој се граничи со провокација, не е популарен.
- zlatko83
- Капетан на А380
- Posts: 1644
- Joined: 10 Sep 2006, 16:47
- Location: Skopje
- Contact:
gocem...ne se raboti vo ta kolku si rabotel i kolku imas iskustvo. ima ovde ludje koi ne rabotat vo avijacija no se bavat amaterski so nea i imat dobro znaenje. ima dodeka i ovde medju nas ludje koi dolgo vreme se bavat i rabotat vo toj sektor. entuzijastite i po tvoe profesijonalcite koi se bavat serijozno so ova tema moze da ocenat kolku eden clen ovde i eden covek po negovite postovi ima pojma od avijacija. ova e forum i ima mesto za site. nije koi se bavime podamna so avijacija zneme kavi bea moznosite vo makedonija da dobies informaci kako amater. jas sum blagodaren na ova platforma sto postoi mozam so ludje od mojata drzava koi se zainteresirani za avijacija da razmislam mislenje, bez ovaj forum poveceto odnim nemalo da gi zapoznam. na ova platforma mozes da stretnes ludje od 1000 profesi koi dosta pridonesuvat za informiranje od avijacija ama i od bezbednostite strukturi na makedonija. zatoa te molam ne provociraj. a ako si raspolozen za konstruktivni diskusi moze da diskutirame i poveli.
- Falcon
- Капетан на B747
- Posts: 827
- Joined: 06 Mar 2008, 19:59
- Location: Macedonia
- Contact:
Како што barbi веќе загатна а јас надополнив, на 04.07.2008 во службен весник е објавен новиот „Правилник за оспособување, проверка, дозволи и овластувања на воздухопловно-техничкиот персоналот“. Станува збор за македонска верзија на EASA Part 66! Правилникот стапува на сила на 31. септември 2009 година, со што ќе се исфрли од употреба застарениот југословенски правилник од 1989 година кој се употребуваше до сега. До тогаш техничкиот персонал ќе се обучува, испитува и овластува по старата и веќе неколку пати овде опишана методологија. Важно е да се нагласи дека започнатите стажирања и обуката ќе останат по старо! Замената на стари со нови дозволи ќе трае 5 години.
Но, со оглед на тоа дека неколку членови на овој форум коментираа или го покренаа прашањето за важноста на македонските дозволи во странство, сакам да кажам дека тоа нема да се случи преку ноќ. Потребно е македонските воздухопловни власти (АЦВ) да потпишат договор со ЕАЅА за меѓусебно прифаќање и признавање на дозволите. А за да дојде до тоа, ЕАЅА првин ќе испрати инспекција (standadization visit) во Македонија за да се види дали Part 66 дословно се спроведува.
Значи, има ќе помине уште малку време додека македонските дозволи да почнат да важат во Европа.
Но, со оглед на тоа дека неколку членови на овој форум коментираа или го покренаа прашањето за важноста на македонските дозволи во странство, сакам да кажам дека тоа нема да се случи преку ноќ. Потребно е македонските воздухопловни власти (АЦВ) да потпишат договор со ЕАЅА за меѓусебно прифаќање и признавање на дозволите. А за да дојде до тоа, ЕАЅА првин ќе испрати инспекција (standadization visit) во Македонија за да се види дали Part 66 дословно се спроведува.
Значи, има ќе помине уште малку време додека македонските дозволи да почнат да важат во Европа.
Ako ne gresam, ACV povekje od 1 god. ima status na nabljuduvac vo EASA taka sto ova i ne bi trebalo da bide nesto povekje od birokratska procedura, osobeno zatoa sto ACV, kade sto e mozno, nagolemo transponira akti na EASA namesto JAR-ovi...Falcon wrote:прашањето за важноста на македонските дозволи во странство, сакам да кажам дека тоа нема да се случи преку ноќ. Потребно е македонските воздухопловни власти (АЦВ) да потпишат договор со ЕАЅА за меѓусебно прифаќање и признавање на дозволите. А за да дојде до тоа, ЕАЅА првин ќе испрати инспекција (standadization visit) во Македонија за да се види дали Part 66 дословно се спроведува...
- Falcon
- Капетан на B747
- Posts: 827
- Joined: 06 Mar 2008, 19:59
- Location: Macedonia
- Contact:
Toчно, Македонија (преку АЦВ) има статус на набљудувач во Управниот Одбор (Management Board) на ЕАЅА, ама се плашам дека тоа не е доволно целата работа да помине подмачкано. Да не бидам сфатен погрешно, кога веќе дојдовме до овде, многу сакам работата да се заврши лесно и брзо brynner, или ти како што велиш - во духот на едноставна бирократска процедура, да не речам формалност. Ама се‘ се плашам дека работата може малку да запне. Еве зошто: спроведувањето на Part 66 (Certifying Staff) е поврзано со спроведувањето на Part 147 (Training Organisation Requirements) и до некаде со Part 145 (Maintenance Organisation Approval), а кај нас нема ниту едно претпријатие/организација која ги исполнува стандардите пропишани со Part 147 и Part 145. Поради тоа мислам дека АЦВ ќе се најде во една незгодна ситуација да бира помеѓу две зла - да ги спроведе овие стандарди како што треба, ама со тоа да ги оневозможи и затвори и онака скромните домашни можности за создавање на технички персонал, или или да не ги спроведува Part 145 и Part 147, а со тоа и Part 66 како што треба, ама и понатаму да ја задржат можноста за обука и леценцирање на технички персонал дома.brynner wrote: Ako ne gresam, ACV povekje od 1 god. ima status na nabljuduvac vo EASA taka sto ova i ne bi trebalo da bide nesto povekje od birokratska procedura, osobeno zatoa sto ACV, kade sto e mozno, nagolemo transponira akti na EASA namesto JAR-ovi...
Ако се направи работата како што треба, се исполнат стандардите на ЕАЅА и македонските дозволи станат прифатени во Европа, најмногу ќе ќарат оние кои веќе имаат македонска дозвола бидејќи тие дозволи според одредени критериуми ќе може да се претворат во „европски дозволи“, но затоа пак во догледен период во Македонија нема да може да се создава нов технички персонал. Оние кои ќе сакаат да станат лиценцирани стручни лица за техничко одржување ќе мора да одат на обука во странство. А, ако се оди на втората варијанта, тогаш ќе имаме дозволи според Part 66 ама само на хартија - нема да бидат прифатени надвор од Македонија и ќе бидеме во ситуација слична на сегашнава, само што нема да „работиме“ по екс-југословенски правилник туку по квази-европски.
- barbi
- Падобранец
- Posts: 28
- Joined: 25 Mar 2007, 20:22
- Location: skopje
- Contact:
Apsolutno e taka Falcon, uste koga izlegoa dvata pravilnika u sluzben vesnik letoska (JAR 66 i JAR 147) pretpostaviv deka ke se najdeme vo klinch situacija. E sega sto e tuka malce cudno? Evropskiot pravilnik za odobruvanje na organizacii so vrsat tehnicko odrzuvanje (JAR 145) na vozduhoplovi e vo sila veke dve godini dodeka gorenavedenite dva pravilnika uste ne se vlezeni vo sila. Vo evropskite drzavi JARovite se vo sila od davna, no odkoga si ja napravija evropskata unija za da bide kaj niv cista rabotata (pravno), vo evropsiot sluzben vesnik vo eden broj gi pustija pravilnicite za: "Organizacii sto se grizat za postojana plovidbenost na vozduhoplovite" (Part M), "Organizacii za tehnicko odrzuvanje na vozduhoplovite" (Part 145), "Personalot sto e vkljucen vo rabotata na tehnickoto odrzuvanje na vozduhoplovite" (Part 66) i "Organizacii sto vrsat obuka na personalot za tehnicko odrzuvanje" (Part 147). Znaci oni taka se spasija, znaejki deka cetirite pravilnika idat zaedno i nemozat eden bez drug. A kaj nas kakva e situacijata? JAR 145 e vo sila, ima nekolku organizacii odobreni soglasno toj pravilnik, JAR 66 i JAR 147 stapuvaat vo sila na prvi oktomvri. Da se odobri nekakva organizacija soglasno pravilnikot JAR 147 vo ovoj momen ne gledam vo radius od sto kilometri (ne poradi drugo tuku zasto nikoj nema u plan da otvori takva organizacija prvo poradi neupatenost, vtoro poradi toa sto sme mal pazar) i avtomatski sekoj koj sto saka da zivee od tehnicko odrzuvanje na vozduhoplovi ke mora da ide na obuka vo stranstvo pa duri i onie mehanicari koj treba da si gi konvertiraat licencite od ICAO vo JAR 66. Samo kolku da napravam analogija, toa sto e FTO za pilotite, toa e JAR 147 organizacija za mehanicarite.
Sfakjam, i se slozuvam. Ova od pogore (Falcon) se kriticni preduslovi. Jas samo obrnav vnimanie na generalnata ramka koja verojatno bi ovozmozila neprecena realizacija na standardizacijata.Falcon wrote:... многу сакам работата да се заврши лесно и брзо brynner, или ти како што велиш - во духот на едноставна бирократска процедура, да не речам формалност. Ама се‘ се плашам дека работата може малку да запне. Еве зошто: спроведувањето на Part 66 (Certifying Staff) е поврзано со спроведувањето на Part 147 (Training Organisation Requirements) и до некаде со Part 145 (Maintenance Organisation Approval), а кај нас нема ниту едно претпријатие/организација која ги исполнува стандардите пропишани со Part 147 и Part 145. Поради тоа мислам дека АЦВ ќе се најде во една незгодна ситуација да бира помеѓу две зла - да ги спроведе овие стандарди како што треба, ама со тоа да ги оневозможи и затвори и онака скромните домашни можности за создавање на технички персонал, или или да не ги спроведува Part 145 и Part 147, а со тоа и Part 66 како што треба, ама и понатаму да ја задржат можноста за обука и леценцирање на технички персонал дома...brynner wrote: Ako ne gresam, ACV povekje od 1 god. ima status na nabljuduvac vo EASA taka sto ova i ne bi trebalo da bide nesto povekje od birokratska procedura, osobeno zatoa sto ACV, kade sto e mozno, nagolemo transponira akti na EASA namesto JAR-ovi...
Ednoto + drugoto ja pravat, mi se cini, onaa famozna simbioza: "potreben uslov / dovolen uslov"...
- Falcon
- Капетан на B747
- Posts: 827
- Joined: 06 Mar 2008, 19:59
- Location: Macedonia
- Contact:
Да, знам дека JAR 145 стапи на сила во април 2007 година. А навистина ли кај нас има организации за техничко одржување на воздухоплови кои ги исполнуваат стандардите пропишани во него? Кои се тие?barbi wrote: A kaj nas kakva e situacijata? JAR 145 e vo sila, ima nekolku organizacii odobreni soglasno toj pravilnik...
Ова го прашувам оти навистина не знам - јас цело време си мислев дека кај нас нема ни една таква JAR-145-организација...
- barbi
- Падобранец
- Posts: 28
- Joined: 25 Mar 2007, 20:22
- Location: skopje
- Contact:
- Falcon
- Капетан на B747
- Posts: 827
- Joined: 06 Mar 2008, 19:59
- Location: Macedonia
- Contact:
E aко де, кажи ги - зошто да не?barbi wrote:Da Falcon, vo Makedonija ima organizacii sto se odobreni soglasno toj pravilnik. Toa se organizaciite na nekoj od vozdusnite operatori (imatelite na AOC) koi se registrirani vo Makedonija, ne znam dali e vo red da gi spomnam na forumov no mozes sam da pretpostavis koj se.
Станува збор за убава работа, своевидно достигнување, а не за анти-реклама...
- Skopjeair
- H.M. MURDOCK
- Posts: 3197
- Joined: 12 Oct 2006, 10:23
- Contact:
НЕМА JAR145 сервис кај нас!barbi wrote:Da Falcon, vo Makedonija ima organizacii sto se odobreni soglasno toj pravilnik. Toa se organizaciite na nekoj od vozdusnite operatori (imatelite na AOC) koi se registrirani vo Makedonija, ne znam dali e vo red da gi spomnam na forumov no mozes sam da pretpostavis koj se.
- gocem
- Падобранец
- Posts: 68
- Joined: 30 Mar 2009, 05:59
- Location: Skopje,R.Makedonija
SAZDO wrote:VO site zemji po ICAO ili po JAR (ova se internacionalni pravila na igra vo avijacijata ) sto funkcioniraat i tuka nema nisto razlicno vo ni eda zemja se e isto i vo makedonija e isto znaci mras da imas zavrseno tehnicko skolo minimum 3 godisno. mora da izvadis lekarsko na vozduhopliovna medicina vo bukurest i moras da se prijavis vo Aero Klubot Skopje da staziras za avio mehanicar pod kontrola na avio mehanicar instruktor naj malku 2 godini potoa avio mehanicarot instruktor mora da ti potpise deka gi zadovoluvas kriteriumite za da polagas pred komisija sostavena od UCVP so polozuvanje na ispitite se steknuvas so osnovna dozvola za avio mehanicar i go upisuvas prviot tip so si go zemal na pr:UTVA 75 ili An2 ponataka mozes da rabotis za odredeniot tip na avion samostojno ,za po golemi avioni ti e isto mozes da rabotis i na Boing 747 no prvo kako pripravnik a potoa ako instruktor avio mehanicar na Boing 747 ti potpise deka te biva polagas za Boing 747 pred UCVP i vo istata dozvola upisuvas tip nov dokolku si stvarno zainteresiran A.K Skopje skopje bara stazanti non stop.
TREBA DA IMAS
SREDNO
4 GODISNO
TREBA DA SI TEHNICAR
A NE SO ZANAET
sam svoj majstor
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest