inace pilot so ppl e pilot ama do kabina na 320 ili 737 mora da pominat najmalce 2 godini obuka.
inace toa tie isto kako kaj kola sofer sekoj moze za 1 mesec da stane ama mehanicar ne, i za toa ti treba 3 godisno skolo

Гоце, а ти што си? Каква дозвола имаш?gocem wrote: za da stes pilot treba da otides vo aeroklub i so malku vrska i srekja gotovo
sega za mehanicar ti треба надворесен школски центар за тип а за пракса господ нека ти е на помош
АvijacijaМК, се сложувам со тебе.avijacijamk wrote:Ова последново што го кажа и за пилот и за механичар не е ни малце точно!!! Значи ако е толку лесно за пилот кажи во кој аеро клуб да одам да си ја пробам среќата и да најдам по некоја врска????? Што се однесува до механичарлукот сеуште кај нас не е прифатен JAROT!!!!!
што се однесува до пилотите и станување пилот знам една персона која што за 2-3 месеци ќе станеше пилотavijacijamk wrote:Ова последново што го кажа и за пилот и за механичар не е ни малце точно!!! Значи ако е толку лесно за пилот кажи во кој аеро клуб да одам да си ја пробам среќата и да најдам по некоја врска????? Што се однесува до механичарлукот сеуште кај нас не е прифатен JAROT!!!!!
јас сум еден од вас. еден сто има мислење за македонската авијација учесник на форумов. инаку имам дозвола Б категорија ме мрзеше да плагам за за камион.Falcon wrote:Гоце, а ти што си? Каква дозвола имаш?gocem wrote: za da stes pilot treba da otides vo aeroklub i so malku vrska i srekja gotovo
sega za mehanicar ti треба надворесен школски центар за тип а за пракса господ нека ти е на помош
Мислам дека работата со пилотите не е баш плукни-залепи како што велиш... Кога се кажува пилот, повеќето луѓе не мислат на човек на спортски пилот или PPL, туку на професионалец.
1. Работа немаgocem wrote:јас сум еден од вас. еден сто има мислење за македонската авијација учесник на форумов. инаку имам дозвола Б категорија ме мрзеше да плагам за за камион.Falcon wrote:Гоце, а ти што си? Каква дозвола имаш?gocem wrote: za da stes pilot treba da otides vo aeroklub i so malku vrska i srekja gotovo
sega za mehanicar ti треба надворесен школски центар за тип а за пракса господ нека ти е на помош
Мислам дека работата со пилотите не е баш плукни-залепи како што велиш... Кога се кажува пилот, повеќето луѓе не мислат на човек на спортски пилот или PPL, туку на професионалец.
Работата за пилотите?
Колку Македонија има пилоти професионалци?![]()
Колку Македонија има авиомеханичари професионалци?![]()
Морам да имам некоја дозвола врзана за авијација за да имам мислење?
кога сме кај дозволата каква дозвола имаш ти и зошто си ги криете имињата?
Од што се криете?
kolku vreme treba da rabotis i kade za da po vase mislenje bide nekoj podgotven da dade svoj sud?zlatko83 wrote:koj nerabotel vo toj sistem na aviatika i ne pominal nekoe vreme nemoze mnogu da kazuva i da znae kako e da se raboti i da dava nekoi zaklucoci od toa.
vo posledno vreme se pojavuvat na forumov clenovi koi po moe mislenje previse predsuduvat a imat dosta slabo opsto znaenje od avijacija.
Ха, ха... Многу духовито, нема што!gocem wrote: јас сум еден од вас. еден сто има мислење за македонската авијација учесник на форумов. инаку имам дозвола Б категорија ме мрзеше да плагам за за камион.
Работата за пилотите?
Колку Македонија има пилоти професионалци?![]()
Колку Македонија има авиомеханичари професионалци?![]()
Морам да имам некоја дозвола врзана за авијација за да имам мислење?
кога сме кај дозволата каква дозвола имаш ти и зошто си ги криете имињата?
Од што се криете?
Ako ne gresam, ACV povekje od 1 god. ima status na nabljuduvac vo EASA taka sto ova i ne bi trebalo da bide nesto povekje od birokratska procedura, osobeno zatoa sto ACV, kade sto e mozno, nagolemo transponira akti na EASA namesto JAR-ovi...Falcon wrote:прашањето за важноста на македонските дозволи во странство, сакам да кажам дека тоа нема да се случи преку ноќ. Потребно е македонските воздухопловни власти (АЦВ) да потпишат договор со ЕАЅА за меѓусебно прифаќање и признавање на дозволите. А за да дојде до тоа, ЕАЅА првин ќе испрати инспекција (standadization visit) во Македонија за да се види дали Part 66 дословно се спроведува...
Toчно, Македонија (преку АЦВ) има статус на набљудувач во Управниот Одбор (Management Board) на ЕАЅА, ама се плашам дека тоа не е доволно целата работа да помине подмачкано. Да не бидам сфатен погрешно, кога веќе дојдовме до овде, многу сакам работата да се заврши лесно и брзо brynner, или ти како што велиш - во духот на едноставна бирократска процедура, да не речам формалност. Ама се‘ се плашам дека работата може малку да запне. Еве зошто: спроведувањето на Part 66 (Certifying Staff) е поврзано со спроведувањето на Part 147 (Training Organisation Requirements) и до некаде со Part 145 (Maintenance Organisation Approval), а кај нас нема ниту едно претпријатие/организација која ги исполнува стандардите пропишани со Part 147 и Part 145. Поради тоа мислам дека АЦВ ќе се најде во една незгодна ситуација да бира помеѓу две зла - да ги спроведе овие стандарди како што треба, ама со тоа да ги оневозможи и затвори и онака скромните домашни можности за создавање на технички персонал, или или да не ги спроведува Part 145 и Part 147, а со тоа и Part 66 како што треба, ама и понатаму да ја задржат можноста за обука и леценцирање на технички персонал дома.brynner wrote: Ako ne gresam, ACV povekje od 1 god. ima status na nabljuduvac vo EASA taka sto ova i ne bi trebalo da bide nesto povekje od birokratska procedura, osobeno zatoa sto ACV, kade sto e mozno, nagolemo transponira akti na EASA namesto JAR-ovi...
Sfakjam, i se slozuvam. Ova od pogore (Falcon) se kriticni preduslovi. Jas samo obrnav vnimanie na generalnata ramka koja verojatno bi ovozmozila neprecena realizacija na standardizacijata.Falcon wrote:... многу сакам работата да се заврши лесно и брзо brynner, или ти како што велиш - во духот на едноставна бирократска процедура, да не речам формалност. Ама се‘ се плашам дека работата може малку да запне. Еве зошто: спроведувањето на Part 66 (Certifying Staff) е поврзано со спроведувањето на Part 147 (Training Organisation Requirements) и до некаде со Part 145 (Maintenance Organisation Approval), а кај нас нема ниту едно претпријатие/организација која ги исполнува стандардите пропишани со Part 147 и Part 145. Поради тоа мислам дека АЦВ ќе се најде во една незгодна ситуација да бира помеѓу две зла - да ги спроведе овие стандарди како што треба, ама со тоа да ги оневозможи и затвори и онака скромните домашни можности за создавање на технички персонал, или или да не ги спроведува Part 145 и Part 147, а со тоа и Part 66 како што треба, ама и понатаму да ја задржат можноста за обука и леценцирање на технички персонал дома...brynner wrote: Ako ne gresam, ACV povekje od 1 god. ima status na nabljuduvac vo EASA taka sto ova i ne bi trebalo da bide nesto povekje od birokratska procedura, osobeno zatoa sto ACV, kade sto e mozno, nagolemo transponira akti na EASA namesto JAR-ovi...
Да, знам дека JAR 145 стапи на сила во април 2007 година. А навистина ли кај нас има организации за техничко одржување на воздухоплови кои ги исполнуваат стандардите пропишани во него? Кои се тие?barbi wrote: A kaj nas kakva e situacijata? JAR 145 e vo sila, ima nekolku organizacii odobreni soglasno toj pravilnik...
E aко де, кажи ги - зошто да не?barbi wrote:Da Falcon, vo Makedonija ima organizacii sto se odobreni soglasno toj pravilnik. Toa se organizaciite na nekoj od vozdusnite operatori (imatelite na AOC) koi se registrirani vo Makedonija, ne znam dali e vo red da gi spomnam na forumov no mozes sam da pretpostavis koj se.
НЕМА JAR145 сервис кај нас!barbi wrote:Da Falcon, vo Makedonija ima organizacii sto se odobreni soglasno toj pravilnik. Toa se organizaciite na nekoj od vozdusnite operatori (imatelite na AOC) koi se registrirani vo Makedonija, ne znam dali e vo red da gi spomnam na forumov no mozes sam da pretpostavis koj se.
SAZDO wrote:VO site zemji po ICAO ili po JAR (ova se internacionalni pravila na igra vo avijacijata ) sto funkcioniraat i tuka nema nisto razlicno vo ni eda zemja se e isto i vo makedonija e isto znaci mras da imas zavrseno tehnicko skolo minimum 3 godisno. mora da izvadis lekarsko na vozduhopliovna medicina vo bukurest i moras da se prijavis vo Aero Klubot Skopje da staziras za avio mehanicar pod kontrola na avio mehanicar instruktor naj malku 2 godini potoa avio mehanicarot instruktor mora da ti potpise deka gi zadovoluvas kriteriumite za da polagas pred komisija sostavena od UCVP so polozuvanje na ispitite se steknuvas so osnovna dozvola za avio mehanicar i go upisuvas prviot tip so si go zemal na pr:UTVA 75 ili An2 ponataka mozes da rabotis za odredeniot tip na avion samostojno ,za po golemi avioni ti e isto mozes da rabotis i na Boing 747 no prvo kako pripravnik a potoa ako instruktor avio mehanicar na Boing 747 ti potpise deka te biva polagas za Boing 747 pred UCVP i vo istata dozvola upisuvas tip nov dokolku si stvarno zainteresiran A.K Skopje skopje bara stazanti non stop.
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest