

mocive od graund ekipa go sprema i taka go ukluci ednijot motor pa drugijot jas si go iskluciv kompijuterot i cekam da ide da idam da promenam gumi dve na RJ-100. vo edno se smev na eden carter koj se parkira na pogresna pozicija i taka na TAP A320 mu go zede mestoto i napravija geto na aerodromot. tuku slusam kako se iskluciva motor vo blizina do mene i zbunet neznaeci sto e poglednav prema mojto avijon i gledam deckovo od granud ekipava mafta da odam kaj nego. i nisto isklucija motorite donesoa skalite i se kaciv gore da vidam sto e problemot. nisto pilotov vika ima problem so horizontalniot stabilizator mu se pojavuva posel startiranje na engine 1. nisto go srediv toa povtorno procedurata ista start eden pa dva i pak istoto go isklucva motrot. pak skalite gi donesoa se kaciv ovoj pat se pojavi ELAC 1 kako greska. i pogledav sto e i vo medjuvreme dojde gospodjata sot ja vodi alitalia vo cirih da vidi stoe inace plava zenska prav italijanski model. a jas zbunet neznam sto da i pravam na masinava posto imam pravo samo za uste eden engine start. proveram site manuali da vidam stoe pogledam dali sme da leta avijonov bez ovj sistem i naprav sistemot da e INOP i taka koga mocite od trubel shoting od rom gi fati panika dali da go pustat avijonto da leta i taka pravam ja testovi a gospdjata stela mi visi na glava pilotote arogantni gi faca nevoza. i nisto se dogovoriv i gi ubediv da go napravam karjniot test i ako e u red moze da odat. i taka jas si viknam drugarmi hrvat da mi cita a jas da go pravam testot i taka sve bese vored odkako gospodjcata ni rece deka nemame pojma

sve bese vored nakrajot i kaj tretiot start odlucivacki posle ubeduvanja trgna so 2 sati zakasnuvanje.

posle da ja zavrsm prikaznava ova znes ni rece sme bile heroi

imase i pozitvna rabota nemorav da se prljam denta nemorav da menjavam gumi
