Сакам да станам пилот
- cacis
- Падобранец
- Posts: 64
- Joined: 24 Nov 2008, 15:01
- Location: велес
- Contact:
Сакам да станам пилот
моја најомиле желба е да станам пилот ке ве молам да ми кажете
што треба да се запишам.Ве молам пишете
што треба да се запишам.Ве молам пишете
- toshe
- Падобранец
- Posts: 61
- Joined: 04 Jun 2008, 15:06
- Location: kumanovo
- Contact:
pa kao sakas da stanes pilot prvo ke mora da zapises obuka za motoren pilot vo nekoj od aeroklubovite vo makedonija,posle toa mozes prvo da polagas prakticni ispiti ili mozes vo isto vreme da ides so teorija i so praksata t.e so letenjeto,polse toa ako ja zavrsis praksata si dobivas potvrda deka si ja zavrsil prakticnata nastava i posle toa ako ja zavrsisi i teorijata si dobivas isto taka potvrda po koja sledi dozvola za motoren pilot vo prakticnata teorija mora da imas izleteno od 45 do 55 saata,a vo teorijata imas vkupno 9 predmeti,a zada pocnes so polaganjeto na teorijata mora da imas potvrda od nekoj aero club deka si slusal nastava so koja mozes da pocnes so polaganje....pozdrav
toshe
- avijacijamk
- Капетан на А380
- Posts: 2476
- Joined: 18 Jul 2006, 13:23
- Location: Skopje, Republic of Macedonia
- Contact:
Значи поконкретно да објаснам...
Се зачленуваш во некој Аеро Клуб. Аеро Клубот те праќа на лекарски преглед за PPL(A) или Дозвола за приватен пилот на авион. После тоа зимаш лекарско и почнуваш да слушаш настава од 9 предмети (ground school) или околу 130 часови теоретска настава. Кога ќе ги ислушаш 5 предмети кои се задолжителни за да се отпочне со практична обука почнуваш да леташ со инструктор минимум 45 часови: Информативен лет, зони, школски кругови, вонредни постапки, навигациски летови и тн. Во меѓувреме додека си на практична обука ги дослушуваш тие останати 4 предмети и полагаш во аеро клубот теоретски испити и кога ќе ги положиш ти даваат потврда за заврпена теоретска обука за Приватен пилот на авион, а кога ќе завршиш со практичната обука ти даваат исто така диплома или сертификат дека имаш заврпено практична обука за приватен пилот на авион според одобрена програма за обука на приватни пилоти на авиони од Агенција за цивилно воздухопловство. Тогаш одиш во Агенција за цивилно воздухопловство и пријавуваш испити. Таму повторно ќе ги полагаш предметите кои си ги слушал и кога ќе ги положиш си бираш егземинер од листата на воздухопловни стручњаци за 2009 година и со него полагаш практично. Кога ќе положиш и добиеш печат од егземинерот одиш пак во Агенција за цивилино воздухопловство и поднесуваш барање за издавање на дозвола за Приватен пилот на авион. После една недела ја добиваш дозволата и не викаш сите во кафана или на аеродром на прасе!!! Иначе овој луксуз трае од 1,5 до 3,5 месеци во зависност од тоа колку си ти спремен да му се посветиш на летањето и на обуката. Кошта од 6500-8500 евра.
Се зачленуваш во некој Аеро Клуб. Аеро Клубот те праќа на лекарски преглед за PPL(A) или Дозвола за приватен пилот на авион. После тоа зимаш лекарско и почнуваш да слушаш настава од 9 предмети (ground school) или околу 130 часови теоретска настава. Кога ќе ги ислушаш 5 предмети кои се задолжителни за да се отпочне со практична обука почнуваш да леташ со инструктор минимум 45 часови: Информативен лет, зони, школски кругови, вонредни постапки, навигациски летови и тн. Во меѓувреме додека си на практична обука ги дослушуваш тие останати 4 предмети и полагаш во аеро клубот теоретски испити и кога ќе ги положиш ти даваат потврда за заврпена теоретска обука за Приватен пилот на авион, а кога ќе завршиш со практичната обука ти даваат исто така диплома или сертификат дека имаш заврпено практична обука за приватен пилот на авион според одобрена програма за обука на приватни пилоти на авиони од Агенција за цивилно воздухопловство. Тогаш одиш во Агенција за цивилно воздухопловство и пријавуваш испити. Таму повторно ќе ги полагаш предметите кои си ги слушал и кога ќе ги положиш си бираш егземинер од листата на воздухопловни стручњаци за 2009 година и со него полагаш практично. Кога ќе положиш и добиеш печат од егземинерот одиш пак во Агенција за цивилино воздухопловство и поднесуваш барање за издавање на дозвола за Приватен пилот на авион. После една недела ја добиваш дозволата и не викаш сите во кафана или на аеродром на прасе!!! Иначе овој луксуз трае од 1,5 до 3,5 месеци во зависност од тоа колку си ти спремен да му се посветиш на летањето и на обуката. Кошта од 6500-8500 евра.
Премногу анализа доведува до парализа!!!
[url]http://www.avijacija.com.mk[/url]
[url]http://www.avijacija.com.mk[/url]
- EDRILICAR
- Капетан на B747
- Posts: 806
- Joined: 24 Jan 2007, 15:56
- Location: Skopje, Republic of Macedonia
- Contact:
- cacis
- Падобранец
- Posts: 64
- Joined: 24 Nov 2008, 15:01
- Location: велес
- Contact:
- zlatko83
- Капетан на А380
- Posts: 1644
- Joined: 10 Sep 2006, 16:47
- Location: Skopje
- Contact:
- EDRILICAR
- Капетан на B747
- Posts: 806
- Joined: 24 Jan 2007, 15:56
- Location: Skopje, Republic of Macedonia
- Contact:
- avijacijamk
- Капетан на А380
- Posts: 2476
- Joined: 18 Jul 2006, 13:23
- Location: Skopje, Republic of Macedonia
- Contact:
Па не е баш сегде... На мојава дозвола пишува дека е ИКАО дозвола, а и на твојата ако не се лажам Меѓутоа за некој месец се надевам дека ќе ни станат џарови дозволи...EDRILICAR wrote:pa deka sme clenka na JAA segdezlatko83 wrote:toa e ppl i kade e priznata
Премногу анализа доведува до парализа!!!
[url]http://www.avijacija.com.mk[/url]
[url]http://www.avijacija.com.mk[/url]
- EDRILICAR
- Капетан на B747
- Posts: 806
- Joined: 24 Jan 2007, 15:56
- Location: Skopje, Republic of Macedonia
- Contact:
- zlatko83
- Капетан на А380
- Posts: 1644
- Joined: 10 Sep 2006, 16:47
- Location: Skopje
- Contact:
- EDRILICAR
- Капетан на B747
- Posts: 806
- Joined: 24 Jan 2007, 15:56
- Location: Skopje, Republic of Macedonia
- Contact:
- EDRILICAR
- Капетан на B747
- Posts: 806
- Joined: 24 Jan 2007, 15:56
- Location: Skopje, Republic of Macedonia
- Contact:
- zlatko83
- Капетан на А380
- Posts: 1644
- Joined: 10 Sep 2006, 16:47
- Location: Skopje
- Contact:
- EDRILICAR
- Капетан на B747
- Posts: 806
- Joined: 24 Jan 2007, 15:56
- Location: Skopje, Republic of Macedonia
- Contact:
- MIKI-basshunter
- Спортски пилот
- Posts: 339
- Joined: 06 Nov 2007, 20:30
- Location: Велес
- Contact:
Го прочитав овој одговор и ако може нешто додатно да ве прашам. Да речеме дека ги имам тие 8500 евра, откако ќе ја добијам оваа дозвола за приватен пилот на авион, што треба уште да завршам за да можам да најдам работа пристојна тука или надвор од државава?avijacijamk wrote:Значи поконкретно да објаснам...
Се зачленуваш во некој Аеро Клуб. Аеро Клубот те праќа на лекарски преглед за PPL(A) или Дозвола за приватен пилот на авион. После тоа зимаш лекарско и почнуваш да слушаш настава од 9 предмети (ground school) или околу 130 часови теоретска настава. Кога ќе ги ислушаш 5 предмети кои се задолжителни за да се отпочне со практична обука почнуваш да леташ со инструктор минимум 45 часови: Информативен лет, зони, школски кругови, вонредни постапки, навигациски летови и тн. Во меѓувреме додека си на практична обука ги дослушуваш тие останати 4 предмети и полагаш во аеро клубот теоретски испити и кога ќе ги положиш ти даваат потврда за заврпена теоретска обука за Приватен пилот на авион, а кога ќе завршиш со практичната обука ти даваат исто така диплома или сертификат дека имаш заврпено практична обука за приватен пилот на авион според одобрена програма за обука на приватни пилоти на авиони од Агенција за цивилно воздухопловство. Тогаш одиш во Агенција за цивилно воздухопловство и пријавуваш испити. Таму повторно ќе ги полагаш предметите кои си ги слушал и кога ќе ги положиш си бираш егземинер од листата на воздухопловни стручњаци за 2009 година и со него полагаш практично. Кога ќе положиш и добиеш печат од егземинерот одиш пак во Агенција за цивилино воздухопловство и поднесуваш барање за издавање на дозвола за Приватен пилот на авион. После една недела ја добиваш дозволата и не викаш сите во кафана или на аеродром на прасе!!! Иначе овој луксуз трае од 1,5 до 3,5 месеци во зависност од тоа колку си ти спремен да му се посветиш на летањето и на обуката. Кошта од 6500-8500 евра.
-"You can do anything, but not everything."
-"No bastard ever won a war by dying for his country. He won it by making the other poor dumb bastard die for his country."
-"No bastard ever won a war by dying for his country. He won it by making the other poor dumb bastard die for his country."
- ***DAVID***
- Падобранец
- Posts: 129
- Joined: 24 Jan 2009, 01:09
- Contact:
- Scylla
- Капетан на Concorde
- Posts: 4913
- Joined: 12 Jul 2006, 03:21
- Location: Лозана
- Contact:
- CAVOK
- Капетан на B737
- Posts: 420
- Joined: 18 Mar 2008, 11:23
- Contact:
Vo MKD epten tesko. Ke treba da najdes kompanija koja ke te obuci za daden tip na vozduhoplov. A vo MKD nema aviokompanii. T.e ima ama isto kako da nema.MIKI-basshunter wrote:Го прочитав овој одговор и ако може нешто додатно да ве прашам. Да речеме дека ги имам тие 8500 евра, откако ќе ја добијам оваа дозвола за приватен пилот на авион, што треба уште да завршам за да можам да најдам работа пристојна тука или надвор од државава?
Ima tolku mnogu lica koi zele dozvoli, se otepale od davanje na pari za kursevite, ucele se trudele i slicno, a sepak ne letaat. Imaat samo pusta zelba. Nazalost. Na nekoi taka i im ostanalo.
E sega ako si imas privaten avion, toa e sosema drugo
Avijacijamk na epten kratko ti go objasna procesot. I izgleda prelesno - na nacinot kako e napisano. Ama ne e bas taka.
Pocni prvo od lekarskoto...Treba da si epten "cakum-pakum" gledano od zdravstven aspekt. I najmala mana znaci avtomatska diskvalifikacija i label zdravstveno- nesposoben.
Pa potoa site tie "maltretiranja"...pa posle da zboruvame za drugoto.
- MIKI-basshunter
- Спортски пилот
- Posts: 339
- Joined: 06 Nov 2007, 20:30
- Location: Велес
- Contact:
значи како што те разбрав сакаш да кажеш дека шансите за да станеш пилот тука во македонија се скоро рамни на 0 освен ако немаш малку подлабок џеб...CAVOK wrote:Vo MKD epten tesko. Ke treba da najdes kompanija koja ke te obuci za daden tip na vozduhoplov. A vo MKD nema aviokompanii. T.e ima ama isto kako da nema.MIKI-basshunter wrote:Го прочитав овој одговор и ако може нешто додатно да ве прашам. Да речеме дека ги имам тие 8500 евра, откако ќе ја добијам оваа дозвола за приватен пилот на авион, што треба уште да завршам за да можам да најдам работа пристојна тука или надвор од државава?
Ima tolku mnogu lica koi zele dozvoli, se otepale od davanje na pari za kursevite, ucele se trudele i slicno, a sepak ne letaat. Imaat samo pusta zelba. Nazalost. Na nekoi taka i im ostanalo.
E sega ako si imas privaten avion, toa e sosema drugo
Avijacijamk na epten kratko ti go objasna procesot. I izgleda prelesno - na nacinot kako e napisano. Ama ne e bas taka.
Pocni prvo od lekarskoto...Treba da si epten "cakum-pakum" gledano od zdravstven aspekt. I najmala mana znaci avtomatska diskvalifikacija i label zdravstveno- nesposoben.
Pa potoa site tie "maltretiranja"...pa posle da zboruvame za drugoto.
-"You can do anything, but not everything."
-"No bastard ever won a war by dying for his country. He won it by making the other poor dumb bastard die for his country."
-"No bastard ever won a war by dying for his country. He won it by making the other poor dumb bastard die for his country."
- CAVOK
- Капетан на B737
- Posts: 420
- Joined: 18 Mar 2008, 11:23
- Contact:
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest