Ико ме вадиш од контекст во своја полза со коментаров и квоутов.Iko wrote:I daj ne me zezaj...po dva letni primeroci ima denes od Constellation i Electra...Makedon wrote:Не го заборавај КамовIko wrote:Pa iskreno - Sukhoi i Yakovlev sosema pochnaa da odskakaat so kvalitet na zavrshna obrabotka...
Ај да расчистиме, се почна од твојот пост (овој погоре) каде кажа за завршна обработка на Су и Јак, јас само додадов и Ка дека се одлични во завршна обработка.
Во твојот нареден пост ги спомнуваш Ти и Ил, а не Су и Јак, за пази сега квалитетна изработка, не завршна.Iko wrote:Patem - i Iljushin i Tupoljev odsekogash bile na dobar glas za kvalitetna izrabotka...
Ова е мојот одговор за кој и понатаму сметам дека Ту и Ил се далеку од било каква квалитетна изработка на цивилен воздухоплов.Makedon wrote:За Тупољев не сум сигурен Ико, само бегло погледнување на Википедиа, перјаникот на Тупољев Ту-154 имал 68 несреќи, или 6,6% од вкупниот број на произведени примероци.
Продолжуваш со
Мојот одговорIko wrote:Primer (od drugi slichni)...navedi mi kvaliteten sovremen mlazen civilen vozduhoplov od "Lockheed-Martin"?!?
И на крај се враќашна првичниот пост за Су и ЈакMakedon wrote:ивилна компонента на Локхид, уууффф ме погоди мај фејворит Констелејшн а богами и Електра (вториве и ден денес ги летаат локално). Е рака на срце не се млазњаци, ами турбопроп.
П-3 Орион е дериват на Електра кој лета активно и активно, со мое признание како воен воздухоплов не цивилен.Iko wrote:I daj ne me zezaj...po dva letni primeroci ima denes od Constellation i Electra...
Ќе пробам да сумирам најдругарски без нималку иронија или сарказам.
Говорам за исклучиво цивилна компонента, сите ама сите Советски/Руски произведувачи на воздухоплови се позади Западните светлосни години во поглед на квалитетна изработка, завршна, квантитативна, you name it.