Разлика ?

За љубителите на лесните авиони,падобранството,едрилиците и ултралесните летала.
For the fans of the light aircraft, paragliders, private flying and sailplanes.
Post Reply
User avatar
Danielbtmk
Падобранец
Падобранец
Posts: 18
Joined: 22 Sep 2009, 00:10
Contact:

Разлика ?

Post by Danielbtmk »

Која е разликата помеѓу ултралесен авион на пример Fascination D4B и некоја cessna 172 ?
User avatar
Дарко Д
Падобранец
Падобранец
Posts: 198
Joined: 27 Jan 2010, 13:14
Location: Куманово,Македонија
Contact:

Re: Разлика ?

Post by Дарко Д »

Jас не се разбирам многу али знам нешто,како прво разликата е во тежината ултралесен авион е оној кој тежи до 400 килограми a цессната тежи околу 1,100 и нешто килограми не сум сигурен може повеќе ,второ може да собере двојно помалку патници од цессна 172,од мене толку ,нека објасни поубаво и поопширно некој по искусен а сигрурен сум дека ги има доста на форумов,Поздрав
[img]http://www.danasoft.com/sig/goko.jpg[/img]
User avatar
Danielbtmk
Падобранец
Падобранец
Posts: 18
Joined: 22 Sep 2009, 00:10
Contact:

Re: Разлика ?

Post by Danielbtmk »

На аеромитингот во Битола беше Fascination D4B од Прилеп, и тоа е многу побрзо за разлика од цесна. Има место за 2ца и видов дека нема ''волан'' туку едно како рачка...и + тоа се пали само, а додека за цесните им требаше помош од специјален камион... Но, нека кажи некој некоја информација повеќе за таквите ултралесни авиони... :roll:
User avatar
Skopjeair
H.M. MURDOCK
H.M. MURDOCK
Posts: 3197
Joined: 12 Oct 2006, 10:23
Contact:

Re: Разлика ?

Post by Skopjeair »

Znaci na Cessnite i na Zlinovite ne im treba pomos od specijalen kamion, nego so pomos na toj kamion se stedi akumulatorot na Cessnata i Zlinot!
I fly BELL 206 when I am sober!
User avatar
avijacijamk
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 2476
Joined: 18 Jul 2006, 13:23
Location: Skopje, Republic of Macedonia
Contact:

Re: Разлика ?

Post by avijacijamk »

Danielbtmk wrote:Која е разликата помеѓу ултралесен авион на пример Fascination D4B и некоја cessna 172 ?

Ултралесен авион е секој авион кој нема повеќе од два патници и MTOW не преминува повеќе од 450 кг, а цесната е во класата на сертифицирани авиони.
Премногу анализа доведува до парализа!!!
[url]http://www.avijacija.com.mk[/url]
User avatar
Pelivan
Падобранец
Падобранец
Posts: 35
Joined: 26 Feb 2008, 13:38
Location: Prilep,Macedonia
Contact:

Re: Разлика ?

Post by Pelivan »

avijacijamk wrote:
Danielbtmk wrote:Која е разликата помеѓу ултралесен авион на пример Fascination D4B и некоја cessna 172 ?

Ултралесен авион е секој авион кој нема повеќе од два патници и MTOW не преминува повеќе од 450 кг, а цесната е во класата на сертифицирани авиони.
Се сложувам до запирката ..... и ултралесните авиони се сертифицирани но спаѓаат во различни класи првиот во Ultralight класа а другиот во Light класа.
Секој авион без разлика на максималната дозволена тежина на полетување или бројот на седишта кој нема добиено сертификат се класифицираат како EXPERIMENTAL
User avatar
seavo
Падобранец
Падобранец
Posts: 89
Joined: 06 Jan 2007, 10:57
Contact:

Re: Разлика ?

Post by seavo »

Vo osnova Cessna-ta i bilo koj ultralight po FAR 103 osven vo tezina :) i po cenata, se razlikuvaat i vo svojot status. Cessna-ta ima osven typ certificat i production certificat ..t.e. proizvoditelot e homologiran za da negovata kontrola da gi propusta proizvedenite avioni. Vo sprotivno sekoj avion poedinecno se kontrolira od naznacen kontrolor.
Ultralesnite po FAR 103 nemaat nikakva kontrola osven OGRANICUVANJATA...pobarajte FAR 103 pa videte koi.., nema nitu obvrska za pilotska dozvola na pilotot. Vo golemiot BUM na ultralesnite tamu nekad e 80-tite , vsusnost toa i gi zakopa... bidejki osiguritelnite kompanii ne osiguruvaa takvi avioni bez certifikacija. A so neosiguran avion ne moze da se pravi nikakov bisnis.... EXPERIMENTAL e amerikanska prakticna izmislica i ovozmozi, kako sporeden efekt ogromen razvoj na samogradbata so Advisory Circular-ot 20-27.
Vo Evropa :
JAR-1 Definitions and Abbreviation: Microlight is an aeroplane having no more than two seats, Vso not exceeding 35 knots (65 KM/h) CAS
and a maximum take-off mass of no more than:-
- 300 kg for a landplane, single seater; or
- 450 kg for a landplane, two-seater; or
- 330 kg for an amphibian or floatplane, single seater; or
- 495 kg for an amphibian or floatplane, two-seater, provided that a microlight capable of operating
as both a floatplane and a landplane falls below both MTOM limits, as appropriate.
Note: Foot-launched aircraft are excluded from this definition. ]
[Amdt. 6, 01.11.04]
JAR-FCL 1.005
(5) Whenever a reference is made to aeroplanes this does not include microlights as defined nationally, unless otherwise specified.
Thus when JAR-FCL refers to Single Engine Piston aeroplanes it is excluding Microlights with the exact definition left up to each State both from the requirements and at the same time the privileges including the logging of flight time.
The CAA is entitled to (and does) permit JAR-FCL licence holders with SEP ratings to fly Microlights and has specified the requirements. There is no obligation for any other State to follow the same procedure or to accept the CAA's National Position.
Vo USA na osnova na ova e vospostavena LSA klasata.....sto ovozmozuva certifikacija na letalata i prakticno tamu sega navalija i Evropskite proizvoditeli...posebno Ceskite. Duri i Pajper vo taa klasa prodava Ceski avion , a Cessna svojot takov avion go pravi vo Kina :)
I vo Makedonija vo odnos na propisite vo ovaa oblast sme epten vo trend, problem e mozebi malku vo siromastijata i vo samobendisanosta na nekoi ovlasteni "strucnjaci"... :)
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests